- Katılım
- 16 Şub 2008
- Mesajlar
- 266
güzel gecti gün ama toplu suruş yalan oldu herkez pıt pıt dagildi bide resimleri bekliyoruz
hepinizle tanıştıgıma memnun oldum devamını bekliyoruz geleneksel hale falan getirelim herhafta kadıköy olsun zaten her boş günümde caddedeyimde orayada gelin neyse bide bizim elemanlar vardı topikten buluruz birbirimizi dedik ama ben burdayim gören msj atsın bana::sefereee::xrock::