- Katılım
- 20 Nis 2006
- Mesajlar
- 1,687
- Motosikleti
- Triumph Tiger 900 GT Pro '24
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar birçoğunuzun bildiği gibi YBR125 motorumu satmıştım ve daha yüksek cc bir motor arıyordum. İzmir'den Suzuki GS500 model bir motor gördüm ve APV41 Cengiz abiye durumu bildirdim. Kendisi sağolsun İzmir'e gelmem icabederse bana yardımcı olacağını söylemişti. Kız arkadaşım Seher ile birlikte İzmir'e gittik. Cengiz abi sağolsun bizi karşıladı ve motorun bulunduğu yere götürdü. Motoru teslim alıp Cengiz Abi ile birlikte bir ustaya götürdük ve yol için bakımlarını yaptırdık. Ardından İzmir'de akşam biraz turlayıp bir arkadaşımın yanına misafir olmak üzere gittim. Gece muhabbet vs. derken sabah satış ile ilgili işlemleri gerçekleştirdim. Lakin işlemler uzun sürdüğü için yola çok geç çıktım. Feribota yetişmek için malesef fazla mola veremeden zamanla yarışarak Bandırmaya gittim. Yolda Manisa girşinde yanıma bir yabancı plakalı motor yanaştı ve selam verdi. Sürücüyü turist sandim ama o aslında Fransada yaşayan bir gurbetçi imiş ve Türkiye'ye motoru ile gezmeye gelmiş. Çeşme'de biraz takıldıktan sonra İstanbul'a akrabalarının yanına dönüyormuş. İsmini sorduğumda "Ben Sarı Adem"" dedi.
İstanbul'a Bursa güzergahından gitmeyi tercih edeceğini söyledi. Manisa'dan Susurluk'a kadar birlikte yol almaya karar verdik. Güzel ve temkinli bir yolculuktu. Bandırma sapağına geldiğimizde ayrılmamız gerekiyordu. Açıkcası çok saygılı bir sürücü idi ve sohbeti de çok iyi idi. İstisnasız tüm motorculara selam verdi ve yol vermesi gereken yerlerde 2 teker 4 teker ayırmaksızın çok saygılı davrandı. Yollarımız ayrıldığı için çok üzüldüm. Geriye varılacak Bandırma kalmıştı ve yol sakin olmasına rağmen çok bozuktu. Bazı yerlerde çok yavaşladım ve vakit kaybettim derken feribotun kalkmasına birkaç dakika kala yetiştim. 3 gündür çok yorulmuştum. Feribotta birazcık kestirdim. Akşam saat 20:30'da Yenikapı'da idim ve saat 21.00'de soluğu evde aldım.
Buradan Cengiz Abi'ye birkaç gündür yoğun bir şekilde benim ile ilgilendiği ve yardımcı olduğu için tekrar çok teşekkür ederim.
Aşağıda sizlerle paylaşmak istediğimi birkaç resim mevcut. Çok telaşlı bir yolculuk olduğu için durup resim çekmeye pek fırsatım olmadı. artık kusuruma bakmazsınız inşallah.
Cuma günü mesaide çok heyacanlı idim. Bir andan haftasonunun bitmesini istiyordum. Ne yalan söyleyeyim gözüm sürekli saatteydi.
Önce Cumartesi sabahı İstanbul'dan Eskişehir'e kuzenimin nikahına katılmak üzere yola çıktım.
Otobüste kaskı görenler tip tip baktılar.
Eskişehir sonrası İzmir'e ayak basar basmaz Cengiz Abi sağolsun bizi karşıladı.
Taksi ile Cengiz Abi'ye yetişmeye çalıştık.
Sarı Adem Abi
Bana eşlik ettiği için o berbat yollarda kendimi iyi hissettim. Varolsun, bin yaşasın.
Ben
Sarı Adem Abi'nin canavar! GSX1400
Buradan Cengiz Abi'ye birkaç gündür yoğun bir şekilde benim ile ilgilendiği ve yardımcı olduğu için tekrar çok teşekkür ederim.
Aşağıda sizlerle paylaşmak istediğimi birkaç resim mevcut. Çok telaşlı bir yolculuk olduğu için durup resim çekmeye pek fırsatım olmadı. artık kusuruma bakmazsınız inşallah.
Cuma günü mesaide çok heyacanlı idim. Bir andan haftasonunun bitmesini istiyordum. Ne yalan söyleyeyim gözüm sürekli saatteydi.
Önce Cumartesi sabahı İstanbul'dan Eskişehir'e kuzenimin nikahına katılmak üzere yola çıktım.
Otobüste kaskı görenler tip tip baktılar.
Eskişehir sonrası İzmir'e ayak basar basmaz Cengiz Abi sağolsun bizi karşıladı.
Taksi ile Cengiz Abi'ye yetişmeye çalıştık.
Sarı Adem Abi
Ben
Sarı Adem Abi'nin canavar! GSX1400
Son düzenleme: