aparat küçük bir kaza yapmış (durumu iyi)

Katılım
4 May 2007
Mesajlar
192
Haydaa eve geldim şimdi açtım bilgisayarı öylesine haberi gördüm şok oldum. Teli kapalı sonra tekrar arayacağım allaha şükür önemli bişeyi yok diyosunuz:(:salut:
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun. Umarım önemli birşey yoktur. Nedir bu şanssızlıklar anlamadım. Herkes sıraya girmiş gibi. Sezonu ben açtım sanırım bu sene ama umarım bu da son olur ve kapanır artık. Geçmiş olsun tekrardan... :rendeer:
 
Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
son durum elle duku ezilmesi var alçıda dehil motor ön gidon ezik aparat :rendeer:çok iyi
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
konu başlıgı nasıl değiştiriliyo bana biri anlatabilir mi?
kaza deyip milletin yüreğini agzına getirmiyelim daha fazla :wiinkk:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Hey guzel Allah'Im nelere guler olduk :)
Gecmiş olsun cem insallah en kısa zamanda saglıgına kavusursun.
Allah beterinden saklasın :rendeer:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
şimdi görüştük kardeşimle durumu iyi maşallah yokbişiy ya ilgi alaka istiyo işte hergele,canım kendine dikkatet motoruda fazla takma kafana,olmazsa benim motoru verim sana,pardon ya satmıştım motoru ben nese alınca.

yakında uçan kuşu bile bana soracaksınız hee.. ama cadıcım vallahi bilmiyorum :pale: bilsem dükkan senin de...
şşşş gonuşma kardeş senbu sitenin bilgi dağarcığı rehberi deelmisin heee:rendeer::rendeer::p
 
Son düzenleme:

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
geçmiş olsun kardeş ALLAH acil şifalar versin :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst