CERRAHİ kişisinin üyeliği 3 gün askıya alınmış

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Bunu açmak bana düşmez biliyorum fakat arkadaşları bilgilendirmek istedim.Forum kurallarının herkese uygulandığını böylece görmüş olduk.Umarım artık bunun farkına varıp daha seviyeli yaklaşır insanlara
Geçmiş olsun :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Hepimiz Cerrahi' Yiz !!!!!!!!!!!!!!!

Bende Erhan'ım. Erhan' lara yapılamaz! Cerrahi yoksa bende yokum!
 
Katılım
18 Tem 2008
Mesajlar
377
yaa arkadaşlar delirttiniz adamaı diğer topikte, basına gelenlere bak :) ama korkun dioorum geri dönüşü muhtesem olcak gibi :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
CERRAHİ nin bir ayrıcalığı olduğunu düşünmüyordum zaten, elbette herkese uygulanacak belirli kurallar var :bounce:

Bence bu topikle sen de kaşınıyorsun :queen:

En Duygusal Resim

cermz8.jpg

Ben size daha bne diyim yaaa, ciddi bir şey bekliyordum :p :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2006
Mesajlar
1,059
Bunu açmak bana düşmez biliyorum fakat arkadaşları bilgilendirmek istedim.Forum kurallarının herkese uygulandığını böylece görmüş olduk.Umarım artık bunun farkına varıp daha seviyeli yaklaşır insanlara
Geçmiş olsun :p

Hadi yaa 3 gün CERRAHİ ne yapacak forumsuz ve bizsiz :salut:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
CERRAHİ nin bir ayrıcalığı olduğunu düşünmüyordum zaten, elbette herkese uygulanacak belirli kurallar var :bounce:

CERRAHİ' gör abicim neler var neler arkandan düşünülen :p

demek istiyorlarki 2 gün komtan moduyla takıldın diye bişeyinmi kalktı gibisinden sanki vurgulamalar var :D
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
Konuyu Toplam 11 üye okuyor. (10 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
Loft, Tequ, aparat, kuyucadısı, emomen, Cihat Taygut, VaScO1925, Bin9yüz85, SaXoFoN, Ümit


millet baya üzülmüş :p
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
yaa arkadaşlar delirttiniz adamaı diğer topikte, basına gelenlere bak :) ama korkun dioorum geri dönüşü muhtesem olcak gibi :)
cezasını çeker yine.. :p
CERRAHİ nin bir ayrıcalığı olduğunu düşünmüyordum zaten, elbette herkese uygulanacak belirli kurallar var :bounce:
düşünen birçok arkadaşımız rahatlayacaktır eminim:cat:
Hadi yaa 3 gün CERRAHİ ne yapacak forumsuz ve bizsiz :salut:

huzur dolu bir 3 gün :p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
tequ az kaldı az.buna bi benzer bi başlığı senn adınla okuycaz gibi:p
 
Katılım
4 Ocak 2008
Mesajlar
1,876
abi siz bu adamla niye uğraşıyorsunuz ne yaptıda 3 gün uzaklaştırıldı?
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tequ az kaldı az.buna bi benzer bi başlığı senn adınla okuycaz gibi:p
eğer yönetim uygun görürse boynum kıldan incedir :)
erhanda 3 gün ara versin yoğun mesaideydi zaten
bana sorsalar 1 aydan aşşağı söylemezdim ama nyse :p
abi siz bu adamla niye uğraşıyorsunuz ne yaptıda 3 gün uzaklaştırıldı?

Biraz araştırma yaparsan nedenlerini görebilrisin :cat:
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
tequ abi yakında senin topiğinide açar Loft :p:p:) Masum Şövalye :cherry:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst