Nice Senelere ey denizin_kızı (:

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
2,408
Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı,huzurlu nice yıllara...:rendeer:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
demekkıı ranaya atv lazm:D alalım mı kuzum sana bı atv
malıyle bız wheelıe yaparız:D:D
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
allah uzun, sağlıklı ömür versin, doğum günün kutlu olsun :rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
Doğum gününüz kutlu olsun. Sağlıklı,huzurlu nice yıllara...:rendeer:

teşekkür ederim herkese uzun ve mutlu yıllar olsun:))

ii....................................

umarım kötü bişi yazmamışsındır arkadaşım:) noktalı yerler isteğe göre doldurulabilir:)

demekkıı ranaya atv lazm:D alalım mı kuzum sana bı atv
malıyle bız wheelıe yaparız:D:D

bu sene chopper seneye enduro spedy'm:)

mutlu yıllar rana

teşekkürler:):):):):):):):):):)

Doğum günün kutlu olsun Rana, sağlıklı mutlu nice yıllara.

çok teşekkürler :):):):):)

daha nice malisiz mutlu yıllara:p

m'ali li olsun yahu. damadım o benim :)teşekkürler

allah uzun, sağlıklı ömür versin, doğum günün kutlu olsun :rendeer::rendeer::rendeer:

uzun sağlıklı rüzarlı motorlu olsun hepimize inşallah:) saolun
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Denizin kızıda kim yahu ilk defa görüyorum :) Neyse doğum gününüz kutlu olsun efenim.Saygılar.:rendeer:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nice mutlu yıllara denizin kızı,yeni yaşına yeni bir motorla girersin inşallah
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Rana' cım doğum günün kutlu olsun, Her daim sevdiklerinle beraber ol :rendeer:

bu pislik mali nerden öğrendi ben neden bilmiyorum doğum günü'nü :p

ben tatillerdeyimde anca topici görebildim yani :p öperimsi canım :rendeer:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Rana' cım doğum günün kutlu olsun, Her daim sevdiklerinle beraber ol :rendeer:

bu pislik mali nerden öğrendi ben neden bilmiyorum doğum günü'nü :p

ben tatillerdeyimde anca topici görebildim yani :p öperimsi canım :rendeer:

Ben öğrenirim olm arkadaşlarıma önem verdiğim için bilirim kimin ne zaman doğum günü olduğunu :p

Ayrıca yeni dikkatimi çekti rus avcısı yazmışsın.Koparttın beni :p
 
Katılım
20 Ara 2007
Mesajlar
1,010
Ben öğrenirim olm arkadaşlarıma önem verdiğim için bilirim kimin ne zaman doğum günü olduğunu :p

Ayrıca yeni dikkatimi çekti rus avcısı yazmışsın.Koparttın beni :p

şimdi marmoka gitti ya bu erhan kendini kaşif felan sanıodur... :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst