- Katılım
- 17 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,907
çok geçmiş olsun :rendeer:
eyvallah sağolasın allahtan korumalar tamamdı senin sıyrıklar çırak çıkardı heralde bu arada sen nasıl oldun geçtimi yaralar
cem kardeşim geçmiş olsun sana bişey olmasın sal gerisini kardeşim...
muratcım sağolasın sevindirici yanıda o zaten
Cem abime Kocaman bi GEçmiş olsunda benden .. diKKAT ABicim ... Herkes Dİkkat etsin
özerimede kocaman bir sağollasın benden
çok geçmiş olsun
teşekkür ederim
abiii çok geçmiş olsun
bu sıralra kaza üstüne kaza oluyooo
az önce bir kaza haberi daha aldım çok canım sıkılıyooo offffff
erdinçim derlerya uyuz itin piresi eksik olmaz bizimkide o hesap kaza yapan tanıdıkmı