İşte Gidiyorum.

Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yeni okul döneminin başlayışıyla internetin ewden gidişiyle aranızdan bir müddet ayrılıyorum. Lafı da fazla uzatmıorm

Hepinize bi süreliğine elveda :pale:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ben eski by_moto nick değişimi yapmıştm bilmezsin heral :p
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
şu siteye arkadan su dökme smileyi lazım :)

neyse gene bekleriz :cat:
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Yeni ders yılında başarılar. Seneye baharda görüşürüz by moto kardeşim...
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bencede en yakın zamanda köprüde görüşmek üzere:queen::queen::queen::queen::queen:

Artık yeni lise öğrencisi olarak ceket de giymeye başladım. Bi görseniz sanki mecidiyeköy bostancı belediye otobüs şöförü :p
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ceketle ve son kez uzun saçlarımla fotoğrafımı koyarım :pale:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Saçlarımı kestirdim :salut:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
birşey demeden..
Arkamı dönmeden, şikayet etmeden..
Hiçbirşey almadan, birşey vermeden.
Ayak izim kalmadan gidiyorum....
(kurtulduk sanırım artık :p)
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Ulen Enes nireye..?:mrgreen:

"Karpuz kesecedik :pale:" diyecem olmayacak..:p

Neyse:wiinkk: başarılar diliyorum okul hayatında..:rendeer:
Sana ve tüm öğrenci kardeşlerime..:cat:
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
birşey demeden..
Arkamı dönmeden, şikayet etmeden..
Hiçbirşey almadan, birşey vermeden.
Ayak izim kalmadan gidiyorum....
(kurtulduk sanırım artık :p)

Kazım Koyuncu'nun en sevdiğim parçası.. Ruhu şad olsun :pale:

Ulen Enes nireye..?:mrgreen:

"Karpuz kesecedik :pale:" diyecem olmayacak..:p

Neyse:wiinkk: başarılar diliyorum okul hayatında..:rendeer:
Sana ve tüm öğrenci kardeşlerime..:cat:

Tesekkurler Murat abicm :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst