- Katılım
- 12 May 2006
- Mesajlar
- 1,224
- Konu Yazar
- #1
Saat 13:00 e yaklaşırken ellerizim kaşınmaya başlamıştı acil gazlamaya ihtiyaç vardı. neyapalım derken izmite doru yol alalım dedik hemde sedat kardeşimi görelim dedik nese vedat abi ile konuştuktan sonra aradık ağayı, elaman Abanttaymış bizi tınlamadı tabi
Biz genede gidelim insanlık bizde kalsın dedik :cherry: Çıktık yola iki çıtır gazlarken izmit sapağı geride kaldı zaten bizim elamanda abantta dedik.
Bide baktık yuvacık yoluna girmişiz bile güzel ve tatlı virajlarda tadını çıkartarak yol aldık. Müsayit bi yerde mideleri fulledik bu ara akşam oldu dönelim derken bide baktım Sedatcım aramış ufak bi görüşmeden sonra buluştuk biraz zor oldu ama olsun :mrgreen:
Hem kendisine geçmiş olsun dedik Hemde biraz sohbet edip azda gazladık adam yırtık kırık dinlemiyo sarılı elle de olsa gazlıyor valla , bide go kart keyfimiz oldu tabe sedooooo Nası geçirdim go kartta ama :mrgreen::mrgreen:
Birde ufak kalkış videomuz var ekleyeblirsem ordada sedatcımın elinde bişi göreceksinizzz :cherry::cherry::cherry:
Bugün için vedat abiye ve sedat kardişime çok mersi falan yani
Canım elini saklamaya gerek yok
bu resmiçevirmeyi unutmulum yaws
Parmak sabirt er zamanki gibi
Oy gurban olurum ben sana:mrgreen:
Demir atlarımız
Çayımızı tatlımızı eksik etmedin canım ufak bi tek tekerde benden olsun :cherry:
Biz genede gidelim insanlık bizde kalsın dedik :cherry: Çıktık yola iki çıtır gazlarken izmit sapağı geride kaldı zaten bizim elamanda abantta dedik.
Bide baktık yuvacık yoluna girmişiz bile güzel ve tatlı virajlarda tadını çıkartarak yol aldık. Müsayit bi yerde mideleri fulledik bu ara akşam oldu dönelim derken bide baktım Sedatcım aramış ufak bi görüşmeden sonra buluştuk biraz zor oldu ama olsun :mrgreen:
Hem kendisine geçmiş olsun dedik Hemde biraz sohbet edip azda gazladık adam yırtık kırık dinlemiyo sarılı elle de olsa gazlıyor valla , bide go kart keyfimiz oldu tabe sedooooo Nası geçirdim go kartta ama :mrgreen::mrgreen:
Birde ufak kalkış videomuz var ekleyeblirsem ordada sedatcımın elinde bişi göreceksinizzz :cherry::cherry::cherry:
Bugün için vedat abiye ve sedat kardişime çok mersi falan yani
Canım elini saklamaya gerek yok
bu resmiçevirmeyi unutmulum yaws
Parmak sabirt er zamanki gibi
Oy gurban olurum ben sana:mrgreen:
Demir atlarımız
Çayımızı tatlımızı eksik etmedin canım ufak bi tek tekerde benden olsun :cherry:
Son düzenleme: