Kaza Yaptım

Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Ankaradaki arkadaşlar bilir, Ulustan sıhhiyeye inerken opera köprüsü girişi var, ulus ışıklarından kaktık, orta şeritten opera köprüsüne çıkmak için sağa sinyal verdim bir sağ şerite geçmeye başladım ki, bir fren sesi geldi arkamdan 3 saniye kadar ve bana arkadan bir taksici arkadaş bindirdi, aynen dengemi kaybettim ve asfalttla ilk defa buluştum, kask, eldiven, mont ve dizlik vardı, yerde sürüklenirken montun arkasındaki pedin üzerinde sürüklendiğimi farkettim, böyle devam etmek istedim ama nafile yuvarlanmaya başladım, ellerimi topladım ve durmak için bir çaba harcamadım ve nihayet durdum, sırt üstü ankaranın en popüler yolu ulus kızılay hattı üzerindeki Atatürk bulvarında yatıyordum, tabi hemen vatandaşlarımız yardım etmek için toplandılar, biri vardı ki hiç unutmuyorum, üstad çok güzel düştün bir şeyinin olduğunu sanmıyorum, kendini çok iyi toparladın ve yuvarlandın iyisin iyisin bir şeyi yok diyordu, yolun kenarına aldılar, açakcası kalkmaya hiç niyetim yoktu, böyle bir ilgiyi ve alakayı görünce insanın kalkası gelmiyor, su içtim, montumu, eldivenlerimi ve dizliklerimi çıkardılar, birisi yüzümü yıkadı, bu arada yerde oturuyorum, ambulans geldi, ambulansa aldılar ve numuneye kaldırlar, filmler çekildi, tedaviler yapıldı, ultrasona girdim, bütün bunlar kendiliğinden oluyor, bense tek kelime söylemiyorum, bu arada bana çarpan arkadaşın arkadaşları geldi onlar ilgilenmeye başladı, tabi ilgilenmelerinin sebebi Allah daha iyi bilir ama azıcık şununda payı var, benim hayati bir tehlike altında olmadığım konusunda rapor alıp arkadaşlarını karakoldan çıkarmak, yaralamaları kazalarda hayati tehlikeyi atlatmadan vuran adamı bırakmazlar,
Hastane işleri bitti, benimle ilgilenen arkadaşları gönderdim, eniştem geldi onunla motora bakmaya gittim, motoru parka çekmişler, pek bişeyi yok iyi durumdaydı tabi ufak tefek çizikler vardı, sol tarafına yatmış ve 20 m sürüklendiğimiz söyleniyordu doğrudur, çünkü baya bi sürüklendiğimi hatırlıyorum.
Neyse uzun oldu, eldiven, kask, mont ve dizlik, bunlar benim için miş ve takmam gerekliymiş, daha iyi anladım..
Kazasız belasız günler dilerim her kese, takdir her zaman Yüce Allahındır.
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
315
geçmiş olsun.ankaranın en yoğun yerlerinden biridir oralar.Ciddi bir şeyin olmaması sevindirici.
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
aysunada nazar değdi desene, geçmiş olsun allah korumus. motoru ılk aldıgından beri senın ne kadar cok korumalara dikkat ettiğini bilirim, tebrik ederim
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
teşekkürler arkadaşlar
bu arada hiç kaza yapmamış, asfaltla tanışmamış arkadaşlar korumalarının ne kadar kendilerini koruyacağını merak ederler, bende de öyle bir merak vardı,
merakımda gitmiş oldu.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
korumalıklar bizim içindir...
en az motosiklet ve yol kadar önemlidir bunalar...

tecrübeyle sabittir...
 
Katılım
1 Ağu 2008
Mesajlar
26
geçmiş olsun gardaş allah bir daha böyle bir müsibet vermesin verilmiş sadakan varmış bence bu aralar bi hayır işle :queen::queen::queen:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Geçmiş olsun abi.Allah bir daha böyle birşey yaşatmasın.Motosikletinizi de eski haline getirirsiniz umarım.Korumanın önemini bu durum neticesinde sizler kadar ben de daha iyi anlamış oldum.Kazasız sorunsuz sürüşler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardesım kazalardan sonra keske hep boyle guzel espırılerle muhabbetler edılebılıo olsa,gecmıs olsun,allah tekrarını vermesın
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Geçmiş olsun. Allah bir daha göstermesin inşallah. Bu arada hasarı kim ödeyecek. Hasar tespit falan yapıldı mı?
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ankaradaki arkadaşlar bilir, Ulustan sıhhiyeye inerken opera köprüsü girişi var, ulus ışıklarından kaktık, orta şeritten opera köprüsüne çıkmak için sağa sinyal verdim bir sağ şerite geçmeye başladım ki, bir fren sesi geldi arkamdan 3 saniye kadar ve bana arkadan bir taksici arkadaş bindirdi, aynen dengemi kaybettim ve asfalttla ilk defa buluştum, kask, eldiven, mont ve dizlik vardı, yerde sürüklenirken montun arkasındaki pedin üzerinde sürüklendiğimi farkettim, böyle devam etmek istedim ama nafile yuvarlanmaya başladım, ellerimi topladım ve durmak için bir çaba harcamadım ve nihayet durdum, sırt üstü ankaranın en popüler yolu ulus kızılay hattı üzerindeki Atatürk bulvarında yatıyordum, tabi hemen vatandaşlarımız yardım etmek için toplandılar, biri vardı ki hiç unutmuyorum, üstad çok güzel düştün bir şeyinin olduğunu sanmıyorum, kendini çok iyi toparladın ve yuvarlandın iyisin iyisin bir şeyi yok diyordu, yolun kenarına aldılar, açakcası kalkmaya hiç niyetim yoktu, böyle bir ilgiyi ve alakayı görünce insanın kalkası gelmiyor, su içtim, montumu, eldivenlerimi ve dizliklerimi çıkardılar, birisi yüzümü yıkadı, bu arada yerde oturuyorum, ambulans geldi, ambulansa aldılar ve numuneye kaldırlar, filmler çekildi, tedaviler yapıldı, ultrasona girdim, bütün bunlar kendiliğinden oluyor, bense tek kelime söylemiyorum, bu arada bana çarpan arkadaşın arkadaşları geldi onlar ilgilenmeye başladı, tabi ilgilenmelerinin sebebi Allah daha iyi bilir ama azıcık şununda payı var, benim hayati bir tehlike altında olmadığım konusunda rapor alıp arkadaşlarını karakoldan çıkarmak, yaralamaları kazalarda hayati tehlikeyi atlatmadan vuran adamı bırakmazlar,
Hastane işleri bitti, benimle ilgilenen arkadaşları gönderdim, eniştem geldi onunla motora bakmaya gittim, motoru parka çekmişler, pek bişeyi yok iyi durumdaydı tabi ufak tefek çizikler vardı, sol tarafına yatmış ve 20 m sürüklendiğimiz söyleniyordu doğrudur, çünkü baya bi sürüklendiğimi hatırlıyorum.
Neyse uzun oldu, eldiven, kask, mont ve dizlik, bunlar benim için miş ve takmam gerekliymiş, daha iyi anladım..
Kazasız belasız günler dilerim her kese, takdir her zaman Yüce Allahındır.
dostum,geçmiş olsun,umarım bir daha olmaz.
 
Katılım
9 Mar 2008
Mesajlar
525
Geçmiş olsun. Allah bir daha göstermesin inşallah. Bu arada hasarı kim ödeyecek. Hasar tespit falan yapıldı mı?

Valla o konuda yardım alacam hiç bilmiyorum ne yapacağımı, ya onların sigortadan yada kendilerinden bi şekilde alınacak, hiç biri olmazsa ben öderim, açarım davayı kendilerine rucu ederim, varmı öyle arkadan koyup 20m uzatmak, yok sanırım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst