abi bişi soracam bu kızın adı ayçamı :silent:
bu arada harika resimler ve herzaman olduğu gibi deniz sefalarına bayılıyorum =)
![]()
Hayir Wasco bu kızın adi Nzlcn benim kızım






















































merhaba,çok güzel bir geziydi,gösterdiriğiniz ilgi ve dostluğunuz için teşekkürler başka gezilerde sıkça görüşmek üzere..
Sizleri görmek çok güzell .. yine harika bir gezi yapmışınız :rendeer: