- Katılım
- 31 May 2007
- Mesajlar
- 3,081
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar eşim doğum günümde kask hediye etmeye karar verdi benim katkım bu kararda yok değil ama :queen: şöyleki ne motorum nede henüz ehliyetim var hem Eşimin oılaya ısınması hemde motosiklet alinca kaskimin olmuş olmasini istememden dolayi kask akilibir tercih olcaktir ama maddi durmumuzda cok iyi değil yeni evliyiz. Tebriklerle dolmamak şartı ile nasil bir kask önerirsiniz.
Biliyorum sitede bu konuda cok yazi var ama bulamadim
r: bu konuların linklerinide paylaşırsanız sevinirim.
Biliyorum sitede bu konuda cok yazi var ama bulamadim

