- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,231
- Konu Yazar
- #41
özer
hayırlı olsun, kazasız belasız kullanman dilegimle.
en güzelide motorun o ambalajının açıldıgı sahne olmalı![]()
Sağolasın. :rendeer:
Evet, ilk olarak senin gözünün önünde açılması çok güzel bir duygu.