- Katılım
- 3 Şub 2007
- Mesajlar
- 2,665
Motosikletin bakım masrafları bir otomobilden pahalı. Motosiklet ustaları ise en ufak birşeye bile hatırı sayılı fiyatlar çekiyor. (işin en gıcık olduğum yönü!)
Yedek parçada ise alternatifleri az. (orjinal parçaların fiyatı malum)
Geçen Hyo'nun 2 lastiğini değiştireyim dediğimde (sadece sökme takma) 100 ytl para istedi bir yer.
Bir arabanın 4 lastiğini değiştittirdiğinizde buna balans ücreti de dahil olsa tabiri caizse en bana 50 ytl verirsiniz. (ben 30 ytl'ye hallediyorum bu işi kışın)
Karbüratör sökmeye bile 70 ytl istiyor normal bir usta! (serviste kapı kaçtan aralanıyor Allah bilir)
Bakım masraflarını göze almak her babayiğidin harcı değil anlaşılan bu SS'te. (en azından benim...)
Yedek parçada ise alternatifleri az. (orjinal parçaların fiyatı malum)
Geçen Hyo'nun 2 lastiğini değiştireyim dediğimde (sadece sökme takma) 100 ytl para istedi bir yer.
Bir arabanın 4 lastiğini değiştittirdiğinizde buna balans ücreti de dahil olsa tabiri caizse en bana 50 ytl verirsiniz. (ben 30 ytl'ye hallediyorum bu işi kışın)
Karbüratör sökmeye bile 70 ytl istiyor normal bir usta! (serviste kapı kaçtan aralanıyor Allah bilir)
Bakım masraflarını göze almak her babayiğidin harcı değil anlaşılan bu SS'te. (en azından benim...)