Asya Motor Asya Motor AS 150T 19A Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
5
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Yaklaşık 6-7 aydır bu motoru inceliyorum. Başından beri almayı düşündüğüm tek model diyebilirim. Benimkisi hatta ilk görüşte aşk oldu :D Bu motordan almak istiyorum fakat istanbulda nerde satılıyor ve fiyatlar ortalama nedir bilgim yok. Tek ulaşabildiğim fiyat asya motorun sitesindeki fiyat... Avrupa yakasından bir yer bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim. Birde bu motoru kredi kartsız taksit yapan varmı bildiğiniz :D
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Yaklaşık 6-7 aydır bu motoru inceliyorum. Başından beri almayı düşündüğüm tek model diyebilirim. Benimkisi hatta ilk görüşte aşk oldu :D Bu motordan almak istiyorum fakat istanbulda nerde satılıyor ve fiyatlar ortalama nedir bilgim yok. Tek ulaşabildiğim fiyat asya motorun sitesindeki fiyat... Avrupa yakasından bir yer bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim. Birde bu motoru kredi kartsız taksit yapan varmı bildiğiniz :D


merhaba bende Asya bayiisinde çalışıyorum anadolu yakasındayım gerçi ama ararsanız yardımcı olmaya çalışırım. 0216 550 92 50
 
Katılım
9 Haz 2008
Mesajlar
680
merhaba bende Asya bayiisinde çalışıyorum anadolu yakasındayım gerçi ama ararsanız yardımcı olmaya çalışırım. 0216 550 92 50

Evet bize ulaşırsan yardımcı olabiliriz motor gerçekten güzel pişman olmazsın bir an önce evlendirelim seni motorunla aşkınız baki kalsın :)
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
laminat parke ve tadilat işleri yapıyoruz..ayrıca egepen bayisiyiz..:)müsaitbi zamanda inş.görüşürüz...

:)tamam ali görüşelim sen ne zaman müsait olursan:salut: bu arada arkadaşlar geçen angutun biri arabayla geri gelirken motoru devirdi bazı yerleri çizildi kırık yok allahtan çizikleri nasıl kapaya bilirim sizce bizim motora uyan bi renk varmı kadın ojesi diyolar ama:pale:
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
:)tamam ali görüşelim sen ne zaman müsait olursan:salut: bu arada arkadaşlar geçen angutun biri arabayla geri gelirken motoru devirdi bazı yerleri çizildi kırık yok allahtan çizikleri nasıl kapaya bilirim sizce bizim motora uyan bi renk varmı kadın ojesi diyolar ama:pale:

tamam bi ara msj laşır görüşürüz....ya dün sabah motorla urlaya gidicektim motoru çalıştırdım.yan ayaklıta hafif yokuş aşağı motor çalışır vaziyette evin kapısını kapatmak için içeri girmemle motorun devrilmesi bir oldu koşturdum hemen kaldırdım..biraz benzin aktı.arka fran kolunun yuvarlak demiri kırıldı.sol ön grenajda ve sol ayak koyduğum yerde kırıklar oluştu.aynı yere geçenlerde angutun biri çarptı..ama allahtan bişey olmadı bana bi foto çekip koyacam hasarlı yerleri bana maliyeti ne olur acaba arkadşlar..böyle çizik kırıklarla motora binmek istemiyorum...:pale:
 
Katılım
9 Eki 2006
Mesajlar
978
çizikleri kapatmak istiyorsan sana bir öneri motorun kırmızı sanırsam git bitane rengine uygun kırmızı oje al çizikleri boya ben öle yaptım şahsen yağmurda çamurda dehse çıkmıor
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
:)tamam ali görüşelim sen ne zaman müsait olursan:salut: bu arada arkadaşlar geçen angutun biri arabayla geri gelirken motoru devirdi bazı yerleri çizildi kırık yok allahtan çizikleri nasıl kapaya bilirim sizce bizim motora uyan bi renk varmı kadın ojesi diyolar ama:pale:

Ben rengını ColorMix de ancak yaptırabıldım cok tuhaf bı renk tonu cok degısık 4 tane boyanın karısımından ancak cıktı bu renk..Ben ufak bı kutu yaptırdım o karısımdan rotusler ıcın...
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
5
Arkadaşlar bilgi için sağolun. Vakit bulunca arıycam bu numarayı :D işler youn biras :D :D Bide motorunu farklı renkde düşünenler için bi çalışma yaptım. Boyanızı değiştirmeden bi bakın beğenirseniz boyatırsiniz artık :D :D
n806279409_690492_2554.jpg
 
Katılım
17 Haz 2008
Mesajlar
182
tamam bi ara msj laşır görüşürüz....ya dün sabah motorla urlaya gidicektim motoru çalıştırdım.yan ayaklıta hafif yokuş aşağı motor çalışır vaziyette evin kapısını kapatmak için içeri girmemle motorun devrilmesi bir oldu koşturdum hemen kaldırdım..biraz benzin aktı.arka fran kolunun yuvarlak demiri kırıldı.sol ön grenajda ve sol ayak koyduğum yerde kırıklar oluştu.aynı yere geçenlerde angutun biri çarptı..ama allahtan bişey olmadı bana bi foto çekip koyacam hasarlı yerleri bana maliyeti ne olur acaba arkadşlar..böyle çizik kırıklarla motora binmek istemiyorum...:pale:

:pale:ali geçmiş olsun kardeşim ben çizikleri kırmızı oje ile kapattım bana da yetkili servis söylemişti şimdi hiç bişey belli değil orjinal gibi.:)serinkuyudaki servise bi git fiyat al derim giderken depoyu boş götür yoksa boşaltırlar bana yaptıkları gibi bi de 30 km gezerler sonra yüzlü çıkmaya çalışırlar...:cat:

arkadaşlar motorumu koyacak kapalı yerim yok apartmanın arkasında duruyor çalınacak diye çok korkuyorum sizce hangi kilitler yada ne çeşit bir güvenlik önlemi alabilirim disk kilitleri sizce sağlıklımı önerilerinizi bekliyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
:pale:ali geçmiş olsun kardeşim ben çizikleri kırmızı oje ile kapattım bana da yetkili servis söylemişti şimdi hiç bişey belli değil orjinal gibi.:)serinkuyudaki servise bi git fiyat al derim giderken depoyu boş götür yoksa boşaltırlar bana yaptıkları gibi bi de 30 km gezerler sonra yüzlü çıkmaya çalışırlar...:cat:

arkadaşlar motorumu koyacak kapalı yerim yok apartmanın arkasında duruyor çalınacak diye çok korkuyorum sizce hangi kilitler yada ne çeşit bir güvenlik önlemi alabilirim disk kilitleri sizce sağlıklımı önerilerinizi bekliyorum

tamam bi göstereyim.zaten arka fren müşürü çalışmıyor onuda göstercem ayanalarda çok kötü oldu ya.onlarıda değiştircem...
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
oo maşallah yeniden doğmuş bizim topic.:cat:

bi arkadaş benzini kaç oktan kullanıyorsunuz demiş 95 oktan kullanın fazlası bu motorlar için değil. ayrıca motoru düşen arkadaşlar sıkmayın canınızı.. Allah beterinden saklasın. bende düştüm iki kere üstelik süründümde yerde motorun hiç biyeri kırılmadı ama o ön grenajın uç kısımları çizik öylece kullanıyorum. bosporus motosiklet alarmları var ondan taktırabilirsin. ben taktırdım çokta güzel oldu vede iki tane kilitle biyere bağlarsan inşallah bişey olmaz artık. yalnız alarmların bazıları çok dengesiz oluyor her geçen gürültülü bi arabaya ötüyor. ben onun çaresini alarmı bu bilgisayar parçalarının satıldığı kutuların içinden çıkan zarar görmesin diye sardıkları sünger türündeki şeyle sardım ve tekrar motora bantla sarıverdim. çokta güzel oldu herşeye ötmüyor. sadece motora biraz sertce dokununca ötüyor.:cat:

teşekkürler abal senim motorda baya şık kask ta çok güzelmiş....

eyvallah sağolasın kaskı 140 ytl ye almıştım sirkeciden sonra meşhur oldu. kullanışlı güzel birşey çok kaliteli değil ama adi bi kaskta değil. gdr marka.:cat:

Güzel Motor Bence Göstergeleri çok ii durmuyo al benisi yok

gösterge gayette güzel duruyor. oturman önemli düzgün oturursan gayet net görünüyor gösterge.:cat:

merhaba ali aramıza hoş geldin bende izmirde oturuyorum çiğli de benim motorda yeni daha 1.5 aylık 600 km de nasıl motordan memnunmusun

arkadaşlar motorunda 95 oktan benzin harici benzin kullanan varmı merak ettim yardımcı olursanız sevinirim
yukarda belirttiğim gibi 95 oktandan yukarısı bu motor türleri için değil.:cat: onunla ilgili bi topic vardı.:cat:

Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. Yaklaşık 6-7 aydır bu motoru inceliyorum. Başından beri almayı düşündüğüm tek model diyebilirim. Benimkisi hatta ilk görüşte aşk oldu :D Bu motordan almak istiyorum fakat istanbulda nerde satılıyor ve fiyatlar ortalama nedir bilgim yok. Tek ulaşabildiğim fiyat asya motorun sitesindeki fiyat... Avrupa yakasından bir yer bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim. Birde bu motoru kredi kartsız taksit yapan varmı bildiğiniz :D

aramıza hoşgeldin. inşallah hayırlısı olur senin için. avrupa yakasında www.asyamotor.com.tr adresinden bayilerin servislerin adresine ulaşabilirsin. başka yerde satıldığını pek görmedim. bi kere bi mağazada görmüştüm. şirinevler tarafında. birde kredi kartsız taksit yapacaklarını sanmıyorum. arayıp sorsan daha iyi olur.:cat:

:)tamam ali görüşelim sen ne zaman müsait olursan:salut: bu arada arkadaşlar geçen angutun biri arabayla geri gelirken motoru devirdi bazı yerleri çizildi kırık yok allahtan çizikleri nasıl kapaya bilirim sizce bizim motora uyan bi renk varmı kadın ojesi diyolar ama:pale:

geçmiş olsun. bende üzerinde düştüm üstelim bi düşüşüm şiddetli olmasına rağmen motorun önünün parçalandığını sanarak kaldığımda sadece grenaj uçları çizilmişti hayret ettim. o çizikler duruyor zaten sadece iki ucu çiziliyor.

tamam bi ara msj laşır görüşürüz....ya dün sabah motorla urlaya gidicektim motoru çalıştırdım.yan ayaklıta hafif yokuş aşağı motor çalışır vaziyette evin kapısını kapatmak için içeri girmemle motorun devrilmesi bir oldu koşturdum hemen kaldırdım..biraz benzin aktı.arka fran kolunun yuvarlak demiri kırıldı.sol ön grenajda ve sol ayak koyduğum yerde kırıklar oluştu.aynı yere geçenlerde angutun biri çarptı..ama allahtan bişey olmadı bana bi foto çekip koyacam hasarlı yerleri bana maliyeti ne olur acaba arkadşlar..böyle çizik kırıklarla motora binmek istemiyorum...:pale:

sanada geçmiş olsun. bu senin için tecrübe olmuştur:rendeer: yokuşta yan ayakta durmaz kapanır yatar:queen: yan ayağın kendine hayrı yok zaten. kırılan grenajlarınında servisten fiyatını sorsan daha iyi bilgi alabilirsin zam gelmiş olabilir. ama dert etme bi honda grenajından kat kat ucuz olduğu kesin.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
51
Bu motora göre daha şirin ve görünüşü daha güzel hem kullanışıda çok rahat 90-95km kadar çıkar bi git bak derim ama karar senin fiyatıda 1.800 olması lazım plaka vs dahil...
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
5
as 125 t yi kullandım zaten ikinci tercihim şu an :D inanın yokuşta 80 gördüm. Çok güzel bir motor. Ayrıca gidonun şeklinden dolayı oturma pozisyonu ve elle tutuş çok rahat tam bir gezinti motoru. Motoru sürmeden çok kötülemişlerdi. Bende o pisikolojiyle atmışı görmez dedim, Bastım gaza düz yolda 40, 50, 60, yokuşa geldi o sırada ( yaklaşık %35-40lık bir eyim) ben tam gaz yaptım yokuşun bitişine yakın bir an göstergeyi kestim gözümle, ibre 80 çizgisinin üstünden geçmişti. Bilmiyorum doğrumu ölçüyor. Daha evvel kullandığım mondialler, bianchiler, hız yapmaya korkutuyordu 60ı aşamıyordum ama bununla hızı hissetmedim bile. Çok rahat gerçekten rahat motor.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
İbreler yalan yanlış gösteriyor aldanmayın o motor ve cogu çinli Skuter 125 lik olucak ve yokusta 80 yapacak... Ama gercek manada 80 bana orda ıbrede gorduklerınızı soylemeyın.. Ben benım motorlar duz yolda yatarak 130 da ıken arkadas arkamda 95 km ıle gelıyordu fz6 ile sız hesap edın artık o 80 aslında 55 km falan rahat olun...

Ayrıca bunların hepsı aynı pok her kez gozune zevkıne guzel gorunenı alsın gelıpte baskalarının topıclerınde sidik yarıştırmaya gerek yok bence.. Bının gıdın ıste nasıl olsa bellı bır sure sonra bıkacak ve para olsada satsam bı cbf250 ve gt250 vs vs alsam dıyeceksınız.. O yuzden kasmayın bu kadar keyıf almaya bakın..
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
Bu motora göre daha şirin ve görünüşü daha güzel hem kullanışıda çok rahat 90-95km kadar çıkar bi git bak derim ama karar senin fiyatıda 1.800 olması lazım plaka vs dahil...

üstadım şirinliği tabiki alıcıya kalmışta 90 - 95 km ye çıkmak marifetmi şimdi. heleki kuş gibi bi motorla.:queen: mantıklımı sence ona bakarsan bizde 120 ye çıkıyoruz.:cat: ama bi mantığı yok. kimi biraz büyük ister kimi biraz kalıplı ister kimisi daha ufak daha şirin ister. ama senin bu motorla onu kıyaslaman bu topicte anlamsız. as 125t yi inceleyen kendi topiğinde daha iyi net bilgi alabilir.:cat:

as 125 t yi kullandım zaten ikinci tercihim şu an :D inanın yokuşta 80 gördüm. Çok güzel bir motor. Ayrıca gidonun şeklinden dolayı oturma pozisyonu ve elle tutuş çok rahat tam bir gezinti motoru. Motoru sürmeden çok kötülemişlerdi. Bende o pisikolojiyle atmışı görmez dedim, Bastım gaza düz yolda 40, 50, 60, yokuşa geldi o sırada ( yaklaşık %35-40lık bir eyim) ben tam gaz yaptım yokuşun bitişine yakın bir an göstergeyi kestim gözümle, ibre 80 çizgisinin üstünden geçmişti. Bilmiyorum doğrumu ölçüyor. Daha evvel kullandığım mondialler, bianchiler, hız yapmaya korkutuyordu 60ı aşamıyordum ama bununla hızı hissetmedim bile. Çok rahat gerçekten rahat motor.


yokuşta benim motorda 90 görüyor bunlar marifet değil. hem o yolun asfaltına rüzgarına görede değişiyor.o motorun o kalıbına göre normal bir hız zaten. burda sen hız istiyorsan bu motorlardan umudunu kesmelisin bence. :cat: tabiki yapısı şekli itibari ile herkes istediği motosiklet tipini seçebilir.:cat: konu hız meselesi ise bide kıyaslama yapıyorsak bizim ibrelerde yokuş yukarı 90 düzde 100- 110 yokuş aşşağı 120 hatta bilginin motorla 140 tabi ibrelerde yanlış gösteriyor. ben daha dün arabayla karşılaştırdım. benim motor 100 km iken arabada 85-90 motorda ibre115 i gösterdi arabada 100.. ama gereksiz bir hız.. bu yapıdaki motorlardan daha fazlasınıda beklememeklazım.:cat:

Ayrıca bunların hepsı aynı pok her kez gozune zevkıne guzel gorunenı alsın gelıpte baskalarının topıclerınde sidik yarıştırmaya gerek yok bence.. Bının gıdın ıste nasıl olsa bellı bır sure sonra bıkacak ve para olsada satsam bı cbf250 ve gt250 vs vs alsam dıyeceksınız.. O yuzden kasmayın bu kadar keyıf almaya bakın..

aynen katılıyorum dostum..:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
5
Bende kıllanmıştım zaten ibreden. :cherry: 80 gösteriyo ama 50 gibi gidiyodu zaten dedimya hızı hissetmedim diye:queen: Ya sonuçta ikiside asya motor, ikiside çin malı. Yani eşşeği boyamışlar at diye satıyolar işte. Zaten motoru alrken fiyatına göre kabul edip alıyosun. Her motorunda tipine aldanmamak lazım. Suzuki an 125 hk tüm 150lik scooterlardan daha atik, daha kıvrak ve sağlam. Tabii o suzukiyi bu motorlarla zaten karşılaştıramayız. Aralarında klasman farkı var:queen: Ben sadece verdiğim paranın hakkını verecek bir motor istiyorum. Böyle kuş gibi bir motora gidip 1600-1800 lira para vereceğime gider 2300liraya adam gibi bir an125hk alırım. Buda çin malı ama 1. kalite:wiinkk: suzuki bu adını kötüye çıkartmaz... Yardımcı oluğunuz, fikir verdiğiniz için hepinize teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst