Yağmurlu Havalarda Kask Camınızı Nasıl Siliyorsunuz ?

Katılım
22 Ağu 2008
Mesajlar
1
slm bu konu hakkında uzun zamandır.çalışıyordum.şimdi sıra patent almakta.biraz sabredin:cat:
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
41
benimde motorum yokta güzel bir yere deyinmişsiniz ama benim tercihim f! pilıtları yapmurlu havalarda ne yapıyor yada motor sporlarıyla ığrasanlar yagmulu havalarda kaskları için ne yapıyor bilgisi olan sölesin elle silmeyle bitermi bu yol:D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
750ml yağmur kaydırıcı spreyler var uygulaması çok kolay şişesi 10 yt idi..

yada vizöre elma sürün..

bu 2 secenek hem yağmur kaydırıyor hemde buharı önlüyor..
 
Katılım
8 Haz 2008
Mesajlar
481
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bilgiler çok iyi malum önümüz kış bu faiedeli bilgileri güncel tutalım . .
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Benim kaskım (Scorpion exo 400) nasıl beceriyor bilmiyorum ama ne içinde buhar oluyor ne de dışı çok fazla yağmur tutuyor, hala çözebilmiş değilim sırrını...
 
Katılım
6 Eki 2008
Mesajlar
1,218
benimde motorum yokta güzel bir yere deyinmişsiniz ama benim tercihim f! pilıtları yapmurlu havalarda ne yapıyor yada motor sporlarıyla ığrasanlar yagmulu havalarda kaskları için ne yapıyor bilgisi olan sölesin elle silmeyle bitermi bu yol:D

kardeş bu nece:queen:
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Motosiklet eldivenlerinin iç yüzünde bulunan(Avuç içi kısmında) güderi tarzi ilaveler kask camlarının yağmurdan temizlenmesi içindir.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
166
Motosiklet eldivenlerinin iç yüzünde bulunan(Avuç içi kısmında) güderi tarzi ilaveler kask camlarının yağmurdan temizlenmesi içindir.


iyi de kardes sagnak yagmura yakalandin diyelim ki.. sil allah sil nereye kadar.. su tutmamasi lazim. ben daha hic cikmadim yagmurda. yakinda cikacagim.
 
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
2 senedir Alamnya 'dan gelen bu sileceği kullanıyorum, sol elin işaret parmağına eldiven üzerine takılıyor.

sfuc2.jpg


Bu başlık vesilesi ile sevgili Ertuğrul kardeşimi rahmetle anıyorum :(
 
Katılım
18 May 2007
Mesajlar
401
Yollardaki hayvan leşlerinden artan organik maddeler,sahil yörelerindeki gizli ve sinsi katil balıkyağı, araçların balata tozu ve daha bir sürü şey varken sadece
suyla uğraşssak bişi değil ama burasıı malum türkiye eğer silecekli kask bile olsa emin olun ki o bile bu pisliği temizleyemez.
Birde araçların püskürttüğü bu yağlı ve çamurlu karışım elbiselerin özüne öyle bir işliyor ki bir sonraki sefer giyeceğinizde çöp gibi kokuyorsunuz ve işte bu dokumayı temizlemek daha da bela yani bu ülkede yağmur göründüğünden de
fazla dert açıyor bizlere..
 
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
605
2 senedir Alamnya 'dan gelen bu sileceği kullanıyorum, sol elin işaret parmağına eldiven üzerine takılıyor.

sfuc2.jpg


Bu başlık vesilesi ile sevgili Ertuğrul kardeşimi rahmetle anıyorum :(
bende bundan kullanıyorum, hein gericke de satılıyor, çifti 10 euro falan.. çok işe yarıyor mis gibi siliyor camı..
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Benim sol eldivenimin baş parmağında (Held) silecek vardı. Islandıkça siliyodum.

Ama başlığı görünce kötü oldum şimdi... :pale: Allah rahmet eylesin.
 
Katılım
30 Ocak 2009
Mesajlar
3
Sol Elin Baş Parmagında Bu Durumlar İçin Silecek Konulmuş Sanırım Bu İşini Görür

Hemen Hemen Bütün Mağzalarda Mevcut..
Ben Kullanıyorum Ve Son Derece Memnunum


45308Al.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst