Yollara taze kan geldi.

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Aslında sinyallerin gidonda olması ufak tefek yan yatırmalarda iyi birşey.

Gerçi yandan sinyalli modeller daha hoş görünüyor ama tek farkı sinyal olayı. Çokta mesele değil.


Yav şaka maka Agility'ciler çoğaldı. Ben Agility'yi aldığımda pek Agility kullanan yoktu.

Kendi çapında rüştünü ispat etmeyi başardı Agility.
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
asm

şu beyaz agility city bi gelsin.
hemen alıp Jr.Xciting R yapıcam :mrgreen:
fren kaliperleri, önde ve yanda bulunan siyah ızgaraları kırmızıya boyayıp bide muhtelif yerlere kırmızı R harfi yapıstırdımmı tamamdır :)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Aslında sinyallerin gidonda olması ufak tefek yan yatırmalarda iyi birşey.

Gerçi yandan sinyalli modeller daha hoş görünüyor ama tek farkı sinyal olayı. Çokta mesele değil.


Yav şaka maka Agility'ciler çoğaldı. Ben Agility'yi aldığımda pek Agility kullanan yoktu.

Kendi çapında rüştünü ispat etmeyi başardı Agility.

2006 yılında çin malı bir maxiscooter aldıktan sonra kymco agilityi görmüştüm. Şimdi düşünüyorumda, keşke çin malı scooter almadan önce görseydim ve ozaman alsaydım. Mükemmel bir scooter. Birde arka freni kampana yerine disk olsaymış...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Tem 2008
Mesajlar
173
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yaaa bende ıstıyorumm ya..! ne acı:(
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
lüleburgaz istanbul kaç km bilen varmi özer parti verecek kymcoculara ve kymco yandaşlarina:queen:
 
Katılım
30 Ağu 2008
Mesajlar
66
hayırlı olsun abi yarında benim qeliyo bende çok mutluyum : ) : )
 
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
148
yaaa bende ıstıyorumm ya..! ne acı:(


alırsın inş :wiinkk:




az önce bahsettiğim beyaz agility city bu işte :)



1aly3.jpg




2afz2.jpg




3agi3.jpg




4aun9.jpg




5azm0.jpg




6aoq0.jpg




7aac5.jpg




8aqn8.jpg




9ayw5.jpg




10aef8.jpg
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ne yatirmiş öyle mübarek bi ben yatiramiyorum motoru ya yada yatiriyorum farkinda degilim ikisinden biri:)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Hayırlı olsun kazasız belasız

Teşekkür ederim.

yaaa bende ıstıyorumm ya..! ne acı:(

Umarım en kısa zamanda seninde olur.
lüleburgaz istanbul kaç km bilen varmi özer parti verecek kymcoculara ve kymco yandaşlarina:queen:

Batıracan en sonunda bizi, dur bi R1 çekeyim altıma ozaman düşünürüz. :p
hayırlı olsun abi yarında benim qeliyo bende çok mutluyum : ) : )

Sağol. Seninkide hayırlı olsun.


Agility City de konuşuyor valla...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
özer hayırlı olsun,
seni görmeye gelicem birgün aklımdasın sen.:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
asm

şu beyaz agility city bi gelsin.
hemen alıp Jr.Xciting R yapıcam :mrgreen:
fren kaliperleri, önde ve yanda bulunan siyah ızgaraları kırmızıya boyayıp bide muhtelif yerlere kırmızı R harfi yapıstırdımmı tamamdır :)

O da olur iş. hocam. :)

Bizim ufaklıklara yapılanlar motorun küçüklüğünün gölgesinde kaldığı için pek bir şeye yaramıyor yapılanlar. (genede aksesuar aksesuardır gerçi)

Agility City'ye birşeyler yapılabilir ama.
Ö.Z.€.R;1241070' Alıntı:
2006 yılında çin malı bir maxiscooter aldıktan sonra kymco agilityi görmüştüm. Şimdi düşünüyorumda, keşke çin malı scooter almadan önce görseydim ve ozaman alsaydım. Mükemmel bir scooter. Birde arka freni kampana yerine disk olsaymış...

Rodaj bitsinde biraz daha gaz açarsın.

İlerde olası şikayet edeceğim şeyler amortisörler ve selenin darlığı olacak şimdiden söyleyeyim. :)

Arka frenlerin kampana olması iyi aslında. Disk fren bu ufacık motoru anında kitler ve savurur.

Ne yatirmiş öyle mübarek bi ben yatiramiyorum motoru ya yada yatiriyorum farkinda degilim ikisinden biri:)

Babasının malını yatırmadığı için rahatça yatırıyor motoru vatandaş. :cherry:

Şaka bir yana ben bu kadar yatırdım motoru. Lastiklerim iyi olsa ve yollarda iyi olsa alışkanlık haline getiririm bunu ama temkinli kullanmak lazım. (sert dönüşlerde zaten ister istemez yatılıyor;temkinli dediğime bakma)
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
özer hayırlı olsun,
seni görmeye gelicem birgün aklımdasın sen.:cat:

Eyvallah kardeşim herzaman beklerim, rodajı bitireyimde bir tura çıkalım seninle. Bugün aklıma geldin, dedim Cihan uzun yola çıktı, ozaman makine olsa arkasına takılırdım. :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Ö.Z.€.R;1241838' Alıntı:
Ne demek, her zaman beklerim ama avatardaki makineyle geleceksen işin biraz zor gibi. :p

yok ybr ile gelcem 80 i geçmicem... polis abiler kızıyo .. 2 saatte gelcem:p:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst