- Katılım
- 13 Şub 2008
- Mesajlar
- 2,838
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin cbr topiğinde satmak için aldığını sölemiştin hayırdır binmeye karar verdin geliba bence en iyisini yapmışın derim
jantlar çok zex'i olmuş ama
hocam ben alırım,satarım binerim
hayırlı olsun allah kaza bela vermesin cbr topiğinde satmak için aldığını sölemiştin hayırdır binmeye karar verdin geliba bence en iyisini yapmışın derim
jantlar çok zex'i olmuş ama
Deli bi alet almışsın hayırlı olsun:rendeer:
geldi madem hoşgeldi...
Hayırlı olsunn
Hayırlı olsun, kazasız belasız. :rendeer:
hayırlı olsun aşkımm.kazasız belasız binersin inş:wiinkk::rendeer:
Hayırlı olsun efemm![]()
hayırlı olsun hüseyinim bu ömerowenın eski motoru temizdi ztn....kazasız belasız....