Mondial MONDIAL 150 HS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
zenon

kardeşim zat modelide bana göre daha gösterişli ve görkemli o konuda çok haklısın geçen hafta kullanma fırsatım oldu zat ı ama emin ol hs kadar ne seri kalkıyor nede rampalarda hs kadar iyi tırmanamıyor sebep en büyük gerekce olarak 150 cc motor hacmi olması ve kasasının 150 cc lik bir motor için gerçekten büyük ve gösterişli olması ama tabi diğer marka ve zat sınıfına giren model lere göre zat gerçekten güzel özelliklede uzun yolda bunu iyice hissettiriyor konforla ama rampalarda dersen sanki arkadan birileri tutuyor gibi oluyor yani hs kadar ne atik nede hızlı saygılar:wiinkk:

Aslina bakarsan baba pek atiklik gerekmiyor konfor daha önemli ve ortalam 90 KM hizla gidebilmesi gerektiginde artcı ile ve bunu sağlıyor sanirim yinede hys den 1 ytl daha fazla sanirim ortalama peki kalitesi hs ile nasil aynimi sayilir durumun farkindayim zaten bir burgman olmaz ama bende de burgman alicak para yok :salut:
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
Aslina bakarsan baba pek atiklik gerekmiyor konfor daha önemli ve ortalam 90 KM hizla gidebilmesi gerektiginde artcı ile ve bunu sağlıyor sanirim yinede hys den 1 ytl daha fazla sanirim ortalama peki kalitesi hs ile nasil aynimi sayilir durumun farkindayim zaten bir burgman olmaz ama bende de burgman alicak para yok :salut:

sen bi hs al zat boş wer fiyat şimdi düştü 2.800 eski fiyatı 3.200 ybr 3.500 ybr al daha ii hs ben aldım daha 1 haftayı yeni geçtim 1.900 aldım peşin fiyatına taksıt yapıorlar şuan hs al derım. Bence zat'a biraz fazla o fiyat zat alcam dersen ybr al daha ii çok fark yok arasında...:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
sen bi hs al zat boş wer fiyat şimdi düştü 2.800 eski fiyatı 3.200 ybr 3.500 ybr al daha ii hs ben aldım daha 1 haftayı yeni geçtim 1.900 aldım peşin fiyatına taksıt yapıorlar şuan hs al derım. Bence zat'a biraz fazla o fiyat zat alcam dersen ybr al daha ii çok fark yok arasında...:cat:

evet aslinda o fiyata ybr daha mantikli olur doğru diyorsun? Seninin plaha devir teslim falan hersey dahil mi 1900 aldin?
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
156
Beyler sözümü yalnış tarafa çekmeyin.Bendede 151 rs var.Ama evelliyatını ve eski sahibini tanımıyorsanız bakım durumunu bilmiyorsanız ASLA almayın bu motorların 2.elini. 3.eline hiç yanaşmayın.Adamlar hayvan gibi kullanıp sonra kimde patlarsa patlasın hesabı yapıyor.Bir kere geldi bu başımıza .

Eğer keyifçisiyseniz hemde ihtiyacım karşılansın derseniz 150hs 151rs bunların görünümü çok güzel.Yakışıklı motorlar.Azda yatıkları var.Adam gibi kullandıktan sonrada çok sağlam makinalar.Orta direk keseye ideal.Ama ihtiyaçtan az yakan uzun vade'de satmadan bineklik bir motor düşünen varsa honda titan efsanesi.1200 1300 ytl arasında temizi bulunur.
Ben şahsıma konuşim Zat Zc modellerini kimseye tavsiye etmiyorum.Çok yakıyor parçaları gerçekten çok pahalı.
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
Beyler sözümü yalnış tarafa çekmeyin.Bendede 151 rs var.Ama evelliyatını ve eski sahibini tanımıyorsanız bakım durumunu bilmiyorsanız ASLA almayın bu motorların 2.elini. 3.eline hiç yanaşmayın.Adamlar hayvan gibi kullanıp sonra kimde patlarsa patlasın hesabı yapıyor.Bir kere geldi bu başımıza .

Eğer keyifçisiyseniz hemde ihtiyacım karşılansın derseniz 150hs 151rs bunların görünümü çok güzel.Yakışıklı motorlar.Azda yatıkları var.Adam gibi kullandıktan sonrada çok sağlam makinalar.Orta direk keseye ideal.Ama ihtiyaçtan az yakan uzun vade'de satmadan bineklik bir motor düşünen varsa honda titan efsanesi.1200 1300 ytl arasında temizi bulunur.
Ben şahsıma konuşim Zat Zn modellerini kimseye tavsiye etmiyorum.Çok yakıyor parçaları gerçekten çok pahalı.


arkadaşıma sonderece hak veriyorum ikinci eline kolay kolay girmeyin tanıdık olmadıkca birde hs ve rs kardeş gibiler o yüzdende ikiside bana göre o paraya alına bilecek en iyi motor ve zat almak isteyen arkadaşada diyorum ki o prayı babacım verme sen zat a al bir hs sürekli bakımını yaptıktan sonra harika diye bilirim emin ol konforda yeteri derecede iyi ve 1.900 ytl ye alan arkadaş şında dediği gibi hem fiyatı uygun hemde harika hs al bence hemde paran elinde kalsın saygılar:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
evet aslinda o fiyata ybr daha mantikli olur doğru diyorsun? Seninin plaha devir teslim falan hersey dahil mi 1900 aldin?

1.840 motorun fiyatı. Kredı kartı ile aldım.Sonra plaka war plaka da 140 ytl yanı plakayı istersen çıkarttır istersen onlar çıkarttırsın aynı para ben pazartesi günü motoru aldım çarşamba günü aradılar gittim bi kaç bişey imzaladım plaka için akşam saat 6'da plakayı alabilirsin dediler o gün gidemedim işim wardı ertesi gün gittım plakayı aldım yanı toplam 1.980 ytl motor.Direk motorada bındım geldim yok ertegün felan werçez felan yok motoru baktım çizik vs vs yok bende aldım..Sende almayı düşünürsen gsel motor tavsiye ederim yakıtıda bence çok gzel ilk bındım motora çok az bi benzin war direk tanıdıgım bi benzinlige gittim we sadece 1 litre benzın aldım neden 1 litre dersen 1litre ile kaç km gitcegini ögrenmek istedim we o bitene kadar hem rodajda die motor hiiç zorlamadım we hiç sıkıstırmadım motor tam 50 km gittim ama ilk aldıgım benzin ile oda 1 litre deil yarın litre ya wardı ya yoktu....:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
S.a kardeşler.. ben 150 lik racing alıcam yaknda ama bu mondial 150hs yada rs nin tadınada bakmak istiyorumm.. fazla parada veremem açıkcası ama ucuza normal bi motor bulabılırmıyım acaba..

çok ii olmasına gerek yok dökülmesin yeter.. yardım diyorum:)
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Aynen banarlı kardeşime katılıyorum pişman olmazsın.Adam gibi bin bakımını yap sende binersin çocugunda biner torunuda biner :queen:

Ya kusura bakmazsan, dalgami geciyorsun ,ciddimisin forumda okuduklarımla cok fazla celisiyor ben alir max 5 yil kullanır sonra kaldırır atarım diye düşünüyordum ama eger dediğn gibiyse sıfırını al garantiside olcak devamlı kullan yani diyorsun :rendeer: sayfaları okudum ama kronik bir sorunu fark etmedim acaba kronik bir sorunu var mı?
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Aynen banarlı kardeşime katılıyorum pişman olmazsın.Adam gibi bin bakımını yap sende binersin çocugunda biner torunuda biner :queen:


abartma kardeşim abartma bizde biniyoruz aynı motora bu motorlara en fazla 3 yıl bine bilirsin yani çocuğana torununa falan kalmaz ha kalır belki ama hurdası kalır:queen::queen:
 
Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
Hayda al birde burdan yak :queen: abi 3 yılmı 5 yılmı forever mı? :mrgreen:

foreverrrrrrrr anasını satayım:queen::queen::queen::queen::queen::queen:,
şaka bir yana ben bu motorun öyle çocuğuna torununa falan kalacağını hiç sanmıyorum dediğim gibi 3 yıl bilemedin 5 yıl fazlası yok
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
254
foreverrrrrrrr anasını satayım:queen::queen::queen::queen::queen::queen:,
şaka bir yana ben bu motorun öyle çocuğuna torununa falan kalacağını hiç sanmıyorum dediğim gibi 3 yıl bilemedin 5 yıl fazlası yok

dostum tabikide bu motorun ömrü dedigin gibi 3 sene belki 5 sene.O çocugunu torununu meseleside işin espirisiydi.......
 
Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
bakımlı motosiklete gözün apalı binersiniz. :) ben de kanuni rokko scooterla tam 20.000km gezdim ve yine de alıcısını bulmuştum 1200e bi ilçemizde birisi almıştı. :) motoru alıcıya bir gün verdim ruhsat bende kaldı ertesi gün çocuk ruhsatı da almaya gelmişti :)
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
ya arkadaşlar tabi ömürlük motor değil bunlar ama iyi bir bakım olduktan sonra en az 5 yıl binilecek ve çokta keyif alınarak gezilecek bir motor tabi bakım iyi olursa :)

ama yok torunumada kalsın diyorsanız koyun bir tabuta sarmalayın ( mumyalayın ) torun büyüyünce çıkarır verirsiniz :queen::queen::queen::queen::queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
ya bu torun - dede muhabbeti çok uzadı yeter beaw anlatın bakalım motorlarınız da sorun var mı ? kaç km desiniz ?:bounce:
 
Katılım
21 Nis 2008
Mesajlar
133
banarlı yoktun be paşam nezmandır kardeş 17656 dayım allaha çok şükür bir sorun yok sadece 3 gün önce yağını değiştirdim herhalde bu önümüzdeki iki haftada fazla yol gidemem:pale: para kalmadı eee kardeş sen ne yaptın hs ile ilgili yazılardan çok sohbete döndürdüler olayı karayılanda yok adamlar hs yi alıyor bakım yapmayı sürmeyi öğrenmeden yorum yapıyor sonra hemen bu motor kötü diye yorum yapıyorlar yazık çok yazık kolay harcıyorlar hs yi:pr:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst