Geçmiş olsun kütükçüm. Umarım son kazan olur. Takip mesafenin gerekenden kısa olmasını fark etmen ve bunu itiraf edebilmen en güzeli. Bunun için tebrikler.
geçmiş olsun kütük. Umarım son kazan olur. Bu arada takip mesafesini belirtip hatalı oldugunu itiraf etmen gerçekten örnek bir davranış.
geçmiş olsun kütük allah beterinden saklasın
İnşallah trafik sigortası takip mesafesi olayına fazla takılmaz, dönüş olmayan yerden U dönüşü yüzünden beni haklı bulur![]()
Bize itiraf etmeni kastetmiştim ben. Tabii ki bunu sigortacıya söylemeyeceksin, di mi?