Mersin İl Temsilcisi
- Katılım
- 2 Ağu 2006
- Mesajlar
- 10,372
- Konu Yazar
- #1
evet arkadaşlar, bizim Huceyn kardeşimiz yeni bir motosiklet ekledi koleksiyonuna, juan f5 ten sonra bir de cıbır aldı... biz de motornu bir deneylim dedim ve kısa bir yol yaptık. motorun çekişi filan harika ama......
"plakası eğri" dedikleri bu olsa gerek.... :queen:


neyse, düzelttik plakasını... nazar boncuğu yerine hırdavatçıdan nazar somun ve civata aldım hayırlı olsun hediyesi olarak:rendeer:


ve bu da benim yoldaşım ÇIRPI... ne yazıkki satmak zorundayım
r:


ve düştük yola..hüseyin bize yolu tarif ederken. ne kadar ciddi değil mi?....:queen:


ve işte bizim kızlar... çok çekiciler değil mi :wiinkk:


ve üçü bir arada dedikleri gerçek tat burada:bounce::cat:


eh artık ben susayım da, sözü karizmalara bırakayım değil mi :bounce::wiinkk:






HAYIRLI OLSUN HÜZEYİN, TEKERİN DÜZ BASSIN KARDEŞİM.... :rendeer:
YÜREKÇE!!!...
"plakası eğri" dedikleri bu olsa gerek.... :queen:


neyse, düzelttik plakasını... nazar boncuğu yerine hırdavatçıdan nazar somun ve civata aldım hayırlı olsun hediyesi olarak:rendeer:


ve bu da benim yoldaşım ÇIRPI... ne yazıkki satmak zorundayım


ve düştük yola..hüseyin bize yolu tarif ederken. ne kadar ciddi değil mi?....:queen:


ve işte bizim kızlar... çok çekiciler değil mi :wiinkk:


ve üçü bir arada dedikleri gerçek tat burada:bounce::cat:


eh artık ben susayım da, sözü karizmalara bırakayım değil mi :bounce::wiinkk:






HAYIRLI OLSUN HÜZEYİN, TEKERİN DÜZ BASSIN KARDEŞİM.... :rendeer:
YÜREKÇE!!!...
Son düzenleme: