- Katılım
- 4 Şub 2006
- Mesajlar
- 201
bilmem farkettin mi canım falan çok duygusal bi bağ oluştu aramızda :silent:kader be canım![]()
bilmem farkettin mi canım falan çok duygusal bi bağ oluştu aramızda :silent:kader be canım![]()
hayırlısı sekerm
bilmem farkettin mi canım falan çok duygusal bi bağ oluştu aramızda :silent:
rahatsız olmadın ya annem?![]()
Açıl bana bursalııyok aksine ben de sana açılmaya çalışıyorum. gördüğün gibi 2 senedir takibim altındasın. hadi hayırlısı![]()
Karışma sen JrNoliiiiiii
Fotolara bakalım
geziyi takip edelim birbirimizi değil![]()
Taktık taktıkOlm adiliğinize boncuk takın lan,nazar mazar değer Allah korusunnr:
![]()
abi bunlar gece playboy tavşanına dönüşüyorlarÇok komonist gördüm sizi!
Votka muhabbeti bunu işaret ediyor.
Yakınlarda erKENEkon davasında sizleride görmeyi derinden arzu ediyor deli gönül.
Gerçi barda çekilen resimlerinizi gösterip,
"Biz Tavşanız!"
diyerek yırtma ihtimaliniz var.:cherry:
Hakim mutlaka ikna olacaktır.
Masadaki havuçları görünce ben ikna oldum mesela.:mrgreen:
bilmem farkettin mi canım falan çok duygusal bi bağ oluştu aramızda :silent:
abi aşırı uykum vardı,malzeme yoktugüzel bir buluşma ve kaynaşma olmuştegu cok matrak birisin de burda antep de acılamadın bir türlü...
E bilader kaldır şu perdelerini seni de bi görelim,yaşatalım![]()