Uzun Ince Bir Yola çıkıyorum ( 2500 Km )

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
istanbul sabah çıkışlı
kadıköy'den eskihisar'a
eskihisar'dan topçular'a feribot ile,
topçulardan yalova'ya
yalova'dan bursa'ya
bursa'dan karacabey'e,
karacabey'den susurluk'a
susurluk'tan balikesir merkez'e
balikeser'den havran,edremit,ayvalık,altınova,dikili'ye
dikili'den manisa'ya
manisa'dan izmir'e
izmir merkezden torbalı,selçuk,kuşadası,söke'den aydın'a
aydın'dan sahil yolu muğla'ya,
muğla merkezden köyceğiz,ortaca,dalaman,fethiye,kemer'e
kemer'den antalya'ya,
antalya'dan bucak,ısparta,burdur'a,
burdur'dan afyonkarahisar'a
afyonkarahisar'dan kütahya'ya
kütahyadan eskişehir'e,
eskişehir'den bozüyük,pazaryeri'nden bilecik'e
bilecik'ten iznik altınova'ya
altınova'dan topçular feribotu'na
topçular feribotundan e 5 yolu üzerinden kadıköy
1. köprü üzerinden istikamet gaziosmanpaşa ve son durak.


yol güzergahım budur.
allahın izni ile pazartesi yada salı günü yıllık iznim olan 15 günün 5 gününü sadece ve sadece motosiklet üzerinde geçirmeyi planlıyorum
allah'tan bir engel çıkmaz ise bu uzun yolculuguma tek olarak çıkacağım, ve yanıma gerekli olan az ve öz malzemelerimi alıp yola koyuacagım.
bu rotayı 4 yada 5 günde bitirmeyi planlıyorum, yaklaşık olarak 2500 km ve üzeri olacak.
gece yola çıkmayacagım için uykusuz kalmam sorun olmayacak,
ama sabah erken kalkmam için saat 06'da kalkmayı tercih edecegim.



yaklaşık 4 senedir motosiklet kullanıyorum ve şu ana kadar motosiklet üzerinde 30 000 km yi devirmişligim vardır,
ve şuan da bende olan cbf 150 motosikletim ile 16500 km katettim ve dönüş yolunda ise bu rakam'ın 19000 km olması, kazasız belasız evime geri dönmeyi ümit ediyorum.


yola çıkmadan önce motosikletimin bütün periyodik bakımlarını servis'te yaptırmayı düşünüyorum.
yanıma 2,5 litre benzin,pompa,filit ve malzemeleri,eldiven,maske,motosiklet montu,motorsiklet pantolonu, ve ayrıyetten üzerime normal şekilde pantolon ve dizlik,gece giymek için reflöktör'lü yelek,iki adet fotoğraf makinası, iki adet cep telefonu,nakit ve kredi kartı,bir litre motor yağı,gidecegim güzergahtaki honda yetkili servisleri telefon numaraları ve adresleri....

sanırım yazacaklarım bunlar eklemek istediginiz benim unuttugum sizin aklınıza gelen birşey varsa söyleyin,
ben daha burdayım.
 
Katılım
31 Mar 2006
Mesajlar
251
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Cihan kardesim Allah yolunu acik etsin. Sagsalim git gel. istersen yanina ufak bir cadir, mat, uyku tulumu alabilirsin.:rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
hayırlı yolculuklar kazasız belasız. yolun üzerinde izmir de var. bekleriz bir çayımızı içersin inşallah
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Cihan kardesim Allah yolunu acik etsin. Sagsalim git gel. istersen yanina ufak bir cadir, mat, uyku tulumu alabilirsin.:rendeer:

geceleri motel gibi bir yerlerde kalmayı düşüyorum,yada pompa başında uyuyakalırım,sabahta devam ederim.

hayırlı yolculuklar kazasız belasız. yolun üzerinde izmir de var. bekleriz bir çayımızı içersin inşallah

valla abi yol üzerine çıkarsan gelirim,çayıda hazırlarsın :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Ağu 2006
Mesajlar
190
Cihan'ım beni tanıdın ;)

5 gün için sıkı bir rota çadır alma yanına git pansiyonda kal en güzeli. 2500 km yol içinde aman motoru sıkıştırma kondisyonlu olarak sürekli 80-90 km hızla gidersen günde 800 km nin üzerine bile çıkarsın diye düşünüyorum.

Kazasız belasız git gel kardeşim kafa lambasını filan al yanına takım taklavat lazım olur. Motorun gaz telini debriyaj telini baktırt yada değiştir derim.

Aklıma şimdilik bunlar geliyor ...
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
Vay Vay Vayy :) Hadi hayırlı yolculuklar ; kazasız sürüşler sağ salim git geL :cherry:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bir arkadaşım dediği gibi,gaz ve debriyaj telini kontrol ettir.ve muhakkak yanına bir mp3 al.yolda sıkılmazsın.yolun açık olsun arkadaşım.sevgilerimle.
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
1,164
istikamet güzel hadi hayırlı yolculuklar sana kazasız belasız bitirmen dileğiyle
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
güzergah'Da yalovanında olduğunu gördüm.bizede uğrarsın artık :cherry:
kazasız belasız git gel...!:cat:
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Abi ölmeden gel o bize yeter =) Ben de karadenize memlekete gitmek istiyorum cbf ile ama henuz çok toy sayılırım hatta sayılmam direk toyum :)
Seni gaza getirip seninle gitmek lazım aslında
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
çok güzel bir rota çizmişsin abi inşallah kazasiz belasiz gidip gelirsin hayalimdeki ege akdeniz turu buna benzer bi rotada ben çiziyorum... ama sen cok kısa tutmuşsun 5 gün neki ben bi 15-20 güne yayardim bu geziyi dadindan yinmezdi...:p:pGerçi Şimdide tadindan yenmezde neyse hayirli yolculuklar abicim sana susurlukta benim yerime ayran iç:p
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
254
Valla bende buna benzer bir rota çizip burdan Malatya'ya,Malatyadan bir arkadaşımı görmeye Ardahan'a,Ardahan dan da aslımın geldiği Trabzon üzerinden Pendik/İstanbul'a gelmeyi çok istiyorum.Bi cesaretimi toplayabilsem.:pr:
 
Katılım
24 Ocak 2007
Mesajlar
484
Hayirli yolculuklar dostum. Benim yapamadigimi sen yapmissin. :) Cok cesitli cephelerden gelen baskilar sonucu ben tatile 4 teker cikmak zorunda kaldim. :salut: Yolculugunun kiymetini bil :rendeer:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Cihan'ım beni tanıdın ;)

5 gün için sıkı bir rota çadır alma yanına git pansiyonda kal en güzeli. 2500 km yol içinde aman motoru sıkıştırma kondisyonlu olarak sürekli 80-90 km hızla gidersen günde 800 km nin üzerine bile çıkarsın diye düşünüyorum.

Kazasız belasız git gel kardeşim kafa lambasını filan al yanına takım taklavat lazım olur. Motorun gaz telini debriyaj telini baktırt yada değiştir derim.

Aklıma şimdilik bunlar geliyor ...
saolasın turgut çadırda kalmayacagım zaten dedigin gibi pansiyon en iyisi gibi,zaten 100 km hızı geçmeyecegim,taklavatda alacagım bunu listeye yazmamıştım,saol debiryaj için bugun servise gittim herşeyine baktırdım,

bir arkadaşım dediği gibi,gaz ve debriyaj telini kontrol ettir.ve muhakkak yanına bir mp3 al.yolda sıkılmazsın.yolun açık olsun arkadaşım.sevgilerimle.
mp 3 ü unuturmuyum hiç,olmasa da ben kendi kendime söylüyorum zatii

güzergah'Da yalovanında olduğunu gördüm.bizede uğrarsın artık :cherry:
kazasız belasız git gel...!:cat:
erken çıkacagım için sabahın göründe yalovada olurum ama ben sana genede el sallarım:cat:

Abi ölmeden gel o bize yeter =) Ben de karadenize memlekete gitmek istiyorum cbf ile ama henuz çok toy sayılırım hatta sayılmam direk toyum :)
Seni gaza getirip seninle gitmek lazım aslında
olur dedigini yaparım senin daha çok km yapman lazım çok

çok güzel bir rota çizmişsin abi inşallah kazasiz belasiz gidip gelirsin hayalimdeki ege akdeniz turu buna benzer bi rotada ben çiziyorum... ama sen cok kısa tutmuşsun 5 gün neki ben bi 15-20 güne yayardim bu geziyi dadindan yinmezdi...:p:pGerçi Şimdide tadindan yenmezde neyse hayirli yolculuklar abicim sana susurlukta benim yerime ayran iç:p
zaten toplam yıllık iznim 15 gün bana ancak 5 günü kaldıgı için bu kadar zaman var zaten 5 gün de bu geziyi yapayım allahtan daha bişey istemem

Hayirli yolculuklar dostum. Benim yapamadigimi sen yapmissin. :) Cok cesitli cephelerden gelen baskilar sonucu ben tatile 4 teker cikmak zorunda kaldim. :salut: Yolculugunun kiymetini bil :rendeer:

öff be abi 4 teker ile çekilirmi bu güzergah,
motosiklet varken hatun memlektte iken,:queen:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
..uzun yolculuklarda cbf 150 nin selesi malum yerini çok ağrıtır öyleki koltukta koyacak yer bulamassın ağrısından :mrgreen: bana kalırsa bide minder vs. gibi bişi al bide polarize güneş gözlüğü ha birde 5 mt. ince halat al olaki yolda çekme yada çekilme durumun olabilir.. kısmet olursa 5 ağustosda senin gittiğin rotadan egeyi gezmeyi planlıyorum yaklaşık 10 gün motosiklet tepesinde 3000 km yol katedecem. egede belki biryerde karşılasırız umarım arkadaşım yolun açık olsun güzel seyahatler sana :cat:
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
arkadaşım hayırlı yolculuklar dikkatli git gel.... zaman zaman FaRlarını Acık Tutarak Seyir Halinde Git.. Sürekli Acık Tutma ama... :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst