Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Tem 2008
Mesajlar
2
selam arkadaşlar. ben 2 ay önce mct aldım. 2900 km yol yaptım. aynalar dışında hiçbi problem yaşamadım taki geçen cumaya 3gün önceki cumaya kadar.. dikkatsizliğim sebebiyle kötü bi kaza yaptım ve trafik ışıklarında duran bi arabaya 50-60km hızla arkadan çarptım. sonra ben arkamda oturan arkadaşım ve motor yan tarafta duran bi ford transite uçtuk. çok şükür fazla bişe olmadı bize. motorun ön taraf haşat oldu (zaten direksiyon,aynalar ve maşayı değiştirecektim:) )

şimdi bilenlere sormak istiyorum. ön jant ve teker sağlam.. onun dışında maşa direksiyon lambalar ve elektrik aksamı değişecek. bide fren pedalı. bunun dışındada hazır elim değmişken arka zincir dişlisini küçültmek ve ön maşayıda uzatmak istiyorum.. motorun benzin deposundan arka kısmına kadar çiziği bile yok. başka masraf yok yani. bunlar bana ne kadara patlar? servise gidemedimde bu durumda bi hafta daha gidemem sanırım.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
13
arkadaşlar selamlar bi motorla ilgili bi sorun için görüşlerinizi rica edecem mct nin ayağa aldıktan sonra bi 10 dakika yağ akıtıyo sonra kesiyo bunun için keçeyi değiştirdim ama sorun değişmedi şimdi yine yapıyo bu sorunla ilgili bi çözüm bilen varsa bi zahmet yardımcı olsun kazasız sürüşler
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arkadaşlar selamlar bi motorla ilgili bi sorun için görüşlerinizi rica edecem mct nin ayağa aldıktan sonra bi 10 dakika yağ akıtıyo sonra kesiyo bunun için keçeyi değiştirdim ama sorun değişmedi şimdi yine yapıyo bu sorunla ilgili bi çözüm bilen varsa bi zahmet yardımcı olsun kazasız sürüşler

tam olarak hangi keçeyi değiştridin? ilk hareket kavrama keçesi bunu yapıyor.

Cano33, mondialin sitesinden hasarlı parçaların fiyatlarına bakabilirsin. üç aşağı beş yukarı budur fiyat servis üstüne işçilik falan ekler.
 
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
13
tam olarak hangi keçeyi değiştridin? ilk hareket kavrama keçesi bunu yapıyor.

Cano33, mondialin sitesinden hasarlı parçaların fiyatlarına bakabilirsin. üç aşağı beş yukarı budur fiyat servis üstüne işçilik falan ekler.[/QUOTE



motor kısmındaki dişlinin mili keçesini değiştirdim bi 5-6 gün sorun yoktu ama tekrar başladı birde sitenin adresini yazarsanız sevinirim teşekkürler
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
3
Merhaba arkadaşlar ben 1 aylık mct 250 kullanıcısıyım, motorun aksesuarlarını değiştirmek istiyorum ama bi türlü hiçbi yerde bulamadım bana yardımcı olumusunuz.
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
24
Arkadaşlar şimdilik 164 sayfa olan bu MT yi birkaç defa gözden geçirdim. Bazı arkadaşlar Köpeklerin saldırmasından şikayetçi hatta kaza yapanlar bile var. Benim size acizane tavsiyem şu : Daha önce köpekler üzerinde yapmış olduğum araştırmaya göre köpekler hareket eden nesnelere koşuyorlar saldırmıyorlar sadece onu sanki bir oyun sanıp sizinle beraber koşmak istiyorlar. Köpeğin yada köpeklerin size doğru geldiğini farkederseniz hiç tereddüt etmeden durun ve bekleyin. Köpeklerin uzaklaştığını ve size ilgisinin kalmadığını görürsünüz. Ya da durduğunuzda inin siz onun üzerine doğru gidin. Bu söylediklerim şaka değil gerçek. Durduğunuz zaman kesinlikle size ilgisi kalmayacaktır..
Kazasız belasız sürüşler hepinize..
 
Katılım
13 Nis 2008
Mesajlar
2,571
Arkadaş Banada bir Köpek musallat oldu ben yolumu değiştirdim o hayvanla felsefe yapmak içimden gelmedi neticede hayvan ne yapaçağı belli olmuyor:)
 
Katılım
5 Tem 2008
Mesajlar
24
Arkadaş Banada bir Köpek musallat oldu ben yolumu değiştirdim o hayvanla felsefe yapmak içimden gelmedi neticede hayvan ne yapaçağı belli olmuyor:)

Bence birgün dene bak korkmaya gerek yok, Aslında çok sevimlidir keratalar...:):):)

:queen
Ben aragaz veriyorum :) çok etkili oluyor.

:):):) Tam da köpeklerin istediği şeyi yapıyorsun Mikey..:):):) Benim bulunduğum yer ormanlık dağlık bir yer.. bir kaç gün önce virajlı yollardan eşimle beraber 50-60 km hızla giderken iki tane çoban köpeğinin bize doğru koştuğunu gördüm ve hemen yavaşladım durdum. Yanımıza geldi onlarda durdu. Hafif hareket eder gibi yapıyorum hemen koşu pozisyonu alıyorlar...Onlarla oynamak güzel bence...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
45
slm arkadaşlar öncelikle forum çalışanlarına teşekkürler güzel ve bilmeyenlere yardımcı olmak amacıyla konu açılmış ben de yeni mct250 kullanıcısıyım(dün gece aldım motoru :D) arbetus ve onun gibi arkadaşlara da çok teşekkürler ilgilerinden dolayı herkese yardımcı olmaya çalışıyorlar ve oluyorlarda okuduklarım kadarıyla...sorunlarımızı paylaşmak ve çözmek dileğimle herkeze kazasız keyifli sürüşler diliyorum ! ! !
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Bence birgün dene bak korkmaya gerek yok, Aslında çok sevimlidir keratalar...:):):)

:queen

:):):) Tam da köpeklerin istediği şeyi yapıyorsun Mikey..:):):) Benim bulunduğum yer ormanlık dağlık bir yer.. bir kaç gün önce virajlı yollardan eşimle beraber 50-60 km hızla giderken iki tane çoban köpeğinin bize doğru koştuğunu gördüm ve hemen yavaşladım durdum. Yanımıza geldi onlarda durdu. Hafif hareket eder gibi yapıyorum hemen koşu pozisyonu alıyorlar...Onlarla oynamak güzel bence...:queen:


Geçen gece cbf150 sahibi bir arkadaşımla beraber tek sıra giderken inşaat alanından yola doğru birkaç köpeğin koştuğunu gördüm. cbf i bilen bilir motorda hiç ses yok :) bende arkadan geliyordum tın tın köpekleri görünce öne çıkıp verdim gazı. köpekler aynı çizgi filmlerdeki gibi fren yaptılar kaçtılar :) artık ordan geçerken köpek falan görmüyorum.

slm arkadaşlar öncelikle forum çalışanlarına teşekkürler güzel ve bilmeyenlere yardımcı olmak amacıyla konu açılmış ben de yeni mct250 kullanıcısıyım(dün gece aldım motoru :D) arbetus ve onun gibi arkadaşlara da çok teşekkürler ilgilerinden dolayı herkese yardımcı olmaya çalışıyorlar ve oluyorlarda okuduklarım kadarıyla...sorunlarımızı paylaşmak ve çözmek dileğimle herkeze kazasız keyifli sürüşler diliyorum ! ! !

Dostum hoş geldin aramıza hayırlı olsun. sorularını seve seve cevaplarız.

Sağlıcakla.
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
3
Ayklık, arka bagaj, sis lambası, rüzgarlık ve eksoz koruması.
Yani motora yakışan herşey olabilir, siteden diğer arkadaşların motorlarına baktım hepsi birbirinden güzel olmuş , ayrıca ben marmarisdeyim yolunuz düşerse hiç düşünmeyin beklerim.

Selam.

nelere ihtiyacın var?

Ayklık, arka bagaj, sis lambası, rüzgarlık ve eksoz koruması.
Yani motora yakışan herşey olabilir, siteden diğer arkadaşların motorlarına baktım hepsi birbirinden güzel olmuş , ayrıca ben marmarisdeyim yolunuz düşerse hiç düşünmeyin beklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Haz 2006
Mesajlar
45
arbetus kardeş ; benim motorda biraz sorunlar var tamirciye gidecek vakti bulamıyorum desem yeri :) ön freni sıktığımda direksiyonda boşluk var gibi silkeliyo motor,giderken de zincir vuruyo gibi ses geliyo zincir gergin ve boşluk yok nedenini hala anlamış diilim :silent: şimdilik bu kadar yardımcı olursan çok sağol şimdiden olmazsan da canın sağolsun :mrgreen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arbetus kardeş ; benim motorda biraz sorunlar var tamirciye gidecek vakti bulamıyorum desem yeri :) ön freni sıktığımda direksiyonda boşluk var gibi silkeliyo motor,giderken de zincir vuruyo gibi ses geliyo zincir gergin ve boşluk yok nedenini hala anlamış diilim :silent: şimdilik bu kadar yardımcı olursan çok sağol şimdiden olmazsan da canın sağolsun :mrgreen:

sana sebepelrini yazmasına yazayım ama hani yardım derken yolla kargoyla motorunu yapayım burda :p ön göbekte kevşeme var demekki basit bi operasyon o.

zincir oalyına gelince zincri değiştirmen gekebilir. Öncesinde ise şaseye değdiği yerde normalde bi plastik muhafaz aoluyor o düşmüş olabilir. bende de düşmüştü :) Zinciri çok germemeni öneririm. zira ileride rulman kırabilirsin.


Ayklık, arka bagaj, sis lambası, rüzgarlık ve eksoz koruması.
Yani motora yakışan herşey olabilir, siteden diğer arkadaşların motorlarına baktım hepsi birbirinden güzel olmuş , ayrıca ben marmarisdeyim yolunuz düşerse hiç düşünmeyin beklerim.

ayaklık geniş peg mi istiyorsun. çok konforlu olmuyor bana göre. daha önce söyleseydin geldim marmoka görüşürdük senle.

Sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
arbetus helal olsun sana herkesin derdine anında yetisiyorsun çok tesekkurler.
bende de bi problem var acaba bi bilgin var mı?şimdiden teşekkurler. hız saati bazen kafayı yiyor vites yükseltirken birden 0 a düşüyor. bazen kalkışta da çalışmadığı oluyor.teker bağlantı yerini biraz yağladım acaba geri çekmiyormu diye ama yok.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arbetus helal olsun sana herkesin derdine anında yetisiyorsun çok tesekkurler.
bende de bi problem var acaba bi bilgin var mı?şimdiden teşekkurler. hız saati bazen kafayı yiyor vites yükseltirken birden 0 a düşüyor. bazen kalkışta da çalışmadığı oluyor.teker bağlantı yerini biraz yağladım acaba geri çekmiyormu diye ama yok.

dostum aklıma ön tekerdeki km adaptörünün diş sıyırmış olması ihtimali geliyor. söküp bakmak lazım.

Sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst