CıBıR geldi hoşgeldi ley ley lümü lümü vınnnn

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
evet arkadaşlar, bizim Huceyn kardeşimiz yeni bir motosiklet ekledi koleksiyonuna, juan f5 ten sonra bir de cıbır aldı... biz de motornu bir deneylim dedim ve kısa bir yol yaptık. motorun çekişi filan harika ama......
"plakası eğri" dedikleri bu olsa gerek.... :queen:


neyse, düzelttik plakasını... nazar boncuğu yerine hırdavatçıdan nazar somun ve civata aldım hayırlı olsun hediyesi olarak:rendeer:


ve bu da benim yoldaşım ÇIRPI... ne yazıkki satmak zorundayım :pr:


ve düştük yola..hüseyin bize yolu tarif ederken. ne kadar ciddi değil mi?....:queen:


ve işte bizim kızlar... çok çekiciler değil mi :wiinkk:


ve üçü bir arada dedikleri gerçek tat burada:bounce::cat:


eh artık ben susayım da, sözü karizmalara bırakayım değil mi :bounce::wiinkk:







HAYIRLI OLSUN HÜZEYİN, TEKERİN DÜZ BASSIN KARDEŞİM.... :rendeer:

YÜREKÇE!!!...
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Bir yerde mesajını gördüm CBR'yi satacakmış heralde.
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Arkadaşımdan satmak için aldm yazmıstı :) Vayy kerata :p Demek kendisinin miş :cherry:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar hepinize teşekkür ederim.evet satmak için aldım ama bu bende uzun bi süre kalacak gibi:)hayırlısı olsun diyelim:p

Arkadaşımdan satmak için aldm yazmıstı :) Vayy kerata :p Demek kendisinin miş :cherry:

çakooo arkadaşımdan parasını verip aldım:):queen::queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Plaka'da güzelmiş ''AHA'' :)

o plaka bugün benden çok küfür yedi.aha düştü aha düşecek derken tam 20 dk mı yadi.işin kötüsü millet arabalardan"kardeş plakan düşüyor haaa"diye bağırdıkça iyice geriliyodum:queen:

ya sencer abi o değilde bu başlığı çok düşünmüşmüydün:p
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eki 2007
Mesajlar
355
hayırlı olsun huceyn bol km ler sana ama anlamadıgım motoru aldın peki neden satıorsun motosiklet ticaretinemi basladın yoksa:p

bi ara hep beraber gezeriz umarım gezileriniz olursa benide haberdar edermsin oke;)bende gelmeye çalısırım;)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
Hayırlı olsun huceyn:rendeer:
Aramadın 5 ten sonra ?

aramadım çünkü gelmedik:p

hayırlı olsun huceyn bol km ler sana ama anlamadıgım motoru aldın peki neden satıorsun motosiklet ticaretinemi basladın yoksa:p

bi ara hep beraber gezeriz umarım gezileriniz olursa benide haberdar edermsin oke;)bende gelmeye çalısırım;)

tamm kardeşim bi dahaki sefere aklımda olacaksın.
 
Son düzenleme:
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
o plaka bugün benden çok küfür yedi.aha düştü aha düşecek derken tam 20 dk mı yadi.işin kötüsü millet arabalardan"kardeş plakan düşüyor haaa"diye bağırdıkça iyice geriliyodum:queen:

ya sencer abi o değilde bu başlığı çok düşünmüşmüydün:p

yok, birden bire ilham perisi yanaştı ve gıdıklayınca böyle oldu :queen:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
çamurlukta çatlak var sanırım :silent:


hayırlı olsun kardeşim kazasız belasız bin
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
off bu jantları innovaya takıcan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst