[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim iş yerim Bahariye'de ve 18:30 da paydos :) Anadolu yakasını bilmeyenlere destek anlamında bir not düşeyim :) İtinayla yardımcı olunur :mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Arkadaşlar benim iş yerim Bahariye'de ve 18:30 da paydos :) Anadolu yakasını bilmeyenlere destek anlamında bir not düşeyim :) İtinayla yardımcı olunur :mrgreen:

bn 6:30 gbi kadıköydeyim ..... erkenden olmk gerek bide bernayla ufak bi işimiz var ;)

katılıyorum arkadaşım:cat:


kloli nerden de biliyosun da yazdın öle muhabbet başka.... :D

argh özür ya napim eve geldiğimde ark evdeydi....sonra aradın neyseki o gzl sesini duyudk şeker şey seni


arkadaşlar herkes yaka kartı taksın hahaha isimleri yazın :D :D
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bn 6:30 gbi kadıköydeyim ..... erkenden olmk gerek bide bernayla ufak bi işimiz var ;)




kloli nerden de biliyosun da yazdın öle muhabbet başka.... :D

argh özür ya napim eve geldiğimde ark evdeydi....sonra aradın neyseki o gzl sesini duyudk şeker şey seni


arkadaşlar herkes yaka kartı taksın hahaha isimleri yazın :D :D


ben herşeyi bilirim tatlım kafanı yorma sen:wiinkk:

ince işlerin var demek hade bakalım
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
tey allahım....dur bakalım gelde bi anlayalım olayı niyeti vs....nedir yani
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
bak sen ok yazdık bunu kenara

beni almaya geleceksiniz değilmi karşıyı bilmiyorum fındıklıda iş yerim,6 da çıkıyorum basa bas gelecem.

ünsal iskeleden 7 buçuk civarı alırım seni...arkları önce mekana yerleştiricem ve iskeleden bi arkı alıcam senide alcam söledim gbi..tel var ararsın
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim elimde testere yakamda kelebek(uçan hayvan olan diil ama :queen: ) arka cebimde çakı ön cepte sustalı kulak arkası da sapan olacak eh tanırsınız artık Büşracıım :queen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Benim elimde testere yakamda kelebek(uçan hayvan olan diil ama :queen: ) arka cebimde çakı ön cepte sustalı kulak arkası da sapan olacak eh tanırsınız artık Büşracıım :queen:

abnde bşy sandım ok rex önünde görüşrüz..kavgayı da orda yapabiliriz...sen benim lakabımı duymadın sanırım bi çok kiişi biliyo sitede namı değer mavi cinayet
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim elimde testere yakamda kelebek(uçan hayvan olan diil ama :queen: ) arka cebimde çakı ön cepte sustalı kulak arkası da sapan olacak eh tanırsınız artık Büşracıım :queen:

bence bi kez daha düşün::saad::
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim sizin yaşınız kadar leşim var ulen :queen: Hoooyytt ddaaattıırııım oaraları buraları şuraları görürsünüzz :queen:
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Benim sizin yaşınız kadar leşim var ulen :queen: Hoooyytt ddaaattıırııım oaraları buraları şuraları görürsünüzz :queen:


hii aman yarabbii kaçınnnn deli varrrrr:queen:
büşram balım gız kaçak bizzz
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kimse korkmasın hepimiz kardeşiz ::pala:: mahsunnss :queen:
::friends: :rendeer:
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sen ve ben varız yeteriz balım zatii:wiinkk:

beni bırakma sakın zuzum tamam mı:pale:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kutuplaşmaya hayır :mrgreen:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
höyt benim mt çöpük tpicimde böle şeyylere yer yok oturun bakim oturdugunuz yerde aaaaaaaaaaaa......
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst