- Katılım
- 29 Nis 2006
- Mesajlar
- 76
Özgürlük karakterimdir
Zaten motorların üzerinde kullanım ömrü 2 yıldır diye uyarı var. Bizim ithalatçılarımız bunları birgüzel çıkarıp, birkaç motoruda yedekparçaya ayırdıktan sonra, salla gitsin. Motor sevdalılarının ne hali varsa görsün mantığıyla satıyorlar.
2 yıl sorunsuz kullandıysanız çok iyi kardasınız,yok bu arada masraf yaptıysanız, allah yardımcınız olsun derim.
Zaten motorların üzerinde kullanım ömrü 2 yıldır diye uyarı var. Bizim ithalatçılarımız bunları birgüzel çıkarıp, birkaç motoruda yedekparçaya ayırdıktan sonra, salla gitsin. Motor sevdalılarının ne hali varsa görsün mantığıyla satıyorlar.
2 yıl sorunsuz kullandıysanız çok iyi kardasınız,yok bu arada masraf yaptıysanız, allah yardımcınız olsun derim.