Kırmızı Başlıklı Kız Geldi :) Hayırlı olsun :P

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
2008 model 3000 bakımı yapılmış kırmızı başlıklı kız :p

yanında Tiger eksoz, orjinal eksozu ve üstünde takılı olan Devil eksoz..
Bide İtalyan işi VEMAR kask..

cillop gibi tertemiz bir makina Allah nazarlardan korusun inşallah..

Macera, geçen hafta başladı bir ilan vardı ve makina çok temız gorunuyordu, ama ben izmirde makina Çorludaydı.. satan arkadaş yeni alacağı makina satılacağı için aciliyetten makinasını satmak istiyordu ve ben teklifimi yaptım kabul etti..

Ama tabiki makinaya bakmak lazımdı tek aklıma gelen TEKİRDAĞ MT oldu..

Ve Allah binkere razı olsun EXTREAMA ve By_Star emrah ve özer arkadaşlarım olaya el attılar. Burdan Emraha Özere ve USTAMIZ EROL abiye çok ama çok tşk ediyorum :rendeer:

motoru satacak arkadaş lüleburgaza motoru emrahın yanına götürdü.. erol abi yani ustası makinayı test etti bindi baktı ve al onayını verdikten sonra tamamdır dedim.

PAzartesi akşamı 22,30 da Çorlu otobüsüne binmem ile başladı...

Salı sabahı 7,30 da Çorludayım..

Satıcı ile buluştuk motoru bende gördükten sonra 9a noter açılır açılmaz alım satım işini hallettik..

Ve iş dönmeye geldi:p

Her ihtimale karşı mont ve kask vardı :) 600 km ççorlu ve izmir.. valla çokta gözüm korkuyordu yoldan çünkü gece geldim ve gece hiç uyuyamadım otobüste :pr:

nitekim 11.00 de hakiki koç izmir arabası geldi. ama bu sefer motor sığmadı altına battaniye atıp yan yatırarak motoru 4 kişi kaldırdık ve koyduk..

izmire gelesiye kadar her girdiğimiz çukurda şöföre selam iletiyordum =))

ni tekim izmire vardım akşam ve motoru indirdiğimde tırnak kadar bi çizik bile yoktu çok şükür..

Merak edenler için motor taşıma ücreti 100 ytl ye anlaştık.

ve resimler.. resimler biraz aceleye geldi şimdi çektim daha iyilerini eklerim :cat:

Allah hepimize Kaza bela göstermesin insallah, yüce rabbim olmayanlarada nasip etsin :rendeer:


bonus hediye olarak eksoz videosu :p




DSC01444.jpg


DSC01445.jpg


DSC01446.jpg


DSC01447.jpg


DSC01448.jpg


DSC01453.jpg

DSC01454.jpg

DSC01456.jpg

DSC01457.jpg



DSC01451.jpg


DSC01452.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz.surusler..farin hep acik olsun..
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
vascocum erhanım güle güle kullan tekerin düz bassın...güzel görünüyor:cat:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
hayırlı ugurlu olsun adasım.
Allah kaza bela vermesin.
gule gule kullan insallah.


eee senlede lastik yakarız artık seneye ruslara :p
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
2 teker üstüne düştün Vallahi.. Herkese Nasip olmaz.. Bu arada ERhanı Çok görmek istedik ama Adam 1 saat trakya topraklarında kaldı Ondan sonrada ÇEkti Gitti... İkinci bi Gelişinde TRakya da 100 kırbaç cezan var Hazırda.. Ona Hazırlanıp GEl :D

AyrıYetten ;) Hayırlı olsun KArdeşim.. Allah Kazasız Belasız GÜnlerde Kullanmak NAsip ETsin ..!
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
hayirli ugurlu olsun kazasiz belasiz.surusler..farin hep acik olsun..
Tşk ederim :rendeer:

vascocum erhanım güle güle kullan tekerin düz bassın...güzel görünüyor:cat:
Aykutum Allah razı olsun makina temiz gerçekten lastikte daha diken diken kavçuklar duruyor :queen:
tşk ederim :rendeer:

hayırlı ugurlu olsun adasım.
Allah kaza bela vermesin.
gule gule kullan insallah.


eee senlede lastik yakarız artık seneye ruslara :p

Adaşşş sene ne olur dur bakalım :p Ruslardan ümidi kestim ben hem danimarka sarışınları daha merhametli çıktı :queen:

Allah razı olsun adaşım sağol :rendeer:

hayırlı olsun vasco Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin

Amin canım tşkler ederim darısı başına inşallah :rendeer:

2 teker üstüne düştün Vallahi.. Herkese Nasip olmaz.. Bu arada ERhanı Çok görmek istedik ama Adam 1 saat trakya topraklarında kaldı Ondan sonrada ÇEkti Gitti... İkinci bi Gelişinde TRakya da 100 kırbaç cezan var Hazırda.. Ona Hazırlanıp GEl :D

AyrıYetten ;) Hayırlı olsun KArdeşim.. Allah Kazasız Belasız GÜnlerde Kullanmak NAsip ETsin ..!

sorma abi pişmanlığımı anlatamam :( ama aynen anlattığım gıbı yazdığım gibi hak vermen gerek öpüyorum seni

Allah razı olsun :rendeer:
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
hayırlı uğurlu olsun allah kazabela vermesin güzel görünüyor makina
 
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
412
Erhan abi hayırlısı olsun :) kazaszı belasız insallah :) cuma günü toplantıya getirirsin kırmızı baslıklı kızı yakından inceleme fırsatımız olur :p
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
3,044
erhan kardeşim Alah güle güle kazasız belasız kullanmayı nasip eylesin, maşaAllah çok güzel makina, bu na bi ıslatma buluşması yap hemen :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst