- Katılım
- 18 Nis 2008
- Mesajlar
- 56
ama ben çok mutsuzdum umarım yansıtmadım
Neden mutsuzdun bimiyorum ama hiç yansıtmadın, sadece giderken biraz durgundun.. yorgunlukdan olduğunu düşündüm..
ama ben çok mutsuzdum umarım yansıtmadım
Biz pazar günü sınavımız var çalışıcaz diye ateş almaya gelmiş gibi yapıp mekana girdik merhaba dedik çıktık. Ama Büşra sanki biraz gönül koyar gibi oldu. Ahımı tuttu ne? Motor çalışmamızın son turunda Gülsen motoru düşürmeyeceğim diye gidona asılınca bileğini incitti. Sınavada sporcuların kullandığı spreyden sıkarak girebildi. Doktorun dediğine göre en az on gün acısını çekecek. Allah'tan sınavı geçtide o yüreğimize su oldu. Ortam güzeldi. Bizden sonra gelen arkadaşlarda olmuş. Göremedik üzüldük. İnşallah başka toplantılara...
Bu arada ekler hakikaten müthişti. Teşekkürler...
vayyy biz gelmeden pastaları bitirdiniz demek![]()
Büşracıım eline yüreğine emeğine sağlık herşey için çok teşekkürler cnm özellikle de cep telefonlarımı muhafaza ettiğin için :mrgreen: Ama sen niye asabiyet yaptın ki baş ağrısı filan bak üzüldüm şimdi :silent:
Arrttııı eklerler için abimize pastalar için de sana tekrar teşekkürler :rendeer: Tanıdığımız arkadaşları görmek ve yeni arkadaşlarla tanışmak hoş oldu yine, umarım daha güzellerine imza atarız hep beraber :rendeer:
Bundan bir şey anlamadım. Cevap bana mı? Bana ise kötü bir şey mi yazdım? Kafam karıştı...beni tanıyamadınız doğru haklısınız ama hiç te öyle yapıda bir insan değilim...canım acır ama kim yaptığını bile söylemem.neyse
Bundan bir şey anlamadım. Cevap bana mı? Bana ise kötü bir şey mi yazdım? Kafam karıştı...
Gönüller bir olsuun boşveerrr sen çok şeker bi insanmışsın yahu Büşracık :mrgreen: :rendeer:
Ohooo Büşra bu alınganlık ne şimdi. Espri mahiyetinde bir şey yazdım, kalktın memleket meselesi yaptın. Senin öyle biri olmadığını anlamak için allameyi cihan olmak gerekmiyor. Kaldı ki sende beni biliyorsun bunda ciddi olmadığımı anlamış olmanı dilerdim.
Yok bugün ikimizde espri özürlüyüz anlaşıldı. Ben dışarıda yağan yağmura bağlıyorum olayı.
vayyy biz gelmeden pastaları bitirdiniz demek![]()
o pasta o kadar kişiye nasıl yetti bilmiyorum halaiman gücü ile dilimledim
![]()
Bereketliymiş gerçekten de :mrgreen: Eee sevginizi de kattınız ondandır :queen: :rendeer: