[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yav metallica için bu kadar heyecan yapmadım ben :)
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hey bnm üzerimden reklam yapmaya çalışma yerler seni.... :D

büşra aplam nolur beni de meşhur et bahanee :salut: yoksam beni yicekler :queen:


mt mt olalı böle org görmedi...çok kötü olacak hahahahahah

kesinlikle katılıyorum çünkü aralarında sen olduğun sürece organizenin güsel olması imkansız tatlım:cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:rendeer:

head sus kardeş gülüyorum sus...öle konuşma hahahhhhah


ben duygulanıyorum :)
böyle organizasyon,böyle emek,böyle istek..
facebook ilkokul toplantısı yaparken ben de helak olmuştum 35 kişiyi topliycam diye :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
ben duygulanıyorum :)
böyle organizasyon,böyle emek,böyle istek..
facebook ilkokul toplantısı yaparken ben de helak olmuştum 35 kişiyi topliycam diye :)

tabi emek var ... gittim tel aldım... dedim mt üyelerini rahat ettirelim aaman aman dedik

ooo anlarım diyorsun yani hayhayy hemen sen iste gelmemek mümkünmü:cherry:

vay vay vay ....... istiyrm gel gel gel :D çok bi şeki oldu şimdi
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ciddi ciddi yeni hat mı aldın yoksa yeni hat almaya isteğin vardı da bahane mi oldu :)
 
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabi emek var ... gittim tel aldım... dedim mt üyelerini rahat ettirelim aaman aman dedik



vay vay vay ....... istiyrm gel gel gel :D çok bi şeki oldu şimdi



çok üdşüncelidir çokkk onu bir tanıyın anlayacaksınız:queen:
yağcılıkdada üstüne bir numara konan olamadı şu zamana kadar:p

ciddi ciddi yeni hat mı aldın yoksa yeni hat almaya isteğin vardı da bahane mi oldu :)




canım benim içimdekini düşünmüşsün aynen öle oldu:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Tem 2008
Mesajlar
104
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yok ciddi ciddi gittim aldım hat....

luli kaşınıyosun :D walla geldğnde bi yağlarım seni görersin sonrda ölersin



işte o yüzden gelicem büşracım yağlaman için gırc gırc etmeye başlamışdım zaten iyi gelir senin yağda kalite kokuyo :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
harp çıkar burdan.
büşra,biz gelene kadar saldırma en azından tanışalım ondan snra telef et arkadaşı :)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
işte o yüzden gelicem büşracım yağlaman için gırc gırc etmeye başlamışdım zaten iyi gelir senin yağda kalite kokuyo :wiinkk:

yağın kokusu kalite kalite die mi süzülüo...ben bunu bi bar tavsiye ederken yapmıştım...arka söledim şurası süper çok kaliteli diye o dediki nerden biliyosun kaliteli olduğunu önünden geçtim müzik sesi kalite kalite dieydi dedm :p :p tamam kötüydü ama yerinde kmkti :p bide tam anlatamadım

harp çıkar burdan.
büşra,biz gelene kadar saldırma en azından tanışalım ondan snra telef et arkadaşı :)

parçalıcam ben arakadaşı gelsin o bi......
 
Son düzenleme:
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahahah çok iyi yaa fight club gibi olcak çıkışa gelenler çoğaldı puhahaa :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst