benim için değil jess için sormuştum :bounce:
cadı.. rakip firma o, kontör satışı yok kendisine![]()
huuuu topic kopmuş yauuw :mrgreen: benim dombilim de size klasik gitar çalar o zaman :mrgreen: bi turkcell bi telsim 100 er kontör alalım biz bu arada :queen:
oki ben de o zaman için sölemiştim zaten :wiinkk: şimdi herkes siyah mı giyiyo mekana gelirkenhı bi de saçı kısa olanı almıyoruz galiba aramıza :queen:
o gün patronun düğünü yokmuydu?
ya bnm d.günümde geçtikimse kutlamadı hemde çko üzüldüm çok
ben kampanya bitmeden müracaat etmiştüm benenee isterim konturumuu
tşörtde süpermiş ama her erkeğe lazım:queen:
ya bnm d.günümde geçtikimse kutlamadı hemde çko üzüldüm çok