Tequ Ufak Bir Kaza Yaptı

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
hani derler ya motorcular düşüp bir taraflarını kırıp yaralamadan önce ölümsüzmüş gibi kullanırlar ...... :mrgreen:
Sanırım bundan sonra da öle devam edicem :p
aaa teqü kaza yapmış:queen:

kardeş cok uzuldum yaa anlatamam sen anlarsın ama:p
anladım moruq :p
Birbirimize oynamayalım gerçeği herkes biliyo :p

Dün akşam panik halinde eksozların durumunu soruyordun :mrgreen:

Eksozlara bişey olsaydı o zaman için yanardı..
girme len aramıza..Tincere :p
Geçmiş olsun da,cana geleceğine mala mı gelsin,mala geleceğine cana mı gelsin?Sen ikincisini der gibisin sanki...:queen:
Bu olaydan sonra birşeylere sevinmek lazımdı.. Ona sevineyim dedim :p
neyse susuyım :p yoksa tequ öldürecek beni :p
mantıklı bir karar:p
tequ geçmiş olsun yaw, nazarmı değdi başka birşeymi değidi sana böyle :silent:

kem gözlere geldim abi :p

Aha bu da kolcağızımın resmi.ibret olsun size montunuzu giyin :p Geri kalan kısımlar pek ilgi çekici değil ufak tefek yaralar :p

 
Katılım
5 Haz 2008
Mesajlar
281
Aha bu da kolcağızımın resmi.ibret olsun size montunuzu giyin :p Geri kalan kısımlar pek ilgi çekici değil ufak tefek yaralar :p

[/QUOTE]

tequ janım kardeşim bu ne yha daha dikkatli ol özllikle kask ve mont konusunda::rantinp:::ranntign
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
tequ geçmiş olsun yaw, nazarmı değdi başka birşeymi değidi sana böyle :silent:
Daha yeni dikkatimi çekti :p Başka bir şey derken ? :p
yorum yok.........................m.l

Neden bir yorumu haketmiyormuyum :pale:

yav +18 resimleri niye burda yayınlıyonuz:farao:
bakma olm rahatsız olduysan :p
bumu bişey yok dediğin :pale:
evet :p
tequ janım kardeşim bu ne yha daha dikkatli ol özllikle kask ve mont konusunda::rantinp:::ranntign

Kask konusunda çok katıyım..Ama artık mont konusunda da öle olucam :p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
346
asvalttan kıvılcım cıktımı sürtünmeden dolayı cok merak ediyom da:cherry:
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Daha yeni dikkatimi çekti :p Başka bir şey derken ? :p


Neden bir yorumu haketmiyormuyum :pale:

Başka birşey derken marmok ta, yalovada buna degmeyen sey kalmadıki :queen:
Degdirenlerin İsimlerini saysam simdi bu sayfaya sıgmaz.:queen::queen::queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
asvalttan kıvılcım cıktımı sürtünmeden dolayı cok merak ediyom da:cherry:
görmedim gündüz gözüyle :p
Başka birşey derken marmok ta, yalovada buna degmeyen sey kalmadıki :queen:
Degdirenlerin İsimlerini saysam simdi bu sayfaya sıgmaz.:queen::queen::queen:

Sana değdirilenler ve değdirmek isteyenlerden bahsetsek ? :p Olm hata bnde.. Pazar size yemeğe gelecektim..Gör bak şimdi forumda yorum yapabiliyormuydun :p
 
Katılım
3 Eyl 2007
Mesajlar
403
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nasıl birşey yok tequ allah korumuş ya resmi görünce içim acayip oldu büyük büyük geçmiş olsun bu arada sen avcılardamısın pardon
 
Katılım
16 Haz 2008
Mesajlar
111
tequ abi resmi koyarken unutmussun hatirlatiim kolunun yarisi yok:pcok gecmiş olsun Allah büyügünden korusun...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst