aparat küçük bir kaza yapmış (durumu iyi)

Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
şmdi konustum cem abıyle bişi yok motorda hasar var okadar tabiki mınıbus baska bişi demiyorum gecmiş olsun cem abi
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
yaw bu kuyucadısı da baykuş gibi ha. ne kadar kötü haber varsa bilyo
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim :rendeer: :rendeer::rendeer::rendeer:
durumum allaha şükür iyi sol bileğimde ciddi bir ezilme var ve full korumra olmama karşın biraz sıyrık ve eziklerim var kaskımı eldivenlerimi montumu çok seviyorum olmasalardı düşünmesi bile ürkütüyor.
barbaros bulvarından balmumcu yönüne doğru orta şeriten seyir halindeydim sol şeritte seyreden sarı dolmuş selamsız sabahsız sağtarafa yığıldı sağa kaçamadım doluydu baktım tost olacam sıktım gazı bu arada trafik ışıkları saıya dönünce önümdeki taksi asılıp frene durdu frene asıldım baktım kurtarmayacak yaklaşık 70 km hızla taksiye patlayacam yatırdım motoru motor taksinin altına bende sağtarafa duran iki aracın arasına uçtum durum bu.
kazadan sonra yardımıma koşan yunuslara ve aracının tamponu hasar gördüğü halde sen iyiysen sorun yok ben yaptırırım diyen taksici arkadaşa teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
ilgi ve alakanıza çok teşekkür ederim :rendeer: :rendeer::rendeer::rendeer:
durumum allaha şükür iyi sol bileğimde ciddi bir ezilme var ve full korumra olmama karşın biraz sıyrık ve eziklerim var kaskımı eldivenlerimi montumu çok seviyorum olmasalardı düşünmesi bile ürkütüyor.
barbaros bulvarından balmumcu yönüne doğru orta şeriten seyir halindeydim sol şeritte seyreden sarı dolmuş selamsız sabahsız sağtarafa yığıldı sağa kaçamadım doluydu baktım tost olacam sıktım gazı bu arada trafik ışıkları saıya dönünce önümdeki taksi asılıp frene durdu frene asıldım baktım kurtarmayacak yaklaşık 70 km hızla taksiye patlayacam yatırdım motoru motor taksinin altına bende sağtarafa duran iki aracın arasına uçtum durum bu.
kazadan sonra yardımıma koşan yunuslara ve aracının tamponu hasar gördüğü halde sen iyiysen sorun yok ben yaptırırım diyen taksici arkadaşa teşekkürler:rendeer::rendeer::rendeer:

hacı iyi kurtarmışsın :cat:

çok geçmiş olsun:rendeer:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
Cem abime Kocaman bi GEçmiş olsunda benden .. diKKAT ABicim ... Herkes Dİkkat etsin
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
QUOTE=kuyucadısı;1219955]aparat (cem) az önce barbaros bulvarında kaza yapmış. konuştuk durumu iyi bileğinde bi ağrı varmış doktora gidiyodu. kaskımın gözünü seviyim dedi başını fena çarpmış çünkü
motorun ön kısım hasar görmüş detaylı bilğiyi kendisi verecektir.

bak nekadar şanslı bir artçısın:queen::queen: ilgi alakana teşeküler:rendeer:
geçmiş olsun cem en kötü kazan olur inşallah:rendeer:
[/QUOTE]

amin saolun
teli cevap vermiyo... sinir oldum hee....

beter ollll:queen::queen::queen:
Gıyaben geçmiş olsun :rendeer: İnşallah önemli bir sorun yoktur.

yok gayet iyiyim dostum teşekkürler.
Geçmiş olsun umarım durumu iyidir.

fenerliye kolay kolay bişi olmaz:cat:
Cem Kardeşim,
Çok geçmiş olsun.
İyi haberlerini bekliyoruz.

ufaktefek ezikler gayet iyiyim teşekkürler:rendeer:
bende konuştumm... sesi biraz acılı geliyor.. sol bileğinde sorun varmış arabaya toslamamak için kendi yatırmış makineyi...

Kötüye bişi olmaz :cherry::cherry:

ewt olmaz benim bonusum çokkkk:p:p
Hay Allahım..:silent:

Geçmiş olsun Cem...:rendeer:

İnşallah önemli birşey yoktur..:cat:

eyvallah murat abi iyiyim bileğim biraz ağrıyor sanırım yakında geçer.
geçmişolsun arkadaşımıza umarım ciddi bişeyi yoktur..bugünde ben bi kaza gördüm ya çok kötüydü yaa..binmeye korkuyorum artık...:pale:

korkacaksın dostum eğer korkmazsan hata yaparsın şakası yok tekerin düz bassın
Aman aman iyimiş böyle konuşulduğuna göre:)
çOK geçmiş olsun o zaman!

sağolasın tuğce oluyo bazen cilvesi:)
şindi konuştum bilek şişik hastanede kontrole gidiyor motor ön taraf gidik dedi:rendeer:

tabi abi adamın arkasından bu kadar konuşulursa nazar değdi koçuma :pr:

olum sen varya fenasın milleti konuştur konuştur sonra yağ gibi suyun üstüne çık:p:p

böyle deme be poyraz arkadaşıma :salut::salut::salut:

arkadaşım benimmmmm:cherry::cherry:
Basta kendisi ardindan hepimize gecmis olsun arkadaslar. :rendeer:
Durumunun iyi olmasi gercekten cok sevindirici.
Allah daha acı kaza belâ yasatmasın hicbirimize... :)

amin sağol dostum
Geçmiş olsun :rendeer:

eyvallah tubiş
geçmiş olsun :pale:

teşekkürler
Haydaa eve geldim şimdi açtım bilgisayarı öylesine haberi gördüm şok oldum. Teli kapalı sonra tekrar arayacağım allaha şükür önemli bişeyi yok diyosunuz:(:salut:

tlf çekmiyordu jbitin sesli mesajını aldım canımsınız:rendeer:
@APARAT ..Geçmiş olsun,inşallah ciddi bir sorun yoktur...

teşekkürler
geçmiş olsun umarım pek bişeyi yoktur kazanın son olmasını dilerim
amin sağol dostum
Çok geçmiş olsun. Umarım önemli birşey yoktur. Nedir bu şanssızlıklar anlamadım. Herkes sıraya girmiş gibi. Sezonu ben açtım sanırım bu sene ama umarım bu da son olur ve kapanır artık. Geçmiş olsun tekrardan... :rendeer:

umarım son olur cilve yapıyo cilve:):)
çok geçmiş olsun... Allah beterınden korusun

amin hepimizi
geçmiş olsun en kötü kazası bu olsun....

sağolasın
geçmiş olsun...........:rendeer:

teşekkürler
geçmiş olsun cem

eyvallah sağol dostum oluyo işte
Hey guzel Allah'Im nelere guler olduk :)
Gecmiş olsun cem insallah en kısa zamanda saglıgına kavusursun.
Allah beterinden saklasın :rendeer:

sağolasın erhanım şanslıydım cemil cümlemizi:rendeer:
Cok gecmis olsun :rendeer:

arkadaşımıza büyük geçmiş olsun , allah tekrarını göstermesin ...

amin
şimdi görüştük kardeşimle durumu iyi maşallah yokbişiy ya ilgi alaka istiyo işte hergele,canım kendine dikkatet motoruda fazla takma kafana,olmazsa benim motoru verim sana,pardon ya satmıştım motoru ben nese alınca.

evet ümmet abi şevkatede ihtiyacım var:p sende dikkat et abicim alçının çıktığına ayriyetten sevindim motoru alınca bi tur atarım bilesin:cherry:
şşşş gonuşma kardeş senbu sitenin bilgi dağarcığı rehberi deelmisin heee:rendeer::rendeer::p

geçmiş olsun kardeş ALLAH acil şifalar versin :rendeer:

eyvallah sağolasın
çok büyük geçmiş olsun:rendeer:

adam tek kolla bütün siteyi sallıyor:queen:
sağol canım
evet ikisi gitseydi sen ozaman seyreyle siteyi:queen::queen:
Evet geçmiş olsun :pale:

teşekkürler
cem abi geçmiş olsun... aman abi kendine dikkat et:rendeer::rendeer:

eyvallah ederim
şmdi konustum cem abıyle bişi yok motorda hasar var okadar tabiki mınıbus baska bişi demiyorum gecmiş olsun cem abi

okanım ilgine teşekkürler iyiki varsınız:rendeer::rendeer:
geçmiş olsun cem abi (cana birşey gelmesin de mal kazanılır)

haklısın kardeşim mal bi şekilde yerine gelir sizlerde dikkatli olun

kardeşimize geçmiş olsun allah tan acil şifalar diliyorum.

ilginize teşekkürler
yaw bu kuyucadısı da baykuş gibi ha. ne kadar kötü haber varsa bilyo

yok be haberi benden aldı benim yalancım :p:p
Geçmiş olsun abi Allah beterinden korusun seni...:rendeer:

sağol kardeşim hepimizi
Geçmiş olsun...

teşekkürler
Abim tekrar gecmiş olsun :rendeer:

selçuğum sağolasın canımsın:rendeer:

hacı iyi kurtarmışsın :cat:

çok geçmiş olsun:rendeer:

coşkunum sağolasın atık yine çalımı :p

çelmeyi yiyene kadar devam:cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
abiii çok geçmiş olsun
bu sıralra kaza üstüne kaza oluyooo
az önce bir kaza haberi daha aldım çok canım sıkılıyooo offffff
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst