- Katılım
- 14 Nis 2008
- Mesajlar
- 5,242
tequ geçmiş olsun yaw, nazarmı değdi başka birşeymi değidi sana böyle :silent:
tequ geçmiş olsun yaw, nazarmı değdi başka birşeymi değidi sana böyle :silent:
tequ geçmiş olsun yaw, nazarmı değdi başka birşeymi değidi sana böyle :silent:
Sanırım bundan sonra da öle devam edicemhani derler ya motorcular düşüp bir taraflarını kırıp yaralamadan önce ölümsüzmüş gibi kullanırlar ...... :mrgreen:
anladım moruqaaa teqü kaza yapmış:queen:
kardeş cok uzuldum yaa anlatamam sen anlarsın ama![]()
girme len aramıza..TincereBirbirimize oynamayalım gerçeği herkes biliyo
Dün akşam panik halinde eksozların durumunu soruyordun :mrgreen:
Eksozlara bişey olsaydı o zaman için yanardı..
Bu olaydan sonra birşeylere sevinmek lazımdı.. Ona sevineyim dedimGeçmiş olsun da,cana geleceğine mala mı gelsin,mala geleceğine cana mı gelsin?Sen ikincisini der gibisin sanki...:queen:
mantıklı bir kararneyse susuyımyoksa tequ öldürecek beni
![]()
tequ geçmiş olsun yaw, nazarmı değdi başka birşeymi değidi sana böyle :silent:

Daha yeni dikkatimi çektitequ geçmiş olsun yaw, nazarmı değdi başka birşeymi değidi sana böyle :silent:
yorum yok.........................m.l
bakma olm rahatsız olduysanyav +18 resimleri niye burda yayınlıyonuz:farao:
evetbumu bişey yok dediğinale:
tequ janım kardeşim bu ne yha daha dikkatli ol özllikle kask ve mont konusunda::rantinp:::ranntign
Daha yeni dikkatimi çektiBaşka bir şey derken ?
![]()
Neden bir yorumu haketmiyormuyumale:
görmedim gündüz gözüyleasvalttan kıvılcım cıktımı sürtünmeden dolayı cok merak ediyom da:cherry:
Başka birşey derken marmok ta, yalovada buna degmeyen sey kalmadıki :queen:
Degdirenlerin İsimlerini saysam simdi bu sayfaya sıgmaz.:queen::queen::queen:
asvalttan kıvılcım cıktımı sürtünmeden dolayı cok merak ediyom da:cherry:
Başka birşey derken marmok ta, yalovada buna degmeyen sey kalmadıki :queen:
Degdirenlerin İsimlerini saysam simdi bu sayfaya sıgmaz.:queen::queen::queen:
nasıl birşey yok tequ allah korumuş ya resmi görünce içim acayip oldu büyük büyük geçmiş olsun bu arada sen avcılardamısın pardon
nasıl birşey yok tequ allah korumuş ya resmi görünce içim acayip oldu büyük büyük geçmiş olsun bu arada sen avcılardamısın pardon
hayır etilerdeyim ben![]()