- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
trakyanın kızlarının güzelliği nam salmıştırr:cat:
Daha geçen pazar Vizedeydim...Hiç te güzel değiller.... :farao::bounce::bounce:
trakyanın kızlarının güzelliği nam salmıştırr:cat:
Daha geçen pazar Vizedeydim...Hiç te güzel değiller.... :farao::bounce::bounce:
izmirin kızlarının yeri ayrıdır da trakya dedin mi orda duracaksıntrakyanın kızlarının güzelliği nam salmıştırr:cat:
Daha geçen pazar Vizedeydim...Hiç te güzel değiller.... :farao::bounce::bounce:
1 eylül pazartesi saat 20:00 de. konwoyda yapacağız inşallah
1 eylül pazartesi saat 20:00 de. konwoyda yapacağız inşallah
Bizimkine de geliyosun di mi İstanbul'dan İzmir'e konvoy yapıcaz :queen:
Çiftimize mutluluklar :rendeer:
valla köpeğimi bırakacak yer bulursam sizinkine de gelirim ama artık ömrünüzün en uzun istanbul-izmir yolculuğunu yaparsınız. ben zırt pırt çay yemek diye durdukça emre en sonunda beni mangala atar sanırım:queen::queen:
Bizimkine de geliyosun di mi İstanbul'dan İzmir'e konvoy yapıcaz :queen:
Çiftimize mutluluklar :rendeer:
hele sen bizi bi davet et... hangi saat , hangi yer ??? Başkasının topiğinde canhıraş çığlıklar atma öle bana da konvoy diye :rendeer: yaparız bişeylerrrr :wiinkk:
Yeni çiftede mutluluklar dilerim...
Yahu tutturdunuz bi davet davet diye :mrgreen: Canım abicim davet hazırlanıyoazzz ssooonnnrrrraaaa :queen: Çığlık da atarım nara da hem napiim ben gelin olucam :queen: konvoy isterim :queen: altın isterim :queen: cıbır isterim :queen: isterim de isterim :queen: banane banane ::crying::
:queen: Başkasının topiklerinde çığırıyosam bi sebebi vardırsahip çıksaydınız o zaman bana :queen:
ben sana yazdım burdan devam edin diye amma sabırsızsın ya yapıcaz sana bi konyoy cıbırda hazır poyraza verdihimden size iki tane :queen::queen::queen::queen::rendeer::rendeer::bounce: