1 Haftaya Neler Sığar? - 10 Numara Eğlendik (İşte Fotolar)

Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
ya fotodaki adam olayı bitirmiş motorlar geçince kaşınto yapmıs yada 3 tas 1 lira yapıo orda
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
güvenlik kameralarına yakalanan bir görüntü var elimde şuanda =)

herkez içerde mangal hazırlıgı yaparken mustafanın yaptıgı terbiyesizliğe bakın =)))))))


10gm3.jpg
 
Katılım
4 Tem 2008
Mesajlar
1,167
yazılar filan güzel olmus pantolonuda biraz aşağı çekseydin biraz inandırıcı olurdu bide suya biraz köpük yap tam olsun
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ama yok ole bısı ben havuzun suyunu tazelıordm:D:D o bı keree klorrr hem ezık vascoo noldun kı bana photoshop uyguluon loser user :)

hem hane sız polıgona gıtmıstınz ben calısırken hem tencere hep karavana yapmıstı hane onlar nerde katıl ordekler
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
824
Hit yaptırmaya çalışıyorlar kanımca. Hergün 2 parça halinde 15-20 foto atıyorlar. Böylelikle önümüzdeki yıl yalova festivaline kadar topiği sürekli anasayfada kaldırmayı amaçlıyorlar sanırım:p

Aslında sayfaları çok fotoğraf ile boğmamak, olası kilitlenmeleri önlemek, fotoğrafların sağlıklı şekilde açılmasını istediğimizden dolayı böyle yapıyoruz, herkes rahatça açabilsin sayfaları diye, kotalısı var bunun, cepten bağlananı var, bilgisayarı son teknoloji olmayanı var.. varda var :p
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yooo benm baglantım 1024 sınırsız pcmde 4 cekırdek yane 5000 tane koy yıne kıtlenmez:D:D
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
delısınnn daha sayıyımmmııı hem bızım tencere duduklu
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
5001 5002 5003 5004 5005 5006 falaan dıe dewam TENCERE

aaaa annemde okuormus annecm nasılsnnnn
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
1 haftaya neler neler sığdırdık derken eminim bu kadarını da beklemiyordunuz :mrgreen: Bunlarda poligon fotoğraflarımız. silah1 abimize teşekkür ediyoruz tekrar. Afiyet olsun efenim. İşte fotolar:



Kalemle daire içine alıp işaretlenmiş olanlar Halis abinin atışları, diğerleri Ümit'in.

4.jpg



Oraya gidince benim gözüm fotoğraf makinesi filan görmediği için, sağolsun fotoğraflarımızı komtanım çekti :rendeer:

34.jpg



O işaret parmağı neden öyle duruyo inanın bende bilmiyorum :mrgreen:

17.jpg



Tanıdık geldi mi? :p

112.jpg



Şu çocukla uğraşmadan duramıyor :)

22.jpg



E duramıyor dedik ya :queen:

53.jpg



61.jpg



7.jpg



8.jpg



9.jpg
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güsel ümit herkes isabet ettirmiş sen yaptın öyle karavana seda ile çok güsel poz vermişsiniz
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
çok güsel ümit herkes isabet ettirmiş sen yaptın öyle karavana seda ile çok güsel poz vermişsiniz

Sen inandınmı şimdi bunlara :mrgreen:

Bu topik bütünüyle benim forumdaki prestijimi bitirmek amaçlı açıldı zaten.. :mrgreen:

Tebrik ediyorum amacınıza ulaştınız çocuklar.. :rendeer: :p

Şimdi poligondaki karavananın üzerime yıkılması ve iftiranın dinimizdeki cezasını öğrenmek için CERRAHİ hocamızı kürsüye davet ediyoruz :mrgreen:
 
Katılım
16 Nis 2003
Mesajlar
662
Erhan bu sitenin uçan kuşu sensin, laflarına dikkat et furur valla :p
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Sen inandınmı şimdi bunlara :mrgreen:

Bu topik bütünüyle benim forumdaki prestijimi bitirmek amaçlı açıldı zaten.. :mrgreen:

Tebrik ediyorum amacınıza ulaştınız çocuklar.. :rendeer: :p

Şimdi poligondaki karavananın üzerime yıkılması ve iftiranın dinimizdeki cezasını öğrenmek için CERRAHİ hocamızı kürsüye davet ediyoruz :mrgreen:

sen neden cerrahiye sarıyon habire =)) Dinle alakası yok bikerem sen git havuzlara gir cıbıldak cıbıldak sonra mangal yap, sonrada git kuş vur =)

Erhan bu sitenin uçan kuşu sensin, laflarına dikkat et furur valla :p


anca kuş furur zaten seda o =)))


ama ne güldüm poligon atışlarına arkadan destek gurkandan tam destek =))) boyle mod gordunmu sen hiç =))
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sen inandınmı şimdi bunlara :mrgreen:

Bu topik bütünüyle benim forumdaki prestijimi bitirmek amaçlı açıldı zaten.. :mrgreen:

Tebrik ediyorum amacınıza ulaştınız çocuklar.. :rendeer: :p

Şimdi poligondaki karavananın üzerime yıkılması ve iftiranın dinimizdeki cezasını öğrenmek için CERRAHİ hocamızı kürsüye davet ediyoruz :mrgreen:



bilmem orasını öle yazılmış ümit die, prestijin bitmez bak herkes okuyor takip ediyor seni yani birşey olmaz cicim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst