Kanuni Racer Alsam mı? Almasam mı?

Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kanuni Racer'ları ayran yapmak için kullanıyorlarmış diye duydum geçen gün :p Diyenlerin yalancısıyım :mrgreen: Böbrek taşı düşürmeye de bire birmiş :p

Şaka bir yana sana tavsiyem kesinlikle bir CBR125 alman. Zaten ufak bir alet, çok rahat edersin. Kanuni'nin özellikle Racer modeli çok problemli bir araç, eğer motordan anlamıyorsan bulaşma derim. Motordan anlayanlar bir şekilde kullanıyorlar, aralarında çok memnun olanlar da var; ama malın kalitesi belli, kesinlikle Honda'yla bir değil.
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Ben Racer 200 kullanıyorum. Memnunum. Evet, aynen öyle. Başka marka kullananlara da saygım var. Güle güle kullansınlar. Kazasız belasız. Parayı bulursam RR ile büyütcem inşallah. :p
Burada yazılanlar pek hoş olmamakla beraber bilmeden yazılan sözlerdir. Okumakta güzel oluyor. Çünkü bilinçli yazmak için uzun süre kullanmış olmak lazım Racer 200. Racer 200 kullanıcı olmayan nasıl bukadar bu motor hakkında yorum yapıyor ilginç doğrusu. Neryse , söze gelelim. Herkesin zevkine göre.
Parası olan , hesabına ve kesesine göre hareket eder. Parça ve servis de unutulmamalı. Selamlar.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Ben 1,5 yıl kadar kullandım ve 35.000 km yol yaptım sanırım bu urun icin yeterince bilgi sahibi olmaya yeter adnancıgım :wiinkk:
Bu sure içerisinde 2 motor degisti.
Her cumartesi serviste vida sıktırıyordum ve arızalanan parcaları degistirip alıyordum. bazıları garantiyede girmiyordu.
Sen beni kadıkoy bay moto ya sor anlatsınlar :)
Ustası ile en yakın akrabamdan daha yakın olduk :cherry:
 

esp

Katılım
3 May 2008
Mesajlar
195
Benım de enıştem Istanbul sanayı mahallesındkı kanunı servısının sahıbı ve asla ızın vermıyo o motoru almama yanı zaten bende o yüzden cbr peşınden koşuyorum :) Benım tecrubem yok ama enıştem öle dıo :p
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Tekrar slmlr; Honda CBR 125 için konuştum İstanbul Yolu'ndaki bayii ile; Bakalım denkleştirebilirsem sizin tavsiyelerinize kulak asıcam. Hafta sonu bakmaya gidicem kısmet olursa. İnşallah hayırlısıysa olur. Bakalım son durumu yazarım size hafta sonunu atlattıktan sonra.. :salut: Ama ben eski motorumu çok özliycemm.. Beni bi kere bile yarı yolda bırakmadı. 125 cc'lik motoruyla Çin malı da olmasına rağmen 300 km'lik gıkını çıkartmadı
 
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
48
Tekrar slmlr; Honda CBR 125 için konuştum İstanbul Yolu'ndaki bayii ile; Bakalım denkleştirebilirsem sizin tavsiyelerinize kulak asıcam. Hafta sonu bakmaya gidicem kısmet olursa. İnşallah hayırlısıysa olur. Bakalım son durumu yazarım size hafta sonunu atlattıktan sonra.. :salut: Ama ben eski motorumu çok özliycemm.. Beni bi kere bile yarı yolda bırakmadı. 125 cc'lik motoruyla Çin malı da olmasına rağmen 300 km'lik gıkını çıkartmadı


alma diyenlerin acaba kaçı kullanmıştır o motoru.

kanuni racer'ın artı ve eksileri var

uzun süredir ciddi anlamada bu motoru araştırıyorum. özellikle uzun süredir kullananlardan deneyimlerini tecrübelerini paylaşmasını istiyorum.

şu anda racer 200 modeli yok mağazlarda zaten. 200 ün bilinen titreşim, yağ yakma vs.. gibi sorunları giderilmiş hali olan 200 S satılıyor. Geçtiğimiz hafta sonu bir arkadaşın racer 200 ünü kullandım, dün de işten çıkınca bir mağazaya giderek test sürüşü için 200 S 'i kullandım. Her ikisini de kullanmış olunca insan gerçektende aradaki farkı hissediyor.

Bir diğer konu ise yedek parça teknik servis vs..Yedek parçası çok ucuz.Her yerde servis ağı var.

cbr alırsan 2. el bir motor alacaksın, racer alırsan 0 motor.

şuan kullandığın motorun da çin malı olduğunu söylemişsin ve hiç sorun çıkarmamış. racer ı kötüleyenlerin en büyük kozu racer çin malıdır demeleri. Çin mallarının hepsi aynı olmaz aynı japon malları gibi. Hiç sorun çıkartmadan giden çin malı motorlar biliyorum. Ama 1000 km de 6 sefer servise giden honda da.

Honda nın kalitesi tartışılmaz bir geçek olarak ortada.
Kanuni racer ise cbr a göre çok daha hoş bir görüntüye sahip (göreceli).

cbr bisiklet gibi :) Profesyonel olarak yarış bisikleti kullanıcısı olarak bisikletimden tek farkının motorla gidiyor olması olan bir alet bana zevk vermez açıkçası.

uff amma çok şey yazmışım :) neyse sonuçta karar senin yazdıklarım sadece benim şahsi görüşlerim kimse küsmesin :)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Ben 1,5 yıl kadar kullandım ve 35.000 km yol yaptım sanırım bu urun icin yeterince bilgi sahibi olmaya yeter adnancıgım :wiinkk:
Bu sure içerisinde 2 motor degisti.
Her cumartesi serviste vida sıktırıyordum ve arızalanan parcaları degistirip alıyordum. bazıları garantiyede girmiyordu.
Sen beni kadıkoy bay moto ya sor anlatsınlar :)
Ustası ile en yakın akrabamdan daha yakın olduk :cherry:

sana geçmiş olsun arkadaş. epeyce zor geçmiş dönemin. şansın pek yağver gitmemiş veya hor kullanımdan olabilir. Kusura bakma. Alfalt makinesi Racer200 tabiki. Her hafta civata sıkmak???? Benim Racer farklı o zaman. Benim öyle bir derdim yok. Allaha şükür. Gökçeadaya çatır çatır gittim geldim. Honda CBF 250 kullanlan arkadaşlar ile. Gazladık döndük. Ben şanslıyım demekki. :p

Şunu bilinki: Honda da bir çok parçasını Çin' de imal ettiriyor artık. Çünkü işçilik ucuz malum. Çinliler Honda parçasıda yapıyorlar yani. Haydi bakalım :cat:. Orayada el atmışlar demeyin şimdi. Kesinlikle evet dostlarım. Olsun, no problem.

Benım de enıştem Istanbul sanayı mahallesındkı kanunı servısının sahıbı ve asla ızın vermıyo o motoru almama yanı zaten bende o yüzden cbr peşınden koşuyorum :) Benım tecrubem yok ama enıştem öle dıo :p

Çok ilginç bir durum. :silent::silent::silent::silent:

Kusura bakmayın. Anlam veremedim.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağu 2008
Mesajlar
14
arkadaşım kesinlikle alma derim onu alasıya kadar git cg 125 al bin bence yada cbr 125 yani sen hondadan şaşma derim
 
Katılım
30 Haz 2008
Mesajlar
49
Size sorun çıkarmayacak bi motosiklet lazım, benim tercihimde Honda CBR125R den yana olacak.
 

mtk

Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
369
herkes çeşitli yorumlar yapmış.. ben de yapayım:
ben de bir kanuni kullanıcıyım; 125cc krosum var.. hafta 1 gün (pazar günü) dağlara çıkıp haftanının (neredeyse) 6 günü sanayide geçiriyorum..
gevşeyen vidalardan; motordaki sorunlardan artık bulantı geldi.. bozulan parçaların garantiden değişmemesini saymıyorum; çünkü zaten parça bulamıyorum :( servis ve parça sorunu devam eden bir firma kuralkan..
bunu karalamak için söylemiyorum şahsi fikrim..
hele bir de müşteriyi karalamak üzerine kurulmuş; satış sonrası müşteri müdürlüğü varki akıllara zarar.. inanmayanlar için şikayetvar.com dan kanuninin amblemine tıklamalarını talep edeceğim..

hani derler ya şimdi aklım olsa diye; şimdiki aklım olsa bir japon alırdım :pr:

not: racerin s şekli de önceki şeklide hiç hoş durmuyor bence..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankarada Metin Ustaya soracak olursan YBR 125 :cherry:

Bana soracak olursan CBF 150 - CBR 125 - YBR 125 bunlardan birisi :cherry:

Toplantılara gelirsen daha iyi tavsiyelerle karşılaşacağına eminim :rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
233
bencede racer 200 den kesinlikle uzak durmalısın ortalama iki yıl kullandım
bi süre sonra vidaları gevşer
vibrasyon sorunu var
uzun yola çıktığında rüzardan savrulur
arka fren tam bir fiyasko
yağ yakmaya başlar
arka amortisör patlatır
egsozları patlar vs.vs ...
zincir plastiği kısa sürede aşınıp ses çıkarır
bunlara rağmen tek iyi yönü son derece dengeli bi motosiklet yerden 1,2 metre havalandığında panik yapmazsan tekrar iki teker üzerine doğru orantıda düşüp hiç bişey olmamış gibi yoluna devam edebilirsin:)
tabi 200s modeli hakkında bi fikrim yok ama sadece bi s takısının bütün bu kötü taraflarını tamamiyle bertaraf ettiği konusunda hala şüphelerim var...

cbr 125 üzerinde yoğunlaş hiç olmadı bi honda today al uzun vadede daha avantajlıdır..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
: ) arkadaşlar ya naptığımı ben de bilmiyorum ama artık rapsodi bir honda cbr 125 sahibiyim:) Ruhsat işlemleri bitince plakamı yazarım.. Trafikte gülmeyin sakın!!
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst