[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
266
güzel gecti gün ama toplu suruş yalan oldu herkez pıt pıt dagildi bide resimleri bekliyoruz :) hepinizle tanıştıgıma memnun oldum devamını bekliyoruz geleneksel hale falan getirelim herhafta kadıköy olsun zaten her boş günümde caddedeyimde orayada gelin neyse bide bizim elemanlar vardı topikten buluruz birbirimizi dedik ama ben burdayim gören msj atsın bana::sefereee::xrock::
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Resimler boyle mi eklenir kiz? :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
50 tane resmi nası eklerim buraya sabah olur artık :D
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Iyi yapmissin aferin! :D
Zeki sey seni! :p
 
Katılım
16 Eyl 2006
Mesajlar
517
aaaaa vukuatlılar die isaretlenir mi yahuuu :queen:
nyse artık bi dahaki sefere :cherry:
 
Katılım
13 Haz 2005
Mesajlar
345
Teşekkürle kıyısından bizde kadrajdayız:) Bidahaki profilden bodoslama geleceğim...:) Pek tanışma fırsatımız olmasada herkesle iyi oldu yinede. bidahakine diyelim.
Sevgiler herkese , eline sağlık Büşra..
 
Katılım
9 Ara 2006
Mesajlar
313
biz yan çadırdaydıki, sen meşguldun ondan görmemişindir:p

10 dk 15 ytl :D
İstanbullu hemşehrilerim: Yarın buluşma yok mu? Özellikle sana soruyorum Rantçı arkadaşım. Cevap bekliyoruz. Bugün mesaiden dolayı gelemedik. Yarın görüşelim bari

yavvv rant eleden gidiyo hea :D:D ... onumzdeki cmrtsi ordayiz ins.

bitaneciksin:) 25 kere:))

siz su yas probleminden oturu arka odaya giremedigimiz arkadaslar misiniz? yada onlar kim?
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
süper bi buluşma oldu işte resimler

çok şekil çıkmışım bende :D


[GV]8445951397234656695[/GV]

1.jpg

10.jpg

11.jpg

12.jpg

13.jpg

14.jpg

15.jpg

16.jpg

17.jpg

18.jpg

19.jpg

2.jpg

20.jpg

21.jpg

22.jpg

23.jpg

24.jpg

25.jpg

26.jpg

27.jpg

28.jpg

29.jpg

3.jpg

30.jpg

31.jpg

32.jpg

33.jpg

34.jpg

35.jpg

36.jpg

37.jpg

38.jpg

39.jpg

4.jpg

40.jpg

41.jpg

42.jpg

43.jpg

44.jpg

45.jpg

46.jpg

47.jpg

48.jpg

49.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
walla harika bir buluşma oldugunu gördüm çok kıskandım
büşra tebrik ediyorum senii
bukadar oalcagını tahmin etmiyordum ama elimden bişi gelmezdi çünkü çalışıyordum. inşallah başka sefere :cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
walla harika bir buluşma oldugunu gördüm çok kıskandım
büşra tebrik ediyorum senii
bukadar oalcagını tahmin etmiyordum ama elimden bişi gelmezdi çünkü çalışıyordum. inşallah başka sefere :cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat::cat:

inşallah....videoyuda izleyin arkadaşlar :D
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
Ya niye afişe ettinizki berk le beni vukaatlı diye yok öle bişi yalan ya:queen:

Çok güzeldi ayarlayan ve gelen herkese teşekkürler.
 
Katılım
18 Nis 2008
Mesajlar
56
Büşra giderken teşekkür etmeyi unutmuşuz, buradan organizasyon için çok teşekkür ediyorum..

Pastalar da gayet güzeldi.. emeği geçen ve katılan arkadaşlara da teşekkürler..
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
gelmeniz bir nevi teşekkürdür zaten...daha daha gzl projelere inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst