"0" Motosiklet ruhsat-plaka çıkartmak(izmir)

Katılım
25 Tem 2008
Mesajlar
14
off yeter ama ya yorum yapmayın artık. takipciye vericem dosyaları. kapansın konu.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Özer,
Burası tabiri caizse uluslararası bir forum.... Her uslup her insana uymayabilir doğal olarak.....

Genişi ne anlamda kullandın bilmiyorum ama bilmekte istemiyorum açıkçası...:cat:
abiler biz bu konuları aramızda tartışalım lütfen burası yeri deyil bir birimizi tanıyoruz ve gürüşüyoruz gerek yok burda aramızda tartışmaya saygılar :rendeer:
 
Katılım
24 Ağu 2008
Mesajlar
339
Arkadaşlar motor aldığım yer plaka masrafı için benden 125 ytl ücret istedi benim zamanım bol ve küçük şehirde yaşıyorum trafik bürosunda sıra filanda olmuyor sizce kendim uğraşsam ne kadar kârlı çıkarım ?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar motor aldığım yer plaka masrafı için benden 125 ytl ücret istedi benim zamanım bol ve küçük şehirde yaşıyorum trafik bürosunda sıra filanda olmuyor sizce kendim uğraşsam ne kadar kârlı çıkarım ?


takipçi ücreti 10 lira,yani 10 lira için boşa dolanma bence,sen yapsan 110 115 e çıkar
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
Benim, sigorta dahil olmak üzere 185-YTL'ye mal oldu.

Zaten bildiğim kadarı ile plakaya yaklaşık 120-YTL gidiyor, 33-YTL de sigorta, eder 153-YTL.
Hülasa; 32-YTL para vermiş oldum takipçiye.

50-YTL versem ne olur?

Bu sıcakta otobüse binip Yenişehir'e gitmedim, orada beklemedim:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
473
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok gitmiş benim bildiğim 120 130 falan çıkıyor 10 20 de takipçi alsa 150 yi geçmemesi lazım
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
632
İzmir'de işçilik pahalı, takipçiler 10-20 YTL ye çalışmazlar.

Bir de bildiğim kadarı ile Osmaniye fazla büyük bir yer değil, orada işler kolay olur.İzmir'de çok zor.

120-130 a çıkıyor demişsiniz, sigorta buna dahil mi?
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
38
YA PLAKA FİYATI ORDA ÇOK UYGUNMUŞ BEN ŞİMDİ YENİ MOTOR ALDIM PLAKA VE RUHSAT ÇIKARICAM 170 YTL İSTİORLAR ÇANAKKALE/GELİBOLUDA .! :s NABSAM İZMİREMİ GELSEM ACABA:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gidiyosun takipçi buluyosun bi tane . veriyosun 50 kağıt . sonra gidip geziyosun:mrgreen: onlar hallediyo herseyi :)
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
204
Ah abiler ya, ben bu foruma üye olduktan dört beş gün geçmemişti ki aynı vilayetlerde bulunan bek çok forum üyesinin dost olduğunu anlamıştım. Genç delikanlı çabuk parlayan bir arkadaşımızın yazdığı birkaç yorum yüzünden -bağışlayın- bir ton ağız dalaşına girmişsiniz.
Kişisel girişim seminerlerinden birinde şunu anlatmışlardı:
"Bir insanın en sevdiği karşılık olumlu karşılıktır. En sevmediği karşılık ise olumsuz karşılık değildir. Herhangi bir karşılık almamasıdır. Size karşı yapılan hoşunuza gitmeyen bi davranış olduğunda, bunu yapana ne misliyle ne de başka türlü bir mukabelede bulunmayın. Psikolojik olarak daha üstün olursunuz."
O yüzden madem ki büyüksünüz. Bu genç kardeşimizden özür beklemeden onu hoş gördüğünüzü gösterin ki saygısızlık yerini mahcubiyete bıraksın. Hürmetler..
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
65
Ah abiler ya, ben bu foruma üye olduktan dört beş gün geçmemişti ki aynı vilayetlerde bulunan bek çok forum üyesinin dost olduğunu anlamıştım. Genç delikanlı çabuk parlayan bir arkadaşımızın yazdığı birkaç yorum yüzünden -bağışlayın- bir ton ağız dalaşına girmişsiniz.
Kişisel girişim seminerlerinden birinde şunu anlatmışlardı:
"Bir insanın en sevdiği karşılık olumlu karşılıktır. En sevmediği karşılık ise olumsuz karşılık değildir. Herhangi bir karşılık almamasıdır. Size karşı yapılan hoşunuza gitmeyen bi davranış olduğunda, bunu yapana ne misliyle ne de başka türlü bir mukabelede bulunmayın. Psikolojik olarak daha üstün olursunuz."
O yüzden madem ki büyüksünüz. Bu genç kardeşimizden özür beklemeden onu hoş gördüğünüzü gösterin ki saygısızlık yerini mahcubiyete bıraksın. Hürmetler..

3 sayfadır bu yazıyı okuyorum ve en güzel yanıtı bu arkadaşımız werdi.insanların yaşları küçük weya büyük olabilir fakat önemli olan yapılan hatayı tatlı dille sölemektir.ne demiş atalarımız 'Tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır.'
herkese selamlar....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst