Arkadaşlar benim iş yerim Bahariye'de ve 18:30 da paydosAnadolu yakasını bilmeyenlere destek anlamında bir not düşeyim
İtinayla yardımcı olunur :mrgreen:
katılıyorum arkadaşım:cat:
bn 6:30 gbi kadıköydeyim ..... erkenden olmk gerek bide bernayla ufak bi işimiz var
kloli nerden de biliyosun da yazdın öle muhabbet başka....
argh özür ya napim eve geldiğimde ark evdeydi....sonra aradın neyseki o gzl sesini duyudk şeker şey seni
arkadaşlar herkes yaka kartı taksın hahaha isimleri yazın![]()
![]()
tey allahım....dur bakalım gelde bi anlayalım olayı niyeti vs....nedir yani
beni almaya geleceksiniz değilmi karşıyı bilmiyorum fındıklıda iş yerim,6 da çıkıyorum basa bas gelecem.
Benim elimde testere yakamda kelebek(uçan hayvan olan diil ama :queen: ) arka cebimde çakı ön cepte sustalı kulak arkası da sapan olacak eh tanırsınız artık Büşracıım :queen:
Benim elimde testere yakamda kelebek(uçan hayvan olan diil ama :queen: ) arka cebimde çakı ön cepte sustalı kulak arkası da sapan olacak eh tanırsınız artık Büşracıım :queen:
Benim sizin yaşınız kadar leşim var ulen :queen: Hoooyytt ddaaattıırııım oaraları buraları şuraları görürsünüzz :queen:
hii aman yarabbii kaçınnnn deli varrrrr:queen:
büşram balım gız kaçak bizzz
tamam dağılın şimdi..
:queen:
Kimse korkmasın hepimiz kardeşiz :ala:: mahsunnss :queen:
::friends: :rendeer:
hepimiz kardeşiz madem bu artistlik ne diye vıy vıyyyyy he::144::
ne vuruyosun yaaa :salut: