Honda Honda CBF 250 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Merhaba arkadaşlar

Egzantrik zinciri hakkındaki görüşlerini paylaşır mısınız!
20.000 civarında değiştiğini duyuyorum hep acaba doğru mudur?
Yoksa daha fazla kullanan var mı? Değişim ücreti ne kadaRdır acaba?

Korkut hocam bende de foto var. Üşeniyorum walla :mrgreen:

Üşenme kardeş gönderki gözlerimiz şenlensin :pale::cat::rendeer:
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
85
arkadaslar bende motorumu dün aldım.2003 cbx250 50.000 km ama hızlanması ve gidisi mükemmel diyebilirim.dün aksam rüzgar karsıdan gelirken ve 2 kişi çok rahat 120 gördüm.bassam daha gidiyodu.tek olarakda gene bugün sabah fsm den gecerken çok raha 130 gördüm sanırım 7500 d/dk falandı.

yansanayiyi sirkecidemi sordun acaba

merhba bütün motosiklet kullanıcıları cbx 250 kullanıcısı olarak buda benden hediye olsun owners manual birezilyaca ama işinize yarıyabilir dosya boyutu 19 mb limitli kullanıcılara duyrulur

http://www.dosya.cc/Kopyas_ownersmanualscbx250.rar.html


bunun içindekiler türkçe değil.yada benmi hata yapıyorum?
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Pazartesi CBF 250 ile aranızdayım nerelerdesiniz arkadaşlar ?
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
85
arkadaslar bu cihazın türkce kullanma kılavuzu yokmu yahu? aldıgımdan beri beygir gibi biniyorum :pr: ama neresinde ne var bilmiyorum??? perşembeye kadar bişi olmazsa tabi :D

arkadaslar kimsede yokmu yada bilen birileri?_? cbx250 kullanma kılavuzu lazım lütfen ama
 
Son düzenleme:
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
O topic haiften şenlenmiş yılmaz herhalde geziyorum diye uğrayamıyor :mrgreen: Arad bir topice baksan diyorum gerçi havalar soğuyunca bol bol görürüz seni.....:cat:
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
O topic haiften şenlenmiş yılmaz herhalde geziyorum diye uğrayamıyor :mrgreen: Arad bir topice baksan diyorum gerçi havalar soğuyunca bol bol görürüz seni.....:cat:

Geziyorum tabi :cherry: Son birkaç haftadaki gezilerimden fotolar mutlaka bakın :cherry:

derbent çadır kampı
derbent45.jpg


Yerköprü şelalesi çadır kampı KONYA
1115yt4.jpg

14.jpg

15.jpg

37.jpg

a125.jpg


Beyşehir gölü karaburun çadır kampı
41.jpg

36.jpg

41.jpg


Alanya
26.jpg

28.jpg


Side
96.jpg
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Güzel gezi olmuş eğlenmişsin sanırım hayırdır uğramışsın topice yoksa şöyle bir gözmü attın:mrgreen::mrgreen::cat:
 
Katılım
15 Nis 2008
Mesajlar
85
valla süper gezmişsiniz helal olsun.valla motor süper üstüne binince sizin bişi yapmanıza gerek kalmıyo sadece gidiyosunuz.dün gece tam 100 km yol yaptım istanbul içinde.her yerini gezdim.hiç zorlamadı beni.gerçekten iyi bi secim yapmısım. :D

Dostum kullanma klavuzları burada var...

http://www.cbfturkiye.org/forum/viewtopic.php?f=7&t=4495



Topiğin diğer kadrolu üyelerini son zamanlarda ben de göremiyorum. Daha gezmekten bıkmadılar sanırım :mrgreen:

eyvallah çok saol.ellerin dert görmesin frenlerine zeval gelmesin :queen::)
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Güzel gezi olmuş eğlenmişsin sanırım hayırdır uğramışsın topice yoksa şöyle bir gözmü attın:mrgreen::mrgreen::cat:

Hep bakıyorum ama birşey yazılırsa beni ilgilendiriyorsa yazıyorum :)

Kış geldiğinden sık takip ederiz. Tabi kışın motoru değiştirmezsek :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
12
merhaba arkadaşlar,ben de çok istiyorum cbf250'yi,kendim ybr125 kullanıcısıyım,askerliğimi yapıp döndükten sonra inşallah alcam bu makinayı.hepinize hayırlı ramazanlar takipteyim
 
Katılım
19 Şub 2006
Mesajlar
596
Selam arkadaslar,
Yaz basında motorumu satılıga cıkardım 5000YTL'ye ama satılmadı, simdi 500 YTL fiyat dusurdum ama yine de arayan soran yok:silent: 2.el piyasası mı kotu yoksa benim motorla mı ilgili anlamadım gitti...:cyclopsan

ylmzzz,korkut 250, elinize saglik, güzel fotograflar...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Selam arkadaslar,
Yaz basında motorumu satılıga cıkardım 5000YTL'ye ama satılmadı, simdi 500 YTL fiyat dusurdum ama yine de arayan soran yok:silent: 2.el piyasası mı kotu yoksa benim motorla mı ilgili anlamadım gitti...:cyclopsan

ylmzzz,korkut 250, elinize saglik, güzel fotograflar...

aynen öyle:cat:
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
119
Arkadaşlar forumu baştan sona okudum anlaşılıyor ki 20.000 km.de belli başlı parçaların değişmesi gerekiyor ve parça fiyatları kimine göre normal kimine göre yüksek bunun dışında motordan cc.sine göre herkes memnun konforu olsun yol tutuşu olsun torku olsun yani benim kafama yatıyor ancak bi kaç arkadaşımız yazmış ama net bi cevap gelmemiş kimseden sıfır almak isteyenler için "cbf 250'nin sıfırı yok bayiler ellerinde kalanları veriyorlar" diyorlar. Bu işin aslı nedir arkadaşlar cbf 250 kalkıyor mu yoksa enjeksiyonlusu mu geliyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst