Yaşlı çiftin motosiklet sevdası

Katılım
13 Mar 2006
Mesajlar
403
[IMGL]http://img211.imageshack.us/img211/384/6084122ts3.jpg[/IMGL]Ömürlerinin sonbaharında tek tutkuları motosikletKırıkkale’nin Ahili beldesinde yaşayan, gençliğinde motosikletle il il dolaşan 7 çocuk ve 53 torun sahibi 85 yaşındaki Arap Hasan Başkal, bugün de motosikletsiz bir yere adım atmıyor. Her sabah 1955 model motosikletiyle tarlaya çalışmaya giden Arap Hasan-Müslüme Başkal çifti, hız yapmaktan korkmuyor.

Ayaklarındaki varis rahatsızlığı yüzünden baston kullanan çift, ellerinde bastonlarıyla motosiklete binip, motor arızalandığı zaman da tamirini birlikte yapıyor.

Küçük yaştan itibaren motora binmeye başladığını söyleyen 85 yaşındaki Arap Hasan Başkal, yaşlanmasına rağmen motosiklet sevdasından bir türlü vazgeçemediğini ifade etti. Gençliğinde avcılık yaptığını, dağlara motosikletle tırmandığını, ifade eden Başkal, otomobile binmek yerine motosiklete binmeyi tercih ettiğini, gençliğinde motosikletle il il dolaştığını, yaşlandığı halde motosiklet sevdasından vazgeçemediğini belirtti.

Harley Davidson rüyası

Motosikletin kendisi için bir tutku olduğunu dile getiren Başkal, Harley-Davidson hariç her tür motosiklete bindiğini anlattı. Başkal, hala ’Harley-Davidson rüyası’ görmeye devam ettiğini söyledi.

"Motosiklete ilk bindiğimde çok heyecanlandım, gözünü kapattım ve düşme korkusu yaşadım" diyen 90 yaşındaki Müslüme Başkal da, eşinin kendisine yardımcı olduğunu, zamanla motosiklete alıştığını, 53 torunundan 18 yaşına gelenlerin de motosiklet kullandığını anlattı.

"Bu yaşta motosiklete mi binilir?" diyenlere aldırmadıklarını ifade eden Müslüme Başkal, bu yaşta bu kadar enerjik olmalarını motosiklet tutkusuna borçlu olduklarını söyledi.

Kaynak
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,758
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
normal bi yaşam sürerek yaşlanmayı başarabilen insanları taktir ederim,ama motosiklet üzerinde bir ömür geçirebilenleri ayrı bi yere koymak gerek. nice uzun senelere hasan dede:rendeer:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
normal bi yaşam sürerek yaşlanmayı başarabilen insanları taktir ederim,ama motosiklet üzerinde bir ömür geçirebilenleri ayrı bi yere koymak gerek. nice uzun senelere hasan dede:rendeer:

Çok güzel bir yorum, buna ben de katılıyorum.Allah niice uzun yıllar motosiklete binmeyi nasip etsin onlara.
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
bi gün fren die gaza basmadığı sürece sorun yok yinede tebrik etmek lazım
 
Katılım
1 Eyl 2006
Mesajlar
2,695
budur gördüğüm en yaşlı motosiklet sürücüsü :)

böyle şeyler insana özgüven veriyor
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Guduuuu yerim sizi ya :)
İnş o yaştan daha fazlası motor sürmek bize de nasip olur :)
 
Katılım
23 Tem 2008
Mesajlar
35
yakın olsalardı izmire bi grup toplanıp gider çaylarını içerdik...hemde hoş bi sürpriz olurdu tüh...
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Böyle bir hayat (motosikletle yaşlanmak:)) bize de nasip olur inşallah..:mrgreen:
Amcama ve yengeme nice mutlu,sağlıklı ve bol km'li yollar diliyorum..:rendeer:

Neşem yerine geldi be..:wiinkk:
Ohhhh...:p

bi gün fren die gaza basmadığı sürece sorun yok yinede tebrik etmek lazım

Sen yenisin galiba..:bounce::)


O dediğin 4teker makinada olur..
Ve de 4teker bize yakışmaz..:p
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Helal olsun dedemle nineme.Aynı bizler de onlar gibi oluruz inşallah.Fakat imkanım olsa dedemin rüyasını gerçekleştirirdim.O adam harley'e binmeyi çoktan haketmiş:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Motor sevdası böğledir kolay kolay silinmez...Helal olsun Rabbin onları düşürmesin..
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
zaten karısmadığı sürece dewam yazdım ayrı olaylar olduğu belli ama haberlerde görüyorum fren yerine gaza bastı buda bu dedenin bunu yapcağı anlamına gelmes
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
925
allah herkese böyle motosiklet üzerinde bir ömür yaşlanmayı nasip etsin...
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Böyle bir hayat (motosikletle yaşlanmak:)) bize de nasip olur inşallah..:mrgreen:
Amcama ve yengeme nice mutlu,sağlıklı ve bol km'li yollar diliyorum..:rendeer:

Neşem yerine geldi be..:wiinkk:
Ohhhh...:p



Sen yenisin galiba..:bounce::)


O dediğin 4teker makinada olur..
Ve de 4teker bize yakışmaz..:p


:queen::queen: o amcanın bu kadar sa<bit tecrübeyle böyle bişey yapması imkansız zaten arabamı bu ??:bounce:dimi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst