- Katılım
- 3 Mar 2008
- Mesajlar
- 431
- Konu Yazar
- #61
Eğer akşam kalabilirsen bizde orayı bulabilirsek kısaca rock me diyorum :bounce:Sitede rockcı olması güzel.Ama 1 bardaktan fazla içmeyiz biz gelirsek arkla çünkü yolumuz uzun ordan.polise şimdi ben dilimi çıkarıp kafa sallıcam sonra olmaz yani ayıp olur:queen:
hayır kimse içmeyecek....motorla geldiyseniz tabi