[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
benim için değil jess için sormuştum :bounce:

valla ben dumanla ve güvercinle haberleşiyorum .. :queen:

ama simdilerde msn mi neyin varmış .. ordanda oluyomuş :p

cadı.. rakip firma o, kontör satışı yok kendisine :p

arkadaşım dükkan önünü kapama .. buyrun hanım efendi .. şöyle içeri buyrun .. salihh iki çay kap bize :queen:

siz gkn a bakmayın ne isterseniz alın . farketmez .. ((:)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2008
Mesajlar
142
vuuuuuu ne geyikler gitmiş gelmiş burada ben görmüyeli, kontör dağıtıyomuşsunuz :D
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
reklamlar var ya herkese kontör bizden kontör....onun gbi bşy olmş sanırım ben çoğunu okumadım.
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
yaşasın nanı haydi bakalım...yalnız hava da attın 2 dk bna msn de...arabayla gelicem die hıh
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
huuuu topic kopmuş yauuw :mrgreen: benim dombilim de size klasik gitar çalar o zaman :mrgreen: bi turkcell bi telsim 100 er kontör alalım biz bu arada :queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oki ben de o zaman için sölemiştim zaten :wiinkk: şimdi herkes siyah mı giyiyo mekana gelirken :p hı bi de saçı kısa olanı almıyoruz galiba aramıza :queen:
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alaka şöyle rock olayı işin içine girmiş siyah giyicez uzun saçlarla kafa sallıcaz :queen: mayo olmaz beyim kızar :queen: ben bilmem beyim bilir :queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kontör kampanyamız ünlü bir iş adamının (baş harfi jes) sevgilisine konörlerin tamamını aldığı için sonlandırılmıştır, ilginiz çin teşekkür ederiz:p

o gün patronun düğünü yokmuydu?

noolcak cnm, söleriz haftaya evlenir, acelesimi var :cherry:
çocuk ne de olsa işin felsefesini çözmüş, bkz: erhan ın tshirt ü :p
1001542bm9.jpg
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
ben kampanya bitmeden müracaat etmiştüm benenee isterim konturumuu:p
tşörtde süpermiş ama her erkeğe lazım:queen:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst