Muğla MT... Marmaris ve Köyceğiz Tayfasi Yollarda...

Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
22
upload siteleriyle ilgili sorun yaşıyorum resimleri yarın upload edeceğim.

dizliklerin sahibi levent miş :p ok o zaman sorun yok bankacıdan satılık 2. el dizlikler diye konu açıyorum ehehe :D
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
Ewet dostlar herşeyiyle dört dörtlük bir geziydi.
İnşallah daha sonraki gezilerde aynı neşeli saatleri yaşamak dileğiyle hafta sonu programımızı açıklıyorum.
Fethiye ye Gidiyoruzzzzz:queen:

Hadi Muğla MT Hazirliklara başlayın...:bounce:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerçektende güzel bir gezi olmuş :cat: inşallah bende yakın bir zamanda muğla MT ailesine katılıyorum umarım benide kabul edersiniz saygılarımla....
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
Eski günlerdeki gibi Muğla MT formuna kavuşuyor.Çok güzel gezi yaptınız ,bende söğüt gölgesinde bebek bakıcılığı yaptım. Sonraki gezide görüşmek üzere.
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
gerçektende güzel bir gezi olmuş :cat: inşallah bende yakın bir zamanda muğla MT ailesine katılıyorum umarım benide kabul edersiniz saygılarımla....

Biz dostluğun olduğu heryerde variz...:bounce:

Eski günlerdeki gibi Muğla MT formuna kavuşuyor.Çok güzel gezi yaptınız ,bende söğüt gölgesinde bebek bakıcılığı yaptım. Sonraki gezide görüşmek üzere.

Banro sen eksiksin akrdeşim. Barış bebekle beraber senide bekliyoruz. Kendine iyi bak en yakın zamanda görüşmek dileğiyle...:bounce:
 
Son düzenleme:
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
muğla mt nın böyle gezilerini gercekten özlemiştim şahinim seni de tekrar görmek güzel böyle güzel gezilerin devamını temenli ederim

Antep den selamlar.....
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Eski günlerdeki gibi Muğla MT formuna kavuşuyor.Çok güzel gezi yaptınız ,bende söğüt gölgesinde bebek bakıcılığı yaptım. Sonraki gezide görüşmek üzere.

Se gel abi her halukarda ikimize uzun yol olur:mrgreen:barış bebek büyüsün bi hafta ben bakarım bi hafta sen değişmeli gideriz gezilere ışın ablamda rahatlar biraz:)

muğla mt nın böyle gezilerini gercekten özlemiştim şahinim seni de tekrar görmek güzel böyle güzel gezilerin devamını temenli ederim

Antep den selamlar.....

Teşekkürler Aydemir abi ağır ağır silkelenmek lazım artık kış geliyor:) Paslanmışız iyice

Muğladan Tüm G.antep MT'ye selamlar
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
selam muğla mt çok güzel bir gezi organize etmişsiniz. yalnız arkadaşlar resimlere dikkat ettimde sadece yamahaa mt03 kullanan arkadaşta koruma var diğer hiçbir arkadaş tam korumaya gerek duymamış. yalmış anlamayında çokmu güveniyorsunuz sürücülüğünüze yoksa azraille oyunmu oynuyorsunuz.

bizler istanbul mt olarak son 2 ay içerisinde bir arkadaşımızı motor kazasında kaybettik 3 arkadaşımızda ciddi anlamda yaralandı. motoru yatırıpta asfalt yanığıyla kurtulanların sayısını dahi bilmiyorum. acemiliğimizden sanmayın tüm kazalarımızı hepimizde yıllardı bu makinaları kullanırız.

söylediklerimi yanlış anlamanızı istemem benim tepkim sadece son iki ay içerisinde yaşadığımız üzücü olayların etkisi.

unutmadan 15 gün önce istanbul-ayvalık gezimde full koruma olasına rağmen ellerim ve ayaklarım resmen dondu. kapri ve sandaletle motoru kulanan o arkadaşımıza hayran kaldım(arkadaşım kapri giyip üzerine dizlik takman seni korumaz bilgine)

hepinize daha dikkatli ve keyifli sürüçler diliyorum
 
Katılım
30 Eyl 2006
Mesajlar
2,078
Her zaman bekleriz...MT ailesinden Gelen dostlarımızı her zaman ağırlarız:)bekliyoruz:)
 
Katılım
24 Ara 2003
Mesajlar
1,447
seneye bizim ekibi ikna edersem ege ve akdeniz turu yapacağız bakarsınız muğlaya bir bardak çayınızı içmeye uğranız.

Mutlaka gelin, gölgede 40 güneşte kimbilir belki 50-55 derece sıcakta tam koruma ile motora binmenin keyfine varacaksınız.:cherry:Bekleriz efendim bekleriz:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
Mutlaka gelin, gölgede 40 güneşte kimbilir belki 50-55 derece sıcakta tam koruma ile motora binmenin keyfine varacaksınız.:cherry:Bekleriz efendim bekleriz:queen::queen::queen:

istanbulunda pek farkı yok arkadaşım emin ol. tam koruma ile sadece biraz terlersin diğerini hiç düşünemiyorum. galiba sen motor kazası yapmış birini sargılardan önce hiç görmedin herhalde. görsen emin olki ne demek istediğimi anlarsın
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
Tanercim teşekkürler. İzmir Marmaris arasi yakın 280 KM sabah erken kalkarsan geziye yetişirsin.
Bilgin'e selamlar...:rendeer:

soner abim dile kolay vallaa 280 km :mrgreen: işleri hafifletelim gezmeye gelicez inşallah..bilgininde çok selamı var..:wiinkk:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
selam muğla mt çok güzel bir gezi organize etmişsiniz. yalnız arkadaşlar resimlere dikkat ettimde sadece yamahaa mt03 kullanan arkadaşta koruma var diğer hiçbir arkadaş tam korumaya gerek duymamış. yalmış anlamayında çokmu güveniyorsunuz sürücülüğünüze yoksa azraille oyunmu oynuyorsunuz.

bizler istanbul mt olarak son 2 ay içerisinde bir arkadaşımızı motor kazasında kaybettik 3 arkadaşımızda ciddi anlamda yaralandı. motoru yatırıpta asfalt yanığıyla kurtulanların sayısını dahi bilmiyorum. acemiliğimizden sanmayın tüm kazalarımızı hepimizde yıllardı bu makinaları kullanırız.

söylediklerimi yanlış anlamanızı istemem benim tepkim sadece son iki ay içerisinde yaşadığımız üzücü olayların etkisi.

unutmadan 15 gün önce istanbul-ayvalık gezimde full koruma olasına rağmen ellerim ve ayaklarım resmen dondu. kapri ve sandaletle motoru kulanan o arkadaşımıza hayran kaldım(arkadaşım kapri giyip üzerine dizlik takman seni korumaz bilgine)

hepinize daha dikkatli ve keyifli sürüçler diliyorum



Teşekkürler Servan Kardeşim. Haklısın dediklerin çok doğru... Bir atasözü vardir
Bir Musubet Bin Nasihattan iyidir inşallah böyle bir şey kimsenin başına gelmeden herkes gerekli tedbirini alır.
:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst