aparat küçük bir kaza yapmış (durumu iyi)

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
çok geçmiş olsun :rendeer:

eyvallah sağolasın allahtan korumalar tamamdı senin sıyrıklar çırak çıkardı heralde bu arada sen nasıl oldun geçtimi yaralar
cem kardeşim geçmiş olsun sana bişey olmasın sal gerisini kardeşim...

muratcım sağolasın sevindirici yanıda o zaten
Cem abime Kocaman bi GEçmiş olsunda benden .. diKKAT ABicim ... Herkes Dİkkat etsin

özerimede kocaman bir sağollasın benden
çok geçmiş olsun

teşekkür ederim
abiii çok geçmiş olsun
bu sıralra kaza üstüne kaza oluyooo
az önce bir kaza haberi daha aldım çok canım sıkılıyooo offffff

erdinçim derlerya uyuz itin piresi eksik olmaz bizimkide o hesap kaza yapan tanıdıkmı
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
aslında hiç yabancı olmadıgımız biri ama arkadaşı onun motorla yapmış az önce gene beraberdik ben eve geldim tekrar gidicektim ama benim motorda sorun olunca gidemedim bu satte

herkese ii geceler abi sanada tekrar geçmiş olsun
artık yarın motor işine bakıcaz canım sıkıldı zaten
hergün bir kaza hergün bir sorun
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
aslında hiç yabancı olmadıgımız biri ama arkadaşı onun motorla yapmış az önce gene beraberdik ben eve geldim tekrar gidicektim ama benim motorda sorun olunca gidemedim bu satte

herkese ii geceler abi sanada tekrar geçmiş olsun
artık yarın motor işine bakıcaz canım sıkıldı zaten
hergün bir kaza hergün bir sorun

arkadaşta umarım bi şey yoktur.
sanada geçmiş olsun umarım enkısa zamanda çözersin problemi :cat:
 
Katılım
25 Eki 2007
Mesajlar
629
hayda abı bune ıce sogudum ben ne bu her hafta bırı kaza yapıyor bıra dıkkat edınya cem abı geçmiş olsun
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,220
Geçmiş olsun...
Kazaların oluş şekillerini okudukça paranoyaklaşıyorum, Allah kimseye göstermesin...
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst