Konser haberi - 27.07.2008 Metallica - İstanbul

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:) kemer de yok.. bozuk para.. alkol .. yiyecek.. içecekk.. oo
telefon alırlar ya o kadar şey yapmazlar
35,000 tane telefonu kim ne yapcak :)
 
Katılım
7 Şub 2008
Mesajlar
44
bilmiyorum ya ben götürmücem neyse ben artık yatım yarın sabah erkenciyim malum tel no verim sana belki buluşuruz :D 0536 573 12 66 erken gelmek istersen falan
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tmm usta.. benim no da yazılı altta..
beklerim :cat:
bu arada saha içi ben ..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hee benim bi bilet 7-8
biri 9-14. kardeşle gelcem.. bakalım nası gircem içerii.
neyse yattım ben de . görüşrüzz..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
12,15-12,30 gibi mecidiye'ye ayak basıcam.. numaram altta.. arayın mt metallica toplaşması yapalım... ::xrock::
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Evet Headbanger ı arayın, benim numaram onda var gerekirse o da beni arar aeuhhuae
 
Katılım
30 Nis 2006
Mesajlar
27
telenizi acık tutun gencler .....oraya gelince ararım sizi......tabi once yarın biraz denizde spor yapalım....aksamda orda olmayan saclarımı savurum......
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Kim olursan ol yine gel

Evet burada bik bik konusan herkesi tek tek gorduk. 6 Sayfa asarım keserim mesajından sonra Headbanger ile ikimiz izledik konseri. Buradaki dialoglara uyularak plan yapılmayacağını bir kere daha anlamış oldum
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
Kim olursan ol yine gel

Evet burada bik bik konusan herkesi tek tek gorduk. 6 Sayfa asarım keserim mesajından sonra Headbanger ile ikimiz izledik konseri. Buradaki dialoglara uyularak plan yapılmayacağını bir kere daha anlamış oldum

Ya boşversene aga kaçıran memleketin gördüğü (belkide bir daha göremeyeceği) en iyi stadyum konserini kaçırdı... 93 teki konsere de gittiydim bu onu da geçti, inanılmaz bir konserdi... Stadyum coştu, stadyum coştukça babalar coştu, babalar coştukça stadyum iyice coştu, stadyum iyice coşunca babalar koptu.... Sonrası toplu çıldırma krizi ::xrock::::xrock::::xrock::
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hetfield ın böyle gaza geldiği kaç konser vardır bilemiyorum
hayvan gibi çaldılar
93 98 ötesi bi konser oldu
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
2 saat civarı kaldılar sahnede.Şarkı listesi (Kendim tuttum):

1_ Creeping Death
2_ For Whom The Bell Tolls
3_ Ride The Lightning
4_ Harvester of Sorrow
5_ Sanitarium
6_ Leper Messiah
7_ And Justice For All
8_ No Remorse
9_ Fade To Black
10_ Master Of Puppets
11_ Whiplash
12_ Nothing Else Matters
13_ Sad But True
14_ ONE
15_ Enter Sandman
16_ Last Caress
17_ Motorbreath
18_ Seek & Destroy

Kişisel notlarım:Konser genel olarak iyiydi.Ride the Lightning ve Leper Messiah yerine çok daha iyi olan parçalar çalınabilirdi.Ses sistemi süper değildi 10 üzerinden 7 veririm.Ama daha önce gittiğim konserlerdeki sistemlerin en iyisine 10 üzerinden 4 veririm.Elemanların perrformansları da ortalamanın üstündeydi denebilir.Onun harcinde Creeping Death'de DIE diye böğrünüldü,Harvester da infanticide diye bağırıldı, Whiplash Last Caress'da itinayla kudurunuldu.One'ın girişi muhteşemdi ama bunu hep yapıyorlar, normal geldi :)

İyi ki kaçırmadık diyerek noktalamak istiyorum görüşlerimi.

hetfield ın böyle gaza geldiği kaç konser vardır bilemiyorum
hayvan gibi çaldılar
93 98 ötesi bi konser oldu

93'ü bilemeyeceğim ama 99'da abim gitmişti.Bunun yanında çok sönük kaldığını teyid etti O da.
 
Katılım
3 Ocak 2008
Mesajlar
882
Gencler ben konserin güzelligine laf atmamistim. 6 sayfa geliyoruz mesajı ve bana nick yazdırma fln olaylarından bahsetmiştim.

Konsere gelince James hakkaten seyirciye bitti bu da performansını etkiledi. Ama organizasyona gelince ben ömrümde böyle büyük bir konser için bu kadar boktan bir organizasyon görmedim. Güvenliklerin hepsi morondu. Su diye ağladık resmen ama sonuç değişmedi. Metallica çıktığında artık terleyecek sıvı kalmamıştı çamur terler gibiydik.

Playlistde de hakikaten Leper Messiah çok sırıttı onun yerine bi battery patlatılabilirdi.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abiler prof makinayla çekilen resimler war mı bilmiyorum da warsa görmek isterizz..
ben pentagrama kadar önlerdeydim snra susuzluktan ölmek üzere olduğumu anladım ve ışık kabininin oraya geçtim.
benim resimler gelir birazdan.. pek net olmaz aama..
 
Katılım
9 Mar 2007
Mesajlar
102
muhteşemdi her şeyiyle inanılmazdı...
bunu öylesine söylemiyorum çok sayıda konser ve grup izlemiş biri olarak söylüyorum böylesini izlemedim ve sanırım izleyemeyeceğim bir daha.
konser top 10'uma birinciliği aldı kısacası :)

bu arada konser çıkışında bir arkadaşımıza motosiklet çarpmış ve arkadaş yerden kalkamamış duyduğuma göre bilgisi olan var mı?
umarım önemli bir şeyi yoktur ikisinin de...
 
Katılım
9 Nis 2006
Mesajlar
563
Sabah 10:00'da kapının önünde beklemeye başladım.Ama beklemenin faydasını gördüm ve saha içinin en önünde yerimi aldım.Metallica çıktığında da bariyerlerden atlayarak sahne önünde yerimi aldım :)Metallicanın performansı muhteşemdi.99 konserini de izlemiş birisi olarak bu konserin cok daha iyi olduğunu söyleyebilirim..Fotoğraf çekmeye çalıştım ama cep telefonumun kamerası dandik olduğu için hiç bir şeye benzemedi fotolar.
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
54
99 konseri çok sönüktü biletlerin çoğu sponsorlar kıl tüy gitti... Metallica konserinin babası 93teydi muhteşemdi... Bu 93 konserini de geçti... Millet nasıl aç kalmış stadyum konserine, heavy metal müziğe, rock müziğinin harbisine (.bne kılıklı rock'n'Bok sahnesine layık alternatif gruplarından en popüler 10 tanesi gelsinde 1 tane Metallica konseri gibisini versin bakalım)....

Metallica konser turu web sitesinden foto...

01ea6resizeni6.jpg


Kendi çektiğim fotolar...

dsc02188ie2.jpg


dsc02196ih4.jpg


dsc02199jn0.jpg


dsc02201jr3.jpg



Resmi yayınlanmış İstanbul konseri kaydı; Önce hayranlarla konuşmalar, sonra konser öncesi ısınma ve sonunda konserden ONE ::xrock::

mms://wm.elektra.com/metallica/metallica_com/2008/tour/07july27_turkey_300wm.wmv

Darısı, gelir inşallah da IRON MAIDEN başına ::xrock:: ::xrock:: ::xrock::
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
dostum o zaman gülben ergen dinle :)
resimler güzel bu arada... :cat: ::xrock::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst