[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
yok yorulacak bi durum olmadı zaten...sinirsel olarak bir baş ağrısı girdi gzl yansıtmadığıma sevindim..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
güzel bir buluşma oldu herkese teşekkürler pastalar ve eklerde emeği geçenlere çok teşekkürler:mrgreen::queen:
skull'un bekar olarak gelebildiği son buluşma ooldu:cherry:
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
81
büşra eline sağlık güzel bir toplantıydı tekrar görüşmek dileğiyle:rendeer:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
inş ayarlarız yine bir ara bşyler...farklı bir şeyler yaparız...daha hayat yeni başlıyor :p
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Büşracıım eline yüreğine emeğine sağlık herşey için çok teşekkürler cnm özellikle de cep telefonlarımı muhafaza ettiğin için :mrgreen: Ama sen niye asabiyet yaptın ki baş ağrısı filan bak üzüldüm şimdi :silent:
Arrttııı eklerler için abimize pastalar için de sana tekrar teşekkürler :rendeer: Tanıdığımız arkadaşları görmek ve yeni arkadaşlarla tanışmak hoş oldu yine, umarım daha güzellerine imza atarız hep beraber :rendeer:
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Biz pazar günü sınavımız var çalışıcaz diye ateş almaya gelmiş gibi yapıp mekana girdik merhaba dedik çıktık. Ama Büşra sanki biraz gönül koyar gibi oldu. Ahımı tuttu ne? Motor çalışmamızın son turunda Gülsen motoru düşürmeyeceğim diye gidona asılınca bileğini incitti. Sınavada sporcuların kullandığı spreyden sıkarak girebildi. Doktorun dediğine göre en az on gün acısını çekecek. Allah'tan sınavı geçtide o yüreğimize su oldu. Ortam güzeldi. Bizden sonra gelen arkadaşlarda olmuş. Göremedik üzüldük. İnşallah başka toplantılara...
Bu arada ekler hakikaten müthişti. Teşekkürler...
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Biz pazar günü sınavımız var çalışıcaz diye ateş almaya gelmiş gibi yapıp mekana girdik merhaba dedik çıktık. Ama Büşra sanki biraz gönül koyar gibi oldu. Ahımı tuttu ne? Motor çalışmamızın son turunda Gülsen motoru düşürmeyeceğim diye gidona asılınca bileğini incitti. Sınavada sporcuların kullandığı spreyden sıkarak girebildi. Doktorun dediğine göre en az on gün acısını çekecek. Allah'tan sınavı geçtide o yüreğimize su oldu. Ortam güzeldi. Bizden sonra gelen arkadaşlarda olmuş. Göremedik üzüldük. İnşallah başka toplantılara...
Bu arada ekler hakikaten müthişti. Teşekkürler...

beni tanıyamadınız doğru haklısınız ama hiç te öyle yapıda bir insan değilim...canım acır ama kim yaptığını bile söylemem.neyse..halbuki o kadar da muhabbet ettik senle..sen olmasan motoru bjkden erenköye nası getirirdim.. :D

vayyy biz gelmeden pastaları bitirdiniz demek :p

cadım azcık acele etseydin yerdin en güzelinden

Büşracıım eline yüreğine emeğine sağlık herşey için çok teşekkürler cnm özellikle de cep telefonlarımı muhafaza ettiğin için :mrgreen: Ama sen niye asabiyet yaptın ki baş ağrısı filan bak üzüldüm şimdi :silent:
Arrttııı eklerler için abimize pastalar için de sana tekrar teşekkürler :rendeer: Tanıdığımız arkadaşları görmek ve yeni arkadaşlarla tanışmak hoş oldu yine, umarım daha güzellerine imza atarız hep beraber :rendeer:

o tarafa gelemedğim için özür dlliyorum..ama sonra vurduk voleyi :D


bu arada ARAL'ın sesi çıkmıyor...foto isterim vb diie bağırıyodu yok ortada...Kesin konserde ezildi...ha doğru ya çekilişte motor kazandı ya artık geçilmez havasından...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gönüller bir olsuun boşveerrr sen çok şeker bi insanmışsın yahu Büşracık :mrgreen: :rendeer:
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Ohooo Büşra bu alınganlık ne şimdi. Espri mahiyetinde bir şey yazdım, kalktın memleket meselesi yaptın. Senin öyle biri olmadığını anlamak için allameyi cihan olmak gerekmiyor. Kaldı ki sende beni biliyorsun bunda ciddi olmadığımı anlamış olmanı dilerdim.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Ohooo Büşra bu alınganlık ne şimdi. Espri mahiyetinde bir şey yazdım, kalktın memleket meselesi yaptın. Senin öyle biri olmadığını anlamak için allameyi cihan olmak gerekmiyor. Kaldı ki sende beni biliyorsun bunda ciddi olmadığımı anlamış olmanı dilerdim.

yok ya alınmadım yaw yanlış anladın...bende espirik yaptım ama olmadı sanırım :( neyse
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
131
Yok bugün ikimizde espri özürlüyüz anlaşıldı. Ben dışarıda yağan yağmura bağlıyorum olayı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst