[MT İstanbul] 25 Temmuz 2008 Kadıköy Buluşması / Arka Oda

Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Eğer akşam kalabilirsen bizde orayı bulabilirsek kısaca rock me diyorum :bounce:Sitede rockcı olması güzel.Ama 1 bardaktan fazla içmeyiz biz gelirsek arkla çünkü yolumuz uzun ordan.polise şimdi ben dilimi çıkarıp kafa sallıcam sonra olmaz yani ayıp olur:queen:

hayır kimse içmeyecek....motorla geldiyseniz tabi
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Eğer akşam kalabilirsen bizde orayı bulabilirsek kısaca rock me diyorum :bounce:Sitede rockcı olması güzel.Ama 1 bardaktan fazla içmeyiz biz gelirsek arkla çünkü yolumuz uzun ordan.polise şimdi ben dilimi çıkarıp kafa sallıcam sonra olmaz yani ayıp olur:queen:



tabi ya. 1 tane yeter :)
3 ytl var zaten onu da birada harcarım ::)
rexx sinemasını hangi siyah giyene sorsan gösterir zaten :)

bi de bu sıralar hekes festivalde.adam gibi bar grubu da yok. pc den dinleriz artık :)
cappy içsek de olur aslında :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
hehehehe siyah giyen.....
walla şimdiden heycan yaptım gzl olucak gibi bol foto çekeriz..makina getiririm bn
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
tabi ya. 1 tane yeter :)
3 ytl var zaten onu da birada harcarım ::)
rexx sinemasını hangi siyah giyene sorsan gösterir zaten :)

bi de bu sıralar hekes festivalde.adam gibi bar grubu da yok. pc den dinleriz artık :)
cappy içsek de olur aslında :)

Rock severler olarak bi çözüm buluruz elbet vakit olursa toplaşmadan sonra durock falan canlı olur cuma gecesi taksim:wiinkk:
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
Rock severler olarak bi çözüm buluruz elbet vakit olursa toplaşmadan sonra durock falan canlı olur cuma gecesi taksim:wiinkk:

ahahhah bak sen :D onu bi cumartesi ayarlayalım...yaya gideriz içeriz eğlenirizde..dorock sağlam yer..gidilesi yani
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kgs olsa canım feda be :)anadolu ykası sınırlarını geçemiyorm maalesef :(

ahahhah bak sen :D onu bi cumartesi ayarlayalım...yaya gideriz içeriz eğlenirizde..dorock sağlam yer..gidilesi yani

büşra sen bi de rock severler derneği kur:)
cumartesi günü rock bar günü yapalım. içmeden müzik dinleriz . :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ulenn ben gelmiyom vazgeçtimm :D:D:D
şunlara bak yaaa rock mock cook falan aaa ne oluyoo yaaa
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
ahahhah bak sen :D onu bi cumartesi ayarlayalım...yaya gideriz içeriz eğlenirizde..dorock sağlam yer..gidilesi yani

Pulp-dorock fark etmez Pulp ta güzel yer mesela orda teras falan:cat:
Ayarla 2 kişi kafadan yaz beni.

kgs olsa canım feda be anadolu ykası sınırlarını geçemiyorm maalesef :(

Bu buluşma haricinde başka bi gün yaparız o zaman busra nında dediği gibi yayan olaraktan.

ulenn ben gelmiyom vazgeçtimm :D:D:D
şunlara bak yaaa rock mock cook falan aaa ne oluyoo yaaa

Erdinç abi geldinde yedik mi seni Bakırköy de oturup konuşmuştuk hatırlarsan Haluk(DCR) falan vardı uzun olan arkdaşım ben:)
 
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
kgs olsa canım feda be :)anadolu ykası sınırlarını geçemiyorm maalesef :(



büşra sen bi de rock severler derneği kur:)
cumartesi günü rock bar günü yapalım. içmeden müzik dinleriz . :cat:

ha buarada söyliyeyim arkadaşlar ben canlı müzik de yapabilirim size sahilde falan toplaşırız hep beraber...bar geçmişimiz var nede olsa ;) grupla çıkıyodum...ama bu 25 temmuz için geçerli değil...
bunu bi cumartesi akşamı daha ileri bi saatte yaparız herkes gelir
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hadi canım.
gothic metal grubunda solistlik yapmşsın görünümü var sende:)

ha buarada söyliyeyim arkadaşlar ben canlı müzik de yapabilirim size sahilde falan toplaşırız hep beraber...bar geçmişimiz var nede olsa ;) grupla çıkıyodum...ama bu 25 temmuz için geçerli değil...
bunu bi cumartesi akşamı daha ileri bi saatte yaparız herkes gelir


bak güzel fikir.
böyle organizasyonlar güzel olur.
yaya olarak katılmam gerçi bi yere ben :)her türlü imkanı sağlarım yine de gelirim :)

ayrıca konuyu da ne güzel saptırdım :)
arka oda başlığı rock temalı olmaya başladı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2008
Mesajlar
431
evet ya arkadaşlar...biz bu canlı müzik işini cidden halledelim.....çok harika olur..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alet edevat var mı sende büş.. ?
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
evet ya arkadaşlar...biz bu canlı müzik işini cidden halledelim.....çok harika olur..

Ben diyorum valla eğer yaparsan söz gelcem kafadan 2 kişiyiz biz ark var benim o da rockçıdır işte kesin geliriz.Oldu olucak ben bass çalıyorum ark electro çalıyo 2 anfi bulalım gitceğimiz yerden topluca kopuş olsun:queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:D:D
kaçak elektrik kullanırz :)
bi marshall getiririm ben :)

bak şimdi ilgimi çeken bi başlık oldu burası :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst