Loft' u Ziyaret ve İzmit turu

Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Saat 13:00 e yaklaşırken ellerizim kaşınmaya başlamıştı acil gazlamaya ihtiyaç vardı. neyapalım derken izmite doru yol alalım dedik hemde sedat kardeşimi görelim dedik nese vedat abi ile konuştuktan sonra aradık ağayı, elaman Abanttaymış bizi tınlamadı tabi:p

Biz genede gidelim insanlık bizde kalsın dedik :cherry: Çıktık yola iki çıtır gazlarken izmit sapağı geride kaldı zaten bizim elamanda abantta dedik.

Bide baktık yuvacık yoluna girmişiz bile güzel ve tatlı virajlarda tadını çıkartarak yol aldık. Müsayit bi yerde mideleri fulledik bu ara akşam oldu dönelim derken bide baktım Sedatcım aramış ufak bi görüşmeden sonra buluştuk biraz zor oldu ama olsun :mrgreen:

Hem kendisine geçmiş olsun dedik Hemde biraz sohbet edip azda gazladık adam yırtık kırık dinlemiyo sarılı elle de olsa gazlıyor valla , bide go kart keyfimiz oldu tabe sedooooo Nası geçirdim go kartta ama :mrgreen::mrgreen:

Birde ufak kalkış videomuz var ekleyeblirsem ordada sedatcımın elinde bişi göreceksinizzz :cherry::cherry::cherry:
Bugün için vedat abiye ve sedat kardişime çok mersi falan yani:)
Canım elini saklamaya gerek yok :p
dsc00353gb6.jpg


bu resmiçevirmeyi unutmulum yaws

dsc00344ve2.jpg

Parmak sabirt er zamanki gibi :p
dsc00345zs0.jpg

Oy gurban olurum ben sana:mrgreen:
dsc00347kk6.jpg

Demir atlarımız
dsc00346ej3.jpg

dsc00352ph0.jpg

Çayımızı tatlımızı eksik etmedin canım ufak bi tek tekerde benden olsun :cherry:
dsc00359hy1.jpg
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
ben anlamadım, nedir bu başbaşa buluşma muhabbetleri...
sen giderken alpet den izin aldınmı :p
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
ben anlamadım, nedir bu başbaşa buluşma muhabbetleri...
sen giderken alpet den izin aldınmı :p

Sen ne anlarsın olim incelikten geçmiş olsuna gittik :mrgreen:

Alpet beni bağlamıyo biliyosun kendnle karıştırma :p
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Sedat'a tekrardan geçmiş olsun diyerekten seni ve Vedat kardeşimi de tebrik
ediyorum Mert..İnce bir düşünce..Teşekkürler..:rendeer:

Teker olayı bitirmiş zaten..:)

Heee bi de Sedat'ın Has Parmağı..:cherry::p
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
ben anlamadım, nedir bu başbaşa buluşma muhabbetleri...
sen giderken alpet den izin aldınmı :p

ben ona güveniyorum gökhanım izne gerenk yok :p:queen:
tekrar geçmiş olsun sedatım bide bişeyim yok dedin telefonda elini sarmışlar yaw:silent::pale:
allah beterinden saklasın:cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sedat sen ne ayaksn bana da sol elının sakat ooldugunu gostermıstın hatta webcamda gostermıstın
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
104
tüh yav, kaçırmışım bu çıtır gazcıları :p belli ki güzel bir gün geçirmişiniz :cat:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gokhan sen gordun mu :D:D
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
dsc00346ej3.jpg


ortadaki teneke bidon senin mi mertciğiimmm (:)


He benim binmek istermisin :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

öle tabe... git vedat abeye sor :p oda dedi mert geçildin sus die :D


aHHHHHHHHH koluummmm ağğğrıııyooooo :p

Hadi len keko geçiyorum seni (abi bak gördün makına nasıl sapıtıyo )hebem başlıyon kıvırmaya :queen::queen::queen:

sen beni geçtiğinde kabul et yeşil yanmadan çıktın üçkağıtçılık yaptın bikere go karta nasıl oturdu ama cukkk diye :cherry::cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
Pazar pazar evde kebap yaparken Mert yüzünden düştük yollara:p
İzmit Yuvacık derken sakat eline ragmen sagolsun Sedat kardeşim karşıladı ilgilendi..
kendisine teşekkür ediyoruz..
Gelelim birbirlerini geçme meselesine EEEE beyler elleri görelimmm..
o ortamda tek şahit benim vede paranın rengine göre fikrimi söylerim...:) :))
Fiyatı siz belirleyin....:)
Bakın fikrim geldi ona göre...:)) :))
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Sedat Abimize geçmiş olsun.:rendeer:Üç yakışıklı motosiklet ve bir tek teker gösterisi için teşekkürler.Kazasız sorunsuz sürüşler.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Tekrar geçmiş olsunla birlikte...Güzel bir aktivite:cat: Yekteker de :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst