01 Eylül 2008 Urla Can'da Kır Düğünümüze Tüm Mt Davetlidir!!!

Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
katılım listesi güncellensin
korteje katılacaklar;
1-?


can da olacaklar;
1-apv41
2-crncequ
3-yenge
4-?
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
ee hadi o zaman. konvoya gelebilecekler için bir liste oluşturalım. Konvoya katılamayıp düğüne gelebilecek olanlarda belirtsin lütfen.

KESİNLEŞMİŞ KATILIM LİSTESİ
1. MARCHOCIAS (düğün motoru)
2.Wallace
3.
4.
5.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
ee hadi o zaman. konvoya gelebilecekler için bir liste oluşturalım. Konvoya katılamayıp düğüne gelebilecek olanlarda belirtsin lütfen.

KESİNLEŞMİŞ KATILIM LİSTESİ
1. MARCHOCIAS (düğün motoru)
2.Wallace
3.
4.
5.

Beklenmedik bir aksilik olmadıkça katılacağız Özer & Racecat ve de Esmeralda
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Başka liste başlatacak olan kalmadıysa ben mutluluk dileklerimi, bu sıcakkanlı, tanımaktan devasa bir mutluluk duyduğum; bu güzel aileye iletmek istiyorum..:rendeer: Mutluluk, umut, güleryüz, sevinç bir değil birkaç ömür boyu sizinle olsun:)

Üzülerek oluşan ve daha sonra oluşacak katılım listelerine giremeyeceğimi belirtiyorum..Sanırım 2'si gibi Kuşadası'nda olacağım, siz balayında keyif çatarken:), ben de tatil keyfime ara verip İzmir'de birilerini görmeye uğraşıyor olacağım:)
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
KESİNLEŞMİŞ KATILIM LİSTESİ[/COLOR][/B]
1. MARCHOCIAS (düğün motoru)
2.Wallace
3.Extreme1925
4.
5.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
KESİNLEŞMİŞ DÜğÜN KORTEJİ KATILIM LİSTESİ
1. MARCHOCIAS (düğün motoru)
2.Wallace
3.Extreme1925
4.
5.

katılım listesi güncellensin
korteje katılacaklar;
1. MARCHOCIAS (düğün motoru)
2.Wallace
3.Extreme1925
4.
5.



can da olacaklar;
1-apv41
2-crncequ
3-yenge
4. MARCHOCIAS (düğün motoru)
5.Wallace
6.Extreme1925
7.
8.

9-?

şimdi kortejde olup canda da olucaksam yazayım mı iki listeyede adımı:mrgreen:


Eeee bu kadar mıyız?
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
KESİNLEŞMİŞ DÜğÜN KORTEJİ KATILIM LİSTESİ
1. MARCHOCIAS (düğün motoru)
2.Wallace
3.Extreme1925
4.Özer & Racecat + Esmeralda
5.



şimdi kortejde olup canda da olucaksam yazayım mı iki listeyede adımı:mrgreen:


Eeee bu kadar mıyız?

Valla sende yaşlandın sanırım...okumuyormusun biraderim yazdığımızı hee:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
omur boyu mutluluklar dılerım...
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
185
heyecandan uykum kaçtı be muzo.. :D uyku tutmuyor, cengüüzzz yaktın başımı :p:rendeer:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
benden habersiz burda neler oluyo :cyclopsan
kim kız kaçırdıda evleniyo ha:silent::p:p

MUZOm bi yastıkda dicem ama artık bi yastık tarih oldu yaw:)

yanyana duran iki yastıkda kocayında sizi kıskananları çatlatın kardeşim:cat::cat::cat:

eee sırf çalgıcılar kaç kişi olduk. bahsişleri o zaman en iyisi figo toplasın

olm 15 gün 3650 km yol (evden 4 gün 450km yol planlayıp çıktım:mrgreen:)
pazartesi akşamına kadar nazik yerlerim iyileşir:queen:
konvoya katılır BAHŞİŞLERİ TOPLARIM BEN
FİGO evde oturup kemiğini kemirsin
:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
20 Şub 2007
Mesajlar
821
NİCE MUTLU YIILARA.BİR YASTIKTA KOCAYIN İŞALLAH.YÜZÜNÜNÜZDEN TEBESSÜM KALBİNİZDEN SEVGİ EKSİK OLMASIN İŞALLAH:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
organizasyon kontrolu için gittik masajımızıda yaptırdık

resmimizide çekildik




yolumuzuda yaptık



kısacası muzaffer kardeşimizin yanında olduk:rendeer:
yediğimizi içtiğimizi hak ettik :cat:
ne yaptıysak gelecek dostlar rahat etsin diye yaptık YİNE YAPARIZ :wiinkk:
 
Katılım
21 Ağu 2007
Mesajlar
185
cengiz abi çok hızlısın... ben evime yeni girdim, sen fotoyu basmışsın bile..


evet arkadaşlar herşey çok güzel olucak... çiftimizin mutlu günlerinde yanlız bırakmayacağız ve mutluluklarına ortak olup eğlencemizi katlayacağızz... :cat:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
akşama kimler gelecek netleşmediği için MASADA AÇ KALANLAR için bir şey yapamıyoruz yazılı kişiler ve birkaç yedek dışında akşam yemeğine tabak sayısı netleşmedi siz cebinizde BİSKÜVİ falan getirin :p ilgisizliğiniz sonucunda aç kaldığınızda mekanda her türlü yiyecek ve içecek extra ücret karşılığı mevcuttur sahura kadar orada olacağız ondan sonra sokaklarda ÇORBACI aramayın sonra :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
2 Ağu 2008
Mesajlar
264
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok guzel olcak cokkkkkkkkkkkkkkk....
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
35
mesai durumuna göre yetişebilirsem güzelbahçeden korteje katılcam.seferihisar kawşağında sırtında gitarlı bi motorcu görürseniz geeel geel diye işaret edin:D:D
 
Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Allah mesut etsin, Huzurunuz hiç eksik olmasın çocuklar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst