He ne ara değiştiki![]()
sen dayanamazsın ahanda şuraya yazıyorum![]()
şu siteye arkadan su dökme smileyi lazım
neyse gene bekleriz :cat:
Yeni ders yılında başarılar. Seneye baharda görüşürüz by moto kardeşim...
okullar kapanana kadar soru yok desene![]()
sen dayanamazsın ahanda şuraya yazıyorum![]()
bencede en yakın zamanda köprüde görüşmek üzere:queen::queen::queen::queen::queen:
okullar kapanana kadar soru yok desene![]()
birşey demeden..
Arkamı dönmeden, şikayet etmeden..
Hiçbirşey almadan, birşey vermeden.
Ayak izim kalmadan gidiyorum....
(kurtulduk sanırım artık)
Ulen Enes nireye..?:mrgreen:
"Karpuz kesecedikale:" diyecem olmayacak..
Neyse:wiinkk: başarılar diliyorum okul hayatında..:rendeer:
Sana ve tüm öğrenci kardeşlerime..:cat:
Bütün harçlığı internet cafeye yatırcaımdan emin olabilirsiniz![]()
bencede en yakın zamanda köprüde görüşmek üzere:queen::queen::queen::queen::queen: